Thursday Nightmeeting Maastricht

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Johan Hogervorst
Contacteer:

Van der valk in urmond, bij de car pool plek zeker? Lijkt me gezellig. :)

Hoe laat enzo?
Ollie

oldskool schreef:
Ollie schreef:Strak plan, lekker oldschool 8)
die moet opgehaald worden in Veldhoven ,niet vergeten hoor. (0)
:lol:

Komt goed!

@Joopieboy: daar inderdaad ja
Rik

in veldhoven komen ze om 11:30 bij elkaar dus moeten we om 10:30 bij de valk vertrekken
Johan Hogervorst
Contacteer:

Zeg 10 uur daar hebben we iets speling. Rond eindhoven is t een ramp op t moment en ik heb geen zin om met 140 te gaan rijden, 1.4 heb ik maar + puntenrijbewijs. Dus of rustig 110-120 of ik rij er op mijn eigen snelheid achteraan met de tom tom. ;)
Tim
Car: E36 M3

140 ben je nog geen punten kwijt hoor, das op de snelweg pas vanaf 160 ;)
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

ik zal er ook bij zijn met de vijf van yvonne.
gaan er ook nog vanuit maastricht eerst of meteen door naar de valk /
Denk dat ik een paar zal gaan bellen maar. :foto:
oldskool

wilco blue schreef:ik zal er ook bij zijn met de vijf van yvonne.
gaan er ook nog vanuit maastricht eerst of meteen door naar de valk /
Denk dat ik een paar zal gaan bellen maar. :foto:
ja schud er maar eens een paar wakker . (Y)
hoe meer hoe leuker het wordt. (0)
Léon16v

Joopieboy schreef:Zeg 10 uur daar hebben we iets speling. Rond eindhoven is t een ramp op t moment en ik heb geen zin om met 140 te gaan rijden, 1.4 heb ik maar + puntenrijbewijs. Dus of rustig 110-120 of ik rij er op mijn eigen snelheid achteraan met de tom tom. ;)
ochh op de snelweg ken je makkelijk 140 rijden, boeit eg niet zo, vooral niet als je met een groep bent want als iedereen dezelfde snelheid heeft ongeveer valt het niet eens op of je te hard aan het rijden bent bij meneer wout, wel bij een flitser natuurlijk :D
Johan Hogervorst
Contacteer:

Haha ok ok :p
Riël
Über-Spammer

Léon16v schreef:
Joopieboy schreef:Zeg 10 uur daar hebben we iets speling. Rond eindhoven is t een ramp op t moment en ik heb geen zin om met 140 te gaan rijden, 1.4 heb ik maar + puntenrijbewijs. Dus of rustig 110-120 of ik rij er op mijn eigen snelheid achteraan met de tom tom. ;)
ochh op de snelweg ken je makkelijk 140 rijden, boeit eg niet zo, vooral niet als je met een groep bent want als iedereen dezelfde snelheid heeft ongeveer valt het niet eens op of je te hard aan het rijden bent bij meneer wout, wel bij een flitser natuurlijk :D
eindhoven = 80 weg nu.

Daarbij ligt het tempo eerder op 100 dan op 140 naar n meeting hoor ;)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Patrick L.

als het ff meezit ga ik ook mee met de vijf, vanuit mestreech
oldskool

Patrick L. schreef:als het ff meezit ga ik ook mee met de vijf, vanuit mestreech
heee das mooi hy leeft nog net als de renault . :worship:
wel eerst de laag stof verwyderen aub. (I)
wordt nog een leuke collone daarheen zo. :grin:
Ollie

Hey Pat, leuk man!
Patrick

als het mag ga ik ook mee,maar niet met de 5,die gaat nie klaar zijn nie :(

Bij deze........sponsors gezocht :~
Ollie

Sponsors zoek ik ook nog wel om de Clio te pimpen :D
cyberdanny

Zoals het er naar uitziet ben ik ook van de partij! :grin:
marco

Hallo mensen,heb een niet zo leuke mededeling.Rijd vanmiddag op de meersenerweg en moet stoppen voor een auto die links afslaat.Ik sta stil, kijk in me spiegel en zie het al aankomen, diegene achter me let niet op en het zegt heel hard boem |: |: |: :gun: :gun: :gun: .Vrouwke uit belgie stapt uit en zegt ik heb u niet gezien :gun: GA DAN VOOR EEN BRIL VERDOMME :@ .Uitkomst 2000 euro schade,volgende week woensdag gaat die naar care en wordt het gemaakt.Vraag me soms echt af waar sommige mensen zijn met hun hoofdt of gedachten als ze auto rijden :WTF:
cyberdanny

Pfff Marco.....das echt balen....:@ Je hebt van die slaapkoppen in het verkeer rijden...man man.

Alleen even 1 ding, weet je echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zeker dat je hem naar Care wilt brengen???? Mijn auto hebben ze daar ook gerepareerd vorig jaar toen me een haspelwagen in de zijkant heeft gereden. Uitkomst was 4 weken de auto weg en hem erna nog eens 3 weken moeten missen omdat ze stagaires hebben laten prutsen. Alles maar dan ook alles was fout en slecht afgewerkt. Ik kan nog wel even doorgaan en een collega van mij heeft ook liggen sukkelen daar! Kun je nog kiezen wat betreft reparatie?

Succes met het schadeherstel!

Gr Danny
marco schreef:Hallo mensen,heb een niet zo leuke mededeling.Rijd vanmiddag op de meersenerweg en moet stoppen voor een auto die links afslaat.Ik sta stil, kijk in me spiegel en zie het al aankomen, diegene achter me let niet op en het zegt heel hard boem |: |: |: :gun: :gun: :gun: .Vrouwke uit belgie stapt uit en zegt ik heb u niet gezien :gun: GA DAN VOOR EEN BRIL verd@#me :@ .Uitkomst 2000 euro schade,volgende week woensdag gaat die naar care en wordt het gemaakt.Vraag me soms echt af waar sommige mensen zijn met hun hoofdt of gedachten als ze auto rijden :WTF:
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Mijn Laguna gt is een dikke maand geleden gerepareerd bij Beckers en Mulder te Landgraaf. Top service, erg goed resultaat qua plaatwerk, spuitwerk niks op af te dingen, en snel klaar (Y) Echte aanrader :wink:
oldskool

patrick 21TURBO schreef:als het mag ga ik ook mee,maar niet met de 5,die gaat nie klaar zijn nie :(

ja kan vanaf veldhoven wel met my mee stuiteren als je wilt . wahahaha.
Marco das niet zo mooi zelf geen last van je nek enz.
marco

@ danny Nou die man van care zei dat ik een garantie certificaat kreeg voor 4 jaar, en dat hij goed gekeurd moest worden door een bepaald iemand,en daar kreg ik dan ook een certificaat van,welke care zijn jullie geweest? ik ga in de beatrix haven.@ oldskool, ik heb een heel klein beetje last van me nek, en een klein beetje hoofdpijn,op het moment zelf merkte ik niks, pas toen ik thuiskwam is het eigenlijk begonne,vrouwke is zekers met 60/70 achterop geknald :( ,och ja hebben we dat ook maar weer eens meegemaakt :~
wilco blue

hey marcodas zwaar klote .Inderdaad velen doen vanalles onder het rijden behalve opletten .Let wel goed op met alles en als je te veel last hebt snel even naar de dokter je weet nooit wat het kan zijn .
Verder veel succes met de afrondingen van alles .
En die meid moeten ze :gun: met dat ge (S) achter het stuur :@
Johan Hogervorst
Contacteer:

Ai das is zwaar klote, helaas zie je dat soort piloten maar wat te vaak op de weg. :(

Hopelijk word de schade snel en goed gefixt!
Ollie

Mooi klote Marco! Gelukkig geen persoonlijk letsel!

Succes met het herstel
Tim

Gelukkig rijden jullie nooit te hard en letten jullie altijd perfect op (Y)

Tuurlijk is het klote als zoiets gebeurd maar zulke dingen gebeuren nou eenmaal, zeker als je veel km's maakt kun je eens een foutje maken. Goed praten is niet nodig maar om nou zo te reageren is wat overdreven vind je ook niet?
Ollie

Wat is er dan overdreven aan zijn reactie?
Tim

wilco blue schreef:En die meid moeten ze :gun: met dat ge (S) achter het stuur :@
Als iemand een fout maakt moeten ze diegene gelijk maar afschieten? Daar doelde ik op.
cyberdanny

Tim_Coupe schreef:
wilco blue schreef:En die meid moeten ze :gun: met dat ge (S) achter het stuur :@
Als iemand een fout maakt moeten ze diegene gelijk maar afschieten? Daar doelde ik op.
Hier in bedoelen we figuurlijk afschieten! Is geen dreigement hoor! Zo kan ik mijn schoonbroer ook wel vaker afschieten hoor! :D :p
Ollie

Limbo slang he :lol:
Johan Hogervorst
Contacteer:

patrick 21TURBO schreef:als het mag ga ik ook mee,maar niet met de 5,die gaat nie klaar zijn nie :(

Mocht je btw geen vervoer hebben, kom naar de meetings plek als het lukt of anders kijk ik of ik je kan komen oppikken als het niet tever om is en dan mag je zonder problemen mee rijden als je wilt. ;)
wilco blue

Tim_Coupe schreef:
Hier in het zuiden hebben we nog mensen die dingen figuurlijk bedoelen .
Tim

En hier in het midden/oosten praten we normaal :~

Je bent het dus niet met me eens dat een fout gemaakt kan worden hoe vervelend dat ook is? Lekker kortzichtig...
marco

@ tim.Fouten kunnen zeker gemaakt worden,is menselijk zeggen ze :) .Maar als ik toch al bijna 1 min stil sta ,en dan toch vol van achteren wordt aangereden is dat geen fout meer, maar dan ben je gewoon niet op aan het letten in het verkeer.Ik rijd al langer als 15 jaar auto en heb nog nooit een ongeluk zelf veroorzaakt,ben wel al 2 keer de sjaak geweest door mensen die niet opletten en gewoon met andere dingen bezig zijn dan auto rijden :( .En ja daar ken ik me best boos over maken,als je in je auto stapt moet je voor de volle 100% bezig zijn met het verkeer en niet met andere dingen,dit was gewoon onoplettendheid van een domme gans |: |: :@
Patrick

Tim_Coupe schreef:Gelukkig rijden jullie nooit te hard en letten jullie altijd perfect op (Y)

Tuurlijk is het k*%$e als zoiets gebeurd maar zulke dingen gebeuren nou eenmaal, zeker als je veel km's maakt kun je eens een foutje maken. Goed praten is niet nodig maar om nou zo te reageren is wat overdreven vind je ook niet?
Vindt het niet overdreven,is weer een vrouw die voor problemen zorgt,....ga je thuis weg om ze niet te hebben,zitten ze je op de weg in je koffer :lol: :lol: :lol: :grin:
Steven
Car: M536

Ach Tim laat ze maar....

Door mensen de dood in te wensen als per ongeluk achterin een ouwe renault klapt, zegt al genoeg over je niveau.... :~
Plaats reactie