
[Merijn's GTT] Een APK'tje verder...
man, ik ben gewoon realistisch. Die dingen van ons hebben geen haast in elkaar gezet te worden, that's a fact 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda

Beetje bij beetje...
Laatst gewijzigd door Arco op za 31 jan 2009 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
"te goed gespoten" Zou ik dan niet direct zeggen. Te dik/rijk lijkt me beter. Wel mooi dat hij weer netjes is. Van het voorjaar gaat het vast kriebelen om dat ding eens op de weg te krijgen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
al moet ie dan gaan kiezen tussen 2 turbo-frikandellen 
Nee mooi dat het nu goed is, opbouwen is ook niet heel veel werk meer toch? torretje had al gelopen?

Nee mooi dat het nu goed is, opbouwen is ook niet heel veel werk meer toch? torretje had al gelopen?
Ik wil 'm eigenlijk niet voor het 5e jaar schorsen...Haas schreef:man, ik ben gewoon realistisch. Die dingen van ons hebben geen haast in elkaar gezet te worden, that's a fact

Aanmelden voor hul bij opbouw kan hier trouwens ook.

Ik zoek nog een goed adres om de auto goed te laten tectyleren hier in de buurt. Geen rauwdouwer, maar iemand die nog hart voor auto's heeft. Iemand een idee?
Waar doe jij dat soort klusjes? Het garagebedrijf waar de auto staat wil niet hebben dat ik het daar doe, omdat het enorme bende geeft.
Dus als je een mooie plek weet waar ik dat zelf kan doen, geen probleem.

-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Gewoon bij ons op de zaak op de brug. Maar het klopt idd dat het wat bende kan geven. Maar ja, alles is met een beetje opletten en voorzorg wel netjes te doen. Je kun hem ook gewoon op blokken zetten in de garage. Stuk plastic eronder en aan de slag. Wel goed ventileren!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
en van Hintum in Berghem is volgens mij een oficieel tectyl station. Je zou eens kunnen informeren wat zoiets kost. Maar ik blijf erbij, ik zou het zelf doen (weet je ook zeker dat het naar je zin gebeurd).
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ik wil het ook het liefst zelf doen... En dan niet met tectyl, maar liever met die 3M-was die ze al jaren bij Audi en VW gebruiken. Da's echt topspul!
Ik zal eens kijken hoe ik dit op ga lossen... Bedankt voor de tip in ieder geval, Tom!
Ik zal eens kijken hoe ik dit op ga lossen... Bedankt voor de tip in ieder geval, Tom!
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
Tom schreef:en van Hintum in Berghem is volgens mij een oficieel tectyl station. Je zou eens kunnen informeren wat zoiets kost. Maar ik blijf erbij, ik zou het zelf doen (weet je ook zeker dat het naar je zin gebeurd).
daar heb ik ook ooit een r5 alpine heen gestuurd was echt dramtisch
Ik hoor van de meeste mensen dat het geen goed idee is om je auto voor zo'n behandeling weg te brengen... Dus ik denk dat ik er gewoon zelf aan ga beginnen.Danny van Duren schreef:Tom schreef:en van Hintum in Berghem is volgens mij een oficieel tectyl station. Je zou eens kunnen informeren wat zoiets kost. Maar ik blijf erbij, ik zou het zelf doen (weet je ook zeker dat het naar je zin gebeurd).
daar heb ik ook ooit een r5 alpine heen gestuurd was echt dramtisch
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
Tja in uden schijnt wel een goed adres te zitten die met wax werkt alleen is wat prijzig hoorde ik, met de goede materialen is het ook goed zelf te doen.Merijn schreef:Ik hoor van de meeste mensen dat het geen goed idee is om je auto voor zo'n behandeling weg te brengen... Dus ik denk dat ik er gewoon zelf aan ga beginnen.Danny van Duren schreef:Tom schreef:en van Hintum in Berghem is volgens mij een oficieel tectyl station. Je zou eens kunnen informeren wat zoiets kost. Maar ik blijf erbij, ik zou het zelf doen (weet je ook zeker dat het naar je zin gebeurd).
daar heb ik ook ooit een r5 alpine heen gestuurd was echt dramtisch
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
Was en (oude) tectyl mengen niet zo goed. Dus opletten welk product je kiest.Merijn schreef:Ik wil het ook het liefst zelf doen... En dan niet met tectyl, maar liever met die 3M-was die ze al jaren bij Audi en VW gebruiken. Da's echt topspul!
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
[img]http://www.brandsoftheworld.com/brands/ ... /brand.gif[/img]
[img]http://www.starstore.com/acatalog/Cars_rusteze-l.jpg[/img]
[img]http://www.starstore.com/acatalog/Cars_rusteze-l.jpg[/img]
Immer wieder die verdammte Holländer
Steven schreef:Tim, gewoon ML voor de gesloten delen en Tectyl voor de buitendelen.
Net alsof een complete behandeling voor die clio intressant is

Het ging niet om een complete behandeling maar dat goedje waar Merijn het over had. Zolang de delen die kaal of nieuw zijn straks maar goed behandeld worden.
Hele behandeling van de auto is voor mij niks nee, de kans is groter dat ik hem plat rijd dan dat hij weer doorgeroest is

-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
ik zou ook graag meer over dat spul weten heb namelijk nog een R16 staan die straks ook behandeld moet wordenMerijn schreef:Ik informeer dinsdag even en dan laat ik het je weten.

-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Ik zweer eigenlijk bij de zwarte bodysafe in spuitbus en de (doorzichtige) ML in spuitbus. Blijft ook goed zitten, is niet al te duur en is bij iedere automaterialenzaak goed verkrijgbaar.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
tja ik heb bij de GT de zwarte bodysafe van valvoline en de bruine ml van valvoline gebruikt wel die je in een zo`n prof. pistool moet doen dus de iets dikkere versies ervan, en de dorpels enz zijn nog steeds hard afgelopen jaar nar het ongelukje alles schoongemaakt en weer over nieuw gedaanTom schreef:Ik zweer eigenlijk bij de zwarte bodysafe in spuitbus en de (doorzichtige) ML in spuitbus. Blijft ook goed zitten, is niet al te duur en is bij iedere automaterialenzaak goed verkrijgbaar.

Kan iemand me het volgende vertellen:
1. Onderdeelnummers en hoeveelheden voor:
- Klemmetjes interieurdelen (doorbekleding, deurstijlbekleding, etc.)
- Bevestigingsdelen voorstoelen (die dingen waarin de schroeven worden gedraaid
- Bevestigingsmetaaltje om deurslot mee vast te zetten (zijn die los te koop?)
2. Hoe is de hemel bevestigd? Hoe zouden jullie dit doen?
3. Ik moet een nieuwe voorruit. Moet ik ergens op letten? Zijn er verschillende types?
4. Ik wil de deuren en de achterschermen voorzien van dreunplaten. Welke zouden jullie hiervoor gebruiken?
Alvast zeer bedankt voor de reacties!
1. Onderdeelnummers en hoeveelheden voor:
- Klemmetjes interieurdelen (doorbekleding, deurstijlbekleding, etc.)
- Bevestigingsdelen voorstoelen (die dingen waarin de schroeven worden gedraaid
- Bevestigingsmetaaltje om deurslot mee vast te zetten (zijn die los te koop?)
2. Hoe is de hemel bevestigd? Hoe zouden jullie dit doen?
3. Ik moet een nieuwe voorruit. Moet ik ergens op letten? Zijn er verschillende types?
4. Ik wil de deuren en de achterschermen voorzien van dreunplaten. Welke zouden jullie hiervoor gebruiken?
Alvast zeer bedankt voor de reacties!