ACT: 5 GT Turbo
Andere ontsteking geprobeert. Maar dit hielp ook niet.Jackson schreef:Ok gelukkig
Bedankt! Dat ga ik zeker doen wanneer hij weer lekker loopt. Sinds dat ik hem heb is de olie nog niet vervangen geweest. Kan indd nooit kwaad
Maar dan is het waarschijnlijk toch de ontsteking die gammel is??
Wel viel me op dat deze 209 anders is dan mn eigen 208.
Zitten 3 stekkers op hea. Bij mn 208 kan in ze alle 3 aansluiten maar bij de 209 zitten maar contact puntje voor 2 stekkers. Klopt dit of..?
[img]http://www.techzine.nl/f/g/31262phpzxr2Sq.JPG[/img]
Maar hij loopt nog steeds zo onregelmatig en valt vanzelf uit. Wat is dit nou mensen??
Vacuumkapsule zit er wel. Alleen is niet zichtbaar op foto. Zit er net onder/achter zeg maar. Staan is spiegelbeeld hea. Er zit ook echt een stikker op met Renix 209.Abel schreef:ik denk dat dat allleen een bobine is van een clio ofzo.. ik zie helemaal geen vacuum potje
en nee klopt niet
Zie maar:
[img]http://www.techzine.nl/f/g/31262phpdHaavy.JPG[/img]
Pff, meen je niet =SAbel schreef:iemand heeft stickertjes geswapt denk ik zo
Maar met en zonder dat stekkertje gaf de GTT precies dezelfde kenmerken.
Dat stekkertje zit met 2 pinnetjes doorverbonden en die ander zit met de massa verbonden.
Deze draad was wel bijna door. Een kern van dat draadje bestaat uit veel kleinere koper draadjes. De draad zat nog maar aan 1 koper draadje vast. Zou dat het kunnen verklaren? Dat de massa niet goed was? Heb dat draadje inmiddels gesoldeerd en zal morgen weer ff de 208 monteren...
Heey man!KoenGTT schreef:Volgens mij zijn dit gewoon een Renix 208 en 209 hoor. De 208 heeft geen aansluiting voor de pingelsensor, 209 wel. Vacuumcapsule zit er ook gewoon op.
Het is juist andersom hoor. Want de 208 heeft hier wel die contactpuntjes en de 209 niet. En dat lijkt me sterk. Kijk maar goed naar dat plaatje. Dus ik denk dat dat stekkertje waarbij er 2 puntje zijn doorverbonden voor de pingelsensor dient??
-
- Berichten: 532
- Lid geworden op: ma 29 sep 2003 20:46
- Locatie: Lelystad
- Contacteer:
Ik krijg geen vonk bij me GTT
Bij het nameten gaf de ontsteking 2.* door
naar de rotor maar de bdp sensor helemaal niets
naar de ontsteking, welke waardes moeten ze geven ??
Of zoek ik in de totaal verkeerde hoek nu ??
Bij het nameten gaf de ontsteking 2.* door
naar de rotor maar de bdp sensor helemaal niets
naar de ontsteking, welke waardes moeten ze geven ??
Of zoek ik in de totaal verkeerde hoek nu ??
-
- Berichten: 532
- Lid geworden op: ma 29 sep 2003 20:46
- Locatie: Lelystad
- Contacteer:
Uhm, je bedoeld diegene die bij
je ruitenwisser motor ligt ??
nee niet aan gedacht
je ruitenwisser motor ligt ??
nee niet aan gedacht

Vandaag weer een tijd aan het kloten geweest met de GTT. De oude 208 er weer opgezet met het goede gesoldeerde draadje. Maar probleem was nog niet opgelost. Ik word er niet goed van mensen.Jackson schreef:Heey man!KoenGTT schreef:Volgens mij zijn dit gewoon een Renix 208 en 209 hoor. De 208 heeft geen aansluiting voor de pingelsensor, 209 wel. Vacuumcapsule zit er ook gewoon op.
Het is juist andersom hoor. Want de 208 heeft hier wel die contactpuntjes en de 209 niet. En dat lijkt me sterk. Kijk maar goed naar dat plaatje. Dus ik denk dat dat stekkertje waarbij er 2 puntje zijn doorverbonden voor de pingelsensor dient??
What the f*ck kan dit nou zijn. Iemand nog suggesties?
-
- Berichten: 532
- Lid geworden op: ma 29 sep 2003 20:46
- Locatie: Lelystad
- Contacteer:
klopt, maar niet meer aan gedacht
Als ik van de week op tijd thuis ben
nog ff verder zoeken en proberen

Als ik van de week op tijd thuis ben
nog ff verder zoeken en proberen
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
lijkt me sterk...Abel schreef:iemand heeft stickertjes geswapt denk ik zo
ding is er zo vanaf gekomen.
of de kabouters hebben creatief lopen doen
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
dat is het leuke
van een gtt..
in het begin loop je altijd te klooien met de ellende van een ander.
totdat je alles hebt vervangen.
en dan staat er wat betrouwbaarheid voor de deur..
het probleem bij de meeste is dat ze voor een dubbeltje een racekanon
willen hebben..
en als het kapot gaat,dan komen de tie-wraps en kit te voorschijn
in het begin loop je altijd te klooien met de ellende van een ander.
totdat je alles hebt vervangen.
en dan staat er wat betrouwbaarheid voor de deur..
het probleem bij de meeste is dat ze voor een dubbeltje een racekanon
willen hebben..
en als het kapot gaat,dan komen de tie-wraps en kit te voorschijn

*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
iedergeval is het geen 209 of 208. die hebben beide een werkende pingel sensor aansluiting. 208 is alleen nooit zo geleverd. maar de aansluiting is er niettemin welAndrews (supercinq) schreef:lijkt me sterk...Abel schreef:iemand heeft stickertjes geswapt denk ik zo
ding is er zo vanaf gekomen.
of de kabouters hebben creatief lopen doen
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
yeah 

de beruchte "satéprikkerkooi" zoals sommige het noemen
[img]http://94.100.114.151/516850001-5169000 ... _AXed.jpeg[/img]
mensen kunnen zeggen wat ze willen maar ik heb ondervonden dat deze kooi heel robuust is
andrews dit komt in je oude r5ie die rode weetjewel
hij gaat alst het goed is weer een glorierijk leven tegemoet

[img]http://94.100.114.151/516850001-5169000 ... _AXed.jpeg[/img]
mensen kunnen zeggen wat ze willen maar ik heb ondervonden dat deze kooi heel robuust is

andrews dit komt in je oude r5ie die rode weetjewel
hij gaat alst het goed is weer een glorierijk leven tegemoet

ik zit ergens met me voeten helemaal in het dashboard voor me schenen em raken dus dat word geen probleem denk ik
nog iemand die mijn kooikunsten betwijfeld
?
als ik maar weet dat het werkt, dat is het belangrijkste
(voor sommige mensen zegt een merk wat)

nog iemand die mijn kooikunsten betwijfeld

als ik maar weet dat het werkt, dat is het belangrijkste

Tot je een klappertje van voren krijgt en je scheentjes geknakt zitten onder die voorste dwarsbuis.....
.........en dan Huiluh hé...
Maargoed, ieder moet 't voor zich weten uiteraard, en de "merken" zullen vast allemaal voor niks een bepaalde constructie aanhouden


Maargoed, ieder moet 't voor zich weten uiteraard, en de "merken" zullen vast allemaal voor niks een bepaalde constructie aanhouden

Over die dwarsbalk bij de schenen heb je indd wel een punt, had ik ook al bij stil gestaan...ik kan de discussie best aangaan maar denk dat mensen daar te Zwart wit voor kijken dus ga ik niet doen 
Steven ik zie het maar als een compliment
krijg ik er toch nog 1:)
Grtz and goodnight

Steven ik zie het maar als een compliment

Grtz and goodnight
-
- Berichten: 407
- Lid geworden op: do 11 dec 2008 21:45
- Car: GT Turbo Blue Sport
- Locatie: Putten
- Contacteer:
Waarom bouw je geen bestaande constructie zelf. Weet je zeker dat het werkt! Zo op het oog ziet ie er niet helemaal recht uit, heb ik gelijk? 

Renault 5 GTT Fase I,Renault 5 GTT Fase II,Renault 5 GTT Blue Sport
de achterste pijpen hebben we idd een klein beetje gebogen omdat we de bovenste hoek iets te ver naar binnen gedraaid hadden, ik bouw geen bestaande omdat ik er van overtuigd ben dat dit beter werkt...
Wil wel keer de voor en nadelen van mijn en de massaproductie kooien geven alleen ben ik nu op me iPhone aan het typen dus andere keer:p
Grtz
Wil wel keer de voor en nadelen van mijn en de massaproductie kooien geven alleen ben ik nu op me iPhone aan het typen dus andere keer:p
Grtz
ik gok dat massaproductiekooien ook daadwerkelijk beproefd zijn..
ik wil je niet fikken, maar ik mag hopen dat dit nooit de weg op komt.
ik wil je niet fikken, maar ik mag hopen dat dit nooit de weg op komt.