Nee hoor ik heb geen meter met lampjes, ja in de racevijf wel, maar die draait altijd onder vollastJan Theeven schreef:Ik snap al wat er bij jou aan de hand is... je hebt vast zo'n AFR metertje die geen getal weergeeft, maar alleen een aantal lampjes o.i.d. die rijk of arm aangeven. Klopt dat?Luco/Alpine-racer schreef:zoveel mensen zoveel meningen.
Misschien is inderdaad de afr wat hoger als ze het achteraan in de uitlaat meten?
Meter op mijn dash geeft iig aan dat die niet te arm rijdt en de uitlaattemperatuur is perfect, ook onder vollast, dus ik heb er wel vertrouwen in.
In dat geval geeft dat metertje van jou bij vollast idd aan dat het mengsel goed is, terwijl het mengsel bij turbomotoren onder vollast rijker moet zijn dan bij "normale" motoren! Ik zie op mijn metertje de echte AFR waarde, dus ik kan dan zelf bepalen of dat rijk of arm is...


De gtt zit een wijzer in dus zie de range waar die in moet zitten en hij staat altijd op rich eigenlijk
