De Onbekende Renault.. II

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Christiaan

Net op de A44 bij afslag kaageiland een nette, blauwe, originele 19 16v ph2 met een vrouwelijke bestuurder.
Daniël W.
Car: 5TL-T

Zo kom je weken niks tegen....

Gisteravond in Zwolle eerst een oranje GTE (GTX op kenteken? In ieder geval een cosmetische GTE :P) >PGXB93. Daarna op de snelweg ri. Meppel kwamen we een zeer nette Clio 16V tegen (16NGBT), zo te zien net op naam gezet...eventjes mee gesport met de GTR-T + duimpje (Y)

Daarna rond Steenwijk een minder nette 16V...goed vies, ontbrekende stootstrip etc. Wél laag in ieder geval :p
CChris

Vanmorgen rond 07.30 kwam ik een clio williams maxi tegen op de amersfoortseweg ter hoogte van soesterberg. Waarvan volgens mij alleen het onderstel of de velgen nog aangepast moeten worden.......LN-FZ-62 ? heb hem nog een duimpje gegeven, ik zat in de rode mazda 323
R 5 Convertible Rulezz
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

leeroy

ja was ik :D en idd velgen moeten (ooit) nog eens gebeuren :p
Willeon de Zoete

Daniël W. schreef:Zo kom je weken niks tegen....

Gisteravond in Zwolle eerst een oranje GTE (GTX op kenteken? In ieder geval een cosmetische GTE :P) >PGXB93.
Dat is Harrald uit Meppel, tenminste als hij 'm nog heeft. Hij werkt in Zwolle bij Furness.
ARNO16V
Contacteer:

Vandaag bij de PON academy in Leusden, een zilveren 21 Turbo gespot in orginele staat :p
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Vanochtend rond half 9 op de N207 bij Nieuw Vennep een blauwe 5 deurs R19 16v, kenteken niet onthouden
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Adinsx
Car: M4 Estate GT205

Vanmiddag toen ik bij m'n werk weg ging kwam er een Williams langs rijden. Ipv linksaf de parkeerplaats af maar rechts achter hem aan gereden en voor een rotonde snel een foto'tje gemaakt.

Kenteken: ZR-91-LL

Iemand bekend met deze en staat ie al in het register?

Auto zag er nog netjes uit op het eerste oog. Geen RTC kenmerken...
foto volgt nog.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Ivo
Über-Spammer

Aan het kenteken te zien zal het een 16V geweest zijn....
Tjabel
Car: Alpine/5gtt/16v
Contacteer:

een coupe waarschijnlijk,een van de eerste clio 16v ui '91
renault 5 gt turbo bleu sport/renault clio 1.8 16v
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
Adinsx

Hm.. tja ik ben nog niet zo thuis in de oudere types Clio.

Had wel de williams velgen, maar ook bestickering op de zijdeur.
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Williams is pas vanaf 93 geleverd, dus gezien het kenteken moet het dan wel een 16v zijn geweest.

Wielophanging 16v is voor ook iets smaller als Williams.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Miekje16V

Net een blauwe Clio 16V gespot op industrieterrein IJsseloord 1 Arnhem, zaten opvallende velgen op en ik meen een paar stickers te hebben gezien (geen RTC dacht ik). Kenteken niet onthouden, ik had haast :~ 't was iets met 77 aan t eind denk ik.
Haas
Car: Megane RS

Gistermorgen in nijmegen om 7.00u op de graafseweg thv groenestraat kwam me er een blauw Clio 16V ph II tegemoet. GP?? Zaten wel GP wielen onder iig. Even duimpje gegeven en t trof, ik was met de 19, dus kreeg er nog 1 terug ook nog :D
Kenteken weet ik nie tmeer, iets met GR-blabla?
HenkW
Car: Renault 5

Willeon de Zoete schreef:
Daniël W. schreef:Zo kom je weken niks tegen....

Gisteravond in Zwolle eerst een oranje GTE (GTX op kenteken? In ieder geval een cosmetische GTE :P) >PGXB93.
Dat is Harrald uit Meppel, tenminste als hij 'm nog heeft. Hij werkt in Zwolle bij Furness.
Daar stond ie idd, bij de Volvo dealer, ziet er wel netjes uit...
Adinsx

Foto van de 'op het oog' williams

Hij komt hier vaker voorbij rijden, zal er dan eens achteraan gaan en kijken waar hij woont. Kan ik wat betere foto's nemen of even op de RTC wijzen ;)

[img]http://i5.photobucket.com/albums/y184/a ... 009306.jpg[/img]
Sander2

Er reed vanmorgen in Leidschendam (komend van de A4 richting AMS) een mooie nieuwe megane coupe achter mij. Brede voorkant. Geen kenteken onthouden, maar had wel zo'n uitlaat zoals bij de nieuwe megane RS. Neem aan dat de RS nog niet in NL rondrijdt?
Adinsx

Sander2 schreef:Er reed vanmorgen in Leidschendam (komend van de A4 richting AMS) een mooie nieuwe megane coupe achter mij. Brede voorkant. Geen kenteken onthouden, maar had wel zo'n uitlaat zoals bij de nieuwe megane RS. Neem aan dat de RS nog niet in NL rondrijdt?
Nee, die had het sportpakket. Kijk even in het Mégane III topic, daar staan er wat foto's van.

De RS komt in oktober naar NL (Y)
CChris

ARNO16V schreef:Vandaag bij de PON academy in Leusden, een zilveren 21 Turbo gespot in orginele staat :p
REspot: vandaag bij PON academy in Leusden een zilveren 21 Turbo gespot in originele staat, de SJ-VV-94.........ook een Clio Williams in originele staat die er eigenlijk altijd staat als ik daar ns ben

@ ARNO had je een introductiecursus/elsa/diss? of nog weer anders, kan ook natuurlijk......
R 5 Convertible Rulezz
sieger everts
Contacteer:

Gisteren op de DUMO in soesterberg , Leeroy's clio.

die wielen zijnecht te klein /:D
Michel D.

Adinsx schreef:Foto van de 'op het oog' williams

Hij komt hier vaker voorbij rijden, zal er dan eens achteraan gaan en kijken waar hij woont. Kan ik wat betere foto's nemen of even op de RTC wijzen ;)
Is iig niet bekend in het 16v register. Ga inmiddels ruim over de 700 stuks heen en bijna dagelijks nog nieuwe erbij... :bang:
TV-XR-89 & RR-JL-96 & JX-JZ-22
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Patrick.B schreef:
elmotheelk (Eric) schreef:
Vanochtend op de Hoge Rijndijk in Leiden een zwarte Reanult Megane RS Team F1 met kenteken 37-zl-hj. Fraaie bak, helaas geen foto.
jawel een foto
[img]http://img240.imageshack.us/img240/6229/37zlhjyp3.jpg[/img]

hoort bij de renault dealer in leiden thuis
Stond net in Bodegraven...
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
leeroy

sieger everts schreef:Gisteren op de DUMO in soesterberg , Leeroy's clio.

die wielen zijnecht te klein /:D
ja ja nu weet ik het wel :lol: en misschien dat de 17's er sneller gaan komen..
ARNO16V
Contacteer:

CChris schreef:
ARNO16V schreef:Vandaag bij de PON academy in Leusden, een zilveren 21 Turbo gespot in orginele staat :p
REspot: vandaag bij PON academy in Leusden een zilveren 21 Turbo gespot in originele staat, de SJ-VV-94.........ook een Clio Williams in originele staat die er eigenlijk altijd staat als ik daar ns ben

@ ARNO had je een introductiecursus/elsa/diss? of nog weer anders, kan ook natuurlijk......
Jep introductiecursus Elsa/diss, werk d'r al ruim een jaar mee maar ja, is een welkome afwisseling zeg maar... :D

Toch blijft het leuk om met je clio het terrein op te rijden bij PON, allemaal kijken daarzo!! :grin:
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
CChris

ARNO16V schreef:
CChris schreef:

Jep introductiecursus Elsa/diss, werk d'r al ruim een jaar mee maar ja, is een welkome afwisseling zeg maar... :D

Toch blijft het leuk om met je clio het terrein op te rijden bij PON, allemaal kijken daarzo!! :grin:
Same here, werk al 2 jaar met alle systemen en nu krijg ik een introductie over wat het allemaal is en inhoudt.........majah een welkome afwisseling van de normale dagelijkse drukte. Hopelijk rijdt mn 5 weer als ik de laatste blokken ga doen, mogen ze mij ook aankijken :P, altijd leuk!

maarre weer on-topic? :)
R 5 Convertible Rulezz
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Net op de A50 thv afslag Wijchen een 1916V Chamade

Kenteken: LV-JL-64
Roald
Car: 19 16v PhII 2.0T
Contacteer:

Vanmorgen rond 6:45 op de A1 een blauwe (kleur 449) 19 16v Ph2 Cabrio op de spitsstrook, leek er erg netjes uit te zien helaas geen kenteken kunnen zien omdat die nare beton blokken er tussen zaten :@
Haas

Ronnie schreef:Net op de A50 thv afslag Wijchen een 1916V Chamade

Kenteken: LV-JL-64
een groene?

Vanmorgen wederom een blauwe RSi ph III zien rijden op de graafseweg, nijmegen. Moet even denken over het kenteken... :~
Ding rijd er best wel vaak, helemaal origineel en best netjes zo te zien. Bestuurder: een blonde vrouw :D
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Volgens mij was het blauw.
Haas

was ik het niet dan ? :P

(btw, ik heb er laatst ook 1 zien rijden idd, een blauwe ph II met een of andere ouwe tang erin. MET trekhaak ;) )
Ferdy
Über-Spammer

Haas schreef:was ik het niet dan ? :P

(btw, ik heb er laatst ook 1 zien rijden idd, een blauwe ph II met een of andere ouwe tang erin. MET trekhaak ;) )
kenteken lijkt er in de verste verte niet op :P
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

vanmiddag 5je met GTT-kitje er omheen dacht ik, dikke uitlaat en herrie: XP-74-PG
blijkt een GTX te zijn

daarna clio 16v met ZR kenteken, niet onthouden

even later achterop wagen van sloopbedrijf: clio 16v, voorkant compleet kaal, achteras er nog onder met TSW Venoms

en zojuist hier in t dorp: clio 16v SV-GD-95. bestuurder wist het gaspedaal te zitten
Richard

Woensdag bij de zeelandhallen in Goes een Clio rs

Kenteken 99 pr xj

Blauw zoals die van Adinxs en ook 2 pijpjes :worship:
Zag er goed uit!
Marco (ClioII)

Bij de Renault dealer in Drachten een Renault 5 gtturbo te koop.

[img]http://members.chello.nl/r.hoekstra11/i ... tturbo.jpg[/img]
[img]http://members.chello.nl/r.hoekstra11/i ... turbo1.jpg[/img]
Gesloten