ACT: Algemeen Chat Topic deel 2
tja......
Hier wel ja...Merijn schreef:Ligt Gmail er bij jullie ook uit?
Jep.Merijn schreef:Ligt Gmail er bij jullie ook uit?
wordt even tijd...
3 uurtjes offline.
Ze garanderen 99,9% online tijd in de maand.
maand heeft zo n 30x24 uur.
Dan zitten ze nu op 99,6 ongeveer
Waarschijnlijk kan ik rekenen op een refund van mijn Google Apps kosten, google kennende.
Ze garanderen 99,9% online tijd in de maand.
maand heeft zo n 30x24 uur.
Dan zitten ze nu op 99,6 ongeveer

Waarschijnlijk kan ik rekenen op een refund van mijn Google Apps kosten, google kennende.
Ja, ik gebruik google apps voor een eigen domein.
Dan verstuur ik onder een andere domeinnaam.
Het probleem was als volgt: ik heb verschillende opdrachtgevers en vele voor wat langere termijn. Daarvoor krijg ik bij deze personen steeds weer een mailadres. Om niet overal andere programma's, oulooks (beh
) en inlogs te gebruiken, wordt alles doorgestuurd naar of opgehaald door gmail.
Gmail draait op mijn domain mailorganiser.com (:p klinkt wel goed). Het probleem is dat outlook ALTIJD 'verstuurd namens riel@opdrachtgever.nl door gmail.com' weergaf, dit zorgde voor verwarring.
Momenteel staat er 'verstuurd namens 'riel@opdrachtgever.nl door mailorganiser' wat in ieder geval de verwarring wegneemt: mailorganiser wordt door de mensen gewoon genegeerd en niet geassocieerd met een gratis email dienst
Dus mijn google-apps account (niet gratis) draait op http://www.mailorganiser.com en ontvangt ALLE email die ik gebruik
Makkelijk, alle voordelen van gmail en alles bijelkaar. Is mij die 30 euro per jaar wel waard.
Dan verstuur ik onder een andere domeinnaam.
Het probleem was als volgt: ik heb verschillende opdrachtgevers en vele voor wat langere termijn. Daarvoor krijg ik bij deze personen steeds weer een mailadres. Om niet overal andere programma's, oulooks (beh

Gmail draait op mijn domain mailorganiser.com (:p klinkt wel goed). Het probleem is dat outlook ALTIJD 'verstuurd namens riel@opdrachtgever.nl door gmail.com' weergaf, dit zorgde voor verwarring.
Momenteel staat er 'verstuurd namens 'riel@opdrachtgever.nl door mailorganiser' wat in ieder geval de verwarring wegneemt: mailorganiser wordt door de mensen gewoon genegeerd en niet geassocieerd met een gratis email dienst

Dus mijn google-apps account (niet gratis) draait op http://www.mailorganiser.com en ontvangt ALLE email die ik gebruik

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

Alleen rechtstreeks via Renault Sport in Dieppe dacht ik. (al zijn sommige artikelen wel via de dealer te bestellen) Kwestie van proberen.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Car: Renault Clio III RS
Oke, dank ik. Ik zal Björn morgen eens een email sturen, misschien kan hij iets regelen. Anders opzoek naar een andere optie..Arco Straver schreef:![]()
Alleen rechtstreeks via Renault Sport in Dieppe dacht ik. (al zijn sommige artikelen wel via de dealer te bestellen) Kwestie van proberen.
-
- Über-Spammer
Je komt dan uit op race/rally teams of contactpersonen die wel toegang hebben tot "Dieppe" ....
Maar bedoel jij spullen hiervandaan ?? http://shop-competition.renault-sport.com/
Maar bedoel jij spullen hiervandaan ?? http://shop-competition.renault-sport.com/
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Er zijn genoeg mensen die aan spullen in Dieppe kunnen komen buiten de dealer omArco Straver schreef:![]()

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Yep, dat kloptArco Straver schreef:Je komt dan uit op race/rally teams of contactpersonen die wel toegang hebben tot "Dieppe" ....

-
- Über-Spammer
Gave site met leuke spullen. 

-
Als jij iets kan aanschaffen daar, voor een leuke prijs, heb ik hier iets van chome staan wat je mag HEBBEN.Luco/Alpine-racer schreef:Er zijn genoeg mensen die aan spullen in Dieppe kunnen komen buiten de dealer omArco Straver schreef:![]()

mocht iemand de zwarte 19 16v chamade met kenteken FH-FZ-39 Tegen komen: rij hem klem en sla de klauwen eraf van de bestuurder... Die auto is nog steeds van mij namelijk... Vanmorgen gestolen uit leerdam rond een uur of 6...
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik ben momenteel op zoek naar een geschikte verzekeringsmaatschappij om mijn nieuwe auto bij te verzekeren. Nu heb ik een 2-tal offertes binnen, maar zou graag van jullie nog suggesties ontvangen van maatschappijen waar jullie goede ervaringen mee hebben.
neuh, stond niet thuis, maar bij een maat zn bedrijf http://www.tresbeau.nl. Stond wel ook op marktplaats trouwens via hemTim_Coupe schreef:Dat meen je niet!?![]()
Bij je huis vandaan? Als hij op marktplaats stond hebben ze misschien de optie Kaart gebruikt en via die manier de locatie gezien...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat meen je niet?-jacco- schreef:mocht iemand de zwarte 19 16v chamade met kenteken FH-FZ-39 Tegen komen: rij hem klem en sla de klauwen eraf van de bestuurder... Die auto is nog steeds van mij namelijk... Vanmorgen gestolen uit leerdam rond een uur of 6...

tja.., wie wil zo'n ding nou hebben... Ik verdenk haas eigenlijk, die was nog op zoek naar onderdelen toch?
tis in ieder geval een gerichte actie geweest, accu omgezet van een andere auto en ruit ingetikt om een derde auto aan de kant ( de straat op) te duwen... Nu maar hopen op iets verzekering geld, maar dat zal ook niet veel zijn