De Onbekende Renault.. II
-
Net op de A44 bij afslag kaageiland een nette, blauwe, originele 19 16v ph2 met een vrouwelijke bestuurder.
Zo kom je weken niks tegen....
Gisteravond in Zwolle eerst een oranje GTE (GTX op kenteken? In ieder geval een cosmetische GTE
) >PGXB93. Daarna op de snelweg ri. Meppel kwamen we een zeer nette Clio 16V tegen (16NGBT), zo te zien net op naam gezet...eventjes mee gesport met de GTR-T + duimpje
Daarna rond Steenwijk een minder nette 16V...goed vies, ontbrekende stootstrip etc. Wél laag in ieder geval
Gisteravond in Zwolle eerst een oranje GTE (GTX op kenteken? In ieder geval een cosmetische GTE

Daarna rond Steenwijk een minder nette 16V...goed vies, ontbrekende stootstrip etc. Wél laag in ieder geval

Vanmorgen rond 07.30 kwam ik een clio williams maxi tegen op de amersfoortseweg ter hoogte van soesterberg. Waarvan volgens mij alleen het onderstel of de velgen nog aangepast moeten worden.......LN-FZ-62 ? heb hem nog een duimpje gegeven, ik zat in de rode mazda 323
R 5 Convertible Rulezz
-
Dat is Harrald uit Meppel, tenminste als hij 'm nog heeft. Hij werkt in Zwolle bij Furness.Daniël W. schreef:Zo kom je weken niks tegen....
Gisteravond in Zwolle eerst een oranje GTE (GTX op kenteken? In ieder geval een cosmetische GTE) >PGXB93.
Vandaag bij de PON academy in Leusden, een zilveren 21 Turbo gespot in orginele staat 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Vanmiddag toen ik bij m'n werk weg ging kwam er een Williams langs rijden. Ipv linksaf de parkeerplaats af maar rechts achter hem aan gereden en voor een rotonde snel een foto'tje gemaakt.
Kenteken: ZR-91-LL
Iemand bekend met deze en staat ie al in het register?
Auto zag er nog netjes uit op het eerste oog. Geen RTC kenmerken...
foto volgt nog.
Kenteken: ZR-91-LL
Iemand bekend met deze en staat ie al in het register?
Auto zag er nog netjes uit op het eerste oog. Geen RTC kenmerken...
foto volgt nog.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
- Adinsx
Hm.. tja ik ben nog niet zo thuis in de oudere types Clio.
Had wel de williams velgen, maar ook bestickering op de zijdeur.
Had wel de williams velgen, maar ook bestickering op de zijdeur.
Net een blauwe Clio 16V gespot op industrieterrein IJsseloord 1 Arnhem, zaten opvallende velgen op en ik meen een paar stickers te hebben gezien (geen RTC dacht ik). Kenteken niet onthouden, ik had haast
't was iets met 77 aan t eind denk ik.

Gistermorgen in nijmegen om 7.00u op de graafseweg thv groenestraat kwam me er een blauw Clio 16V ph II tegemoet. GP?? Zaten wel GP wielen onder iig. Even duimpje gegeven en t trof, ik was met de 19, dus kreeg er nog 1 terug ook nog 
Kenteken weet ik nie tmeer, iets met GR-blabla?

Kenteken weet ik nie tmeer, iets met GR-blabla?
Daar stond ie idd, bij de Volvo dealer, ziet er wel netjes uit...Willeon de Zoete schreef:Dat is Harrald uit Meppel, tenminste als hij 'm nog heeft. Hij werkt in Zwolle bij Furness.Daniël W. schreef:Zo kom je weken niks tegen....
Gisteravond in Zwolle eerst een oranje GTE (GTX op kenteken? In ieder geval een cosmetische GTE) >PGXB93.
- Adinsx
Foto van de 'op het oog' williams
Hij komt hier vaker voorbij rijden, zal er dan eens achteraan gaan en kijken waar hij woont. Kan ik wat betere foto's nemen of even op de RTC wijzen
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y184/a ... 009306.jpg[/img]
Hij komt hier vaker voorbij rijden, zal er dan eens achteraan gaan en kijken waar hij woont. Kan ik wat betere foto's nemen of even op de RTC wijzen

[img]http://i5.photobucket.com/albums/y184/a ... 009306.jpg[/img]
Er reed vanmorgen in Leidschendam (komend van de A4 richting AMS) een mooie nieuwe megane coupe achter mij. Brede voorkant. Geen kenteken onthouden, maar had wel zo'n uitlaat zoals bij de nieuwe megane RS. Neem aan dat de RS nog niet in NL rondrijdt?
- Adinsx
Nee, die had het sportpakket. Kijk even in het Mégane III topic, daar staan er wat foto's van.Sander2 schreef:Er reed vanmorgen in Leidschendam (komend van de A4 richting AMS) een mooie nieuwe megane coupe achter mij. Brede voorkant. Geen kenteken onthouden, maar had wel zo'n uitlaat zoals bij de nieuwe megane RS. Neem aan dat de RS nog niet in NL rondrijdt?
De RS komt in oktober naar NL

REspot: vandaag bij PON academy in Leusden een zilveren 21 Turbo gespot in originele staat, de SJ-VV-94.........ook een Clio Williams in originele staat die er eigenlijk altijd staat als ik daar ns benARNO16V schreef:Vandaag bij de PON academy in Leusden, een zilveren 21 Turbo gespot in orginele staat
@ ARNO had je een introductiecursus/elsa/diss? of nog weer anders, kan ook natuurlijk......
R 5 Convertible Rulezz
-
- Contacteer:
Gisteren op de DUMO in soesterberg , Leeroy's clio.
die wielen zijnecht te klein /:D
die wielen zijnecht te klein /:D
Is iig niet bekend in het 16v register. Ga inmiddels ruim over de 700 stuks heen en bijna dagelijks nog nieuwe erbij...Adinsx schreef:Foto van de 'op het oog' williams

TV-XR-89 & RR-JL-96 & JX-JZ-22
Stond net in Bodegraven...Patrick.B schreef:jawel een fotoelmotheelk (Eric) schreef:
Vanochtend op de Hoge Rijndijk in Leiden een zwarte Reanult Megane RS Team F1 met kenteken 37-zl-hj. Fraaie bak, helaas geen foto.
[img]http://img240.imageshack.us/img240/6229/37zlhjyp3.jpg[/img]
hoort bij de renault dealer in leiden thuis
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Jep introductiecursus Elsa/diss, werk d'r al ruim een jaar mee maar ja, is een welkome afwisseling zeg maar...CChris schreef:REspot: vandaag bij PON academy in Leusden een zilveren 21 Turbo gespot in originele staat, de SJ-VV-94.........ook een Clio Williams in originele staat die er eigenlijk altijd staat als ik daar ns benARNO16V schreef:Vandaag bij de PON academy in Leusden, een zilveren 21 Turbo gespot in orginele staat
@ ARNO had je een introductiecursus/elsa/diss? of nog weer anders, kan ook natuurlijk......

Toch blijft het leuk om met je clio het terrein op te rijden bij PON, allemaal kijken daarzo!!

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Same here, werk al 2 jaar met alle systemen en nu krijg ik een introductie over wat het allemaal is en inhoudt.........majah een welkome afwisseling van de normale dagelijkse drukte. Hopelijk rijdt mn 5 weer als ik de laatste blokken ga doen, mogen ze mij ook aankijkenARNO16V schreef:Jep introductiecursus Elsa/diss, werk d'r al ruim een jaar mee maar ja, is een welkome afwisseling zeg maar...CChris schreef:REspot: vandaag bij PON academy in Leusden een zilveren 21 Turbo gespot in originele staat, de SJ-VV-94.........ook een Clio Williams in originele staat die er eigenlijk altijd staat als ik daar ns benARNO16V schreef:Vandaag bij de PON academy in Leusden, een zilveren 21 Turbo gespot in orginele staat
@ ARNO had je een introductiecursus/elsa/diss? of nog weer anders, kan ook natuurlijk......![]()
Toch blijft het leuk om met je clio het terrein op te rijden bij PON, allemaal kijken daarzo!!

maarre weer on-topic?

R 5 Convertible Rulezz
-
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Contacteer:
Vanmorgen rond 6:45 op de A1 een blauwe (kleur 449) 19 16v Ph2 Cabrio op de spitsstrook, leek er erg netjes uit te zien helaas geen kenteken kunnen zien omdat die nare beton blokken er tussen zaten 

een groene?Ronnie schreef:Net op de A50 thv afslag Wijchen een 1916V Chamade
Kenteken: LV-JL-64
Vanmorgen wederom een blauwe RSi ph III zien rijden op de graafseweg, nijmegen. Moet even denken over het kenteken...

Ding rijd er best wel vaak, helemaal origineel en best netjes zo te zien. Bestuurder: een blonde vrouw

was ik het niet dan ? 
(btw, ik heb er laatst ook 1 zien rijden idd, een blauwe ph II met een of andere ouwe tang erin. MET trekhaak
)

(btw, ik heb er laatst ook 1 zien rijden idd, een blauwe ph II met een of andere ouwe tang erin. MET trekhaak

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
vanmiddag 5je met GTT-kitje er omheen dacht ik, dikke uitlaat en herrie: XP-74-PG
blijkt een GTX te zijn
daarna clio 16v met ZR kenteken, niet onthouden
even later achterop wagen van sloopbedrijf: clio 16v, voorkant compleet kaal, achteras er nog onder met TSW Venoms
en zojuist hier in t dorp: clio 16v SV-GD-95. bestuurder wist het gaspedaal te zitten
blijkt een GTX te zijn
daarna clio 16v met ZR kenteken, niet onthouden
even later achterop wagen van sloopbedrijf: clio 16v, voorkant compleet kaal, achteras er nog onder met TSW Venoms
en zojuist hier in t dorp: clio 16v SV-GD-95. bestuurder wist het gaspedaal te zitten
-
Bij de Renault dealer in Drachten een Renault 5 gtturbo te koop.
[img]http://members.chello.nl/r.hoekstra11/i ... tturbo.jpg[/img]
[img]http://members.chello.nl/r.hoekstra11/i ... turbo1.jpg[/img]
[img]http://members.chello.nl/r.hoekstra11/i ... tturbo.jpg[/img]
[img]http://members.chello.nl/r.hoekstra11/i ... turbo1.jpg[/img]