Niet veel bijzonders gebeurd aan dit project, begin Januari een rib gekneusd met Snowboarden en nu net weer een beetje opgeknapt van een flinke griep van een week of 2..
de 2.0 is nagenoeg klaar, moet enkel nog een nokkenaskeerring in en de distributieriem om. de versnellingsbak heb ik weer in elkaar maar die schakelt niet helemaal naar de 3/4e versnelling dus daar zal ik wel iets niet goed gedaan hebben.
Het enige waar ik even een foto van heb is hoe de 19 16V op de nieuwe iets plattere bandjes staat en daar heb ik maar eens even een foto van gemaakt.
Verder was het probleem van het geratel van de bak en het uiteindelijk wegvallen van de aandrijving bij de laatste Vrijrijden dag op Zandvoort (13 December) ook opgelost, de borgring van het diff was er uit gesprongen, da's overigens de eerste keer in 5 jaar dat me dat gebeurd...
Met een beetje mazzel zit de 2.0 voor het Ringweekend er weer in, moet ik alleen nog even informeren naar een wat andere mapping, iemand enig idee of het veel verschil uitmaakt om even proef te rijden met een mapping voor 286's nokkenassen als er nu 278's in zitten ? gaat me nog niet zozeer om volgas rijden, meer om even proef te rijden en/of eventueel naar Menno rijden ?