voetbal is niet echt mijn dingLuco/Alpine-racer schreef:Vat je hem niet? had ik van jouw niet verwachtFerdy schreef:kick maar in dan, want ik vat hem ff niet...Luco/Alpine-racer schreef:Dit is echt een schot voor open doel![]()
![]()
![]()
![]()

voetbal is niet echt mijn dingLuco/Alpine-racer schreef:Vat je hem niet? had ik van jouw niet verwachtFerdy schreef:kick maar in dan, want ik vat hem ff niet...Luco/Alpine-racer schreef:Dit is echt een schot voor open doel![]()
![]()
![]()
![]()
Lees de vorige bladzijde ff door RielRiël Notermans schreef:Op welke opmerking?
Martijn schreef:Luco bedoelt dat het bedrijf het dan wel verdiend zal hebben.
*zucht*
Tuurlijk, is echt niks mis met zo'n ding. Wat doet Rianne daar dan?Riël Notermans schreef:Heya,
vind die Mitsu's nog behoorlijk aardig in elkaar zitten.
Daarom staanRiël Notermans schreef:Heya,
vind die Mitsu's nog behoorlijk aardig in elkaar zitten.
Tuurlijk,Robke schreef:Goede manier om de tweedehandsmarkt om zeep te helpen....
Al zullen ze in Nederland wel meer moeten geven, aangezien de auto hier veel te duur zijn.
en wat gebeurd er met al die sloop onderdelen? juist, daar bijven al die oude auto's nog jaren door rondrijden. Onderdelen worden spot goedkoop en mensen kiezen ervoor hun auto te fixen ipv een nieuwe te kopen.Miekje16V schreef:Tweede Kamer wil sloopregeling
Uitgegeven: 28 januari 2009 16:59
AMSTERDAM - Ook in Nederland wordt in de politiek gesproken over een sloopregeling voor oude auto’s om de aanschaf van een nieuw, schoon exemplaar te stimuleren.
De Tweede Kamer wil een bonus voor mensen die hun oude auto aanbieden voor sloop en er een nieuw exemplaar voor terugkopen.
Dat meldt de NOS. CDA, PvdA en VVD zijn voorstander en ook milieuminister Cramer ziet het plan zitten. Hoe de regeling er precies uit gaat zien, is nog niet duidelijk.
De minister onderhandelt daar over met de Bovag en de RAI Vereniging, de vertegenwoordigers van de autobranche.
“Een nieuwe auto zorgt voor een betere luchtkwaliteit en minder CO2-uitstoot,” licht het CDA het voorstel toe. Ook de twee belangenverenigingen zien de regeling graag komen. "Zo wordt het voor veel consumenten makkelijker een nieuwe auto aan te schaffen die beter is voor het milieu."
In Duitsland is onlangs een sloopregeling van kracht geworden. Daar krijgen bezitters van een auto van negen jaar of ouder 2.500 euro terug als ze hem laten slopen en een nieuw exemplaar kopen. De Bovag en RAI willen die regeling graag als voorbeeld nemen.