Jean-Paul-S schreef:Ik herken die fiets van hem, Ik heb 4 jaar bij Rob Akkermans gewerkt in Elsloo, Sven weet wel wie ik ben.
Wanneer je ooit eens service of advies voor je bike nodig hebt kan ik Rob echt aanraden
Och ben jij die!
Mail mij trouwens eens of er nog iets van een xl fietsje staat met verende voorvork, beetje redelijk shimano afgemonteerd voor niet al te veel waar jullie vanaf moeten. Hoorde van ene kennis dat jullie wat aan het opruimen waren daar maar ik heb niet echt de tijd om langs te komen op het moment.
Tom schreef:Over dat Stukje 5th gear. Wat een vergelijk zeg.......Op een circuit dat geen circuit is en een baan die zijkend nat is. Zo kun je toch geen lekker potje sturen. Ik heb bij die oudvsnieuw testen altijd een beetje het idee dat ze de oudjes wat sparen omdat het prive auto's zijn en de nieuwtjes gewoon afberen omdat ze toch van de importeur komen.
En over dat biken. Ik zou wel eens een rondje ring willen fietsen met een leuk fietsje.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Die knakker hobbelt hier ook ergens rond, dat van die clio rolkooi kan ik me herinneren, hij heeft em er dus toch ingekregen
En tja Christian rijd ook met zo'n gesmucked ding en daar durft niemand wat van te zeggen?
Kep deze irl wel es gezien en toen wassie best strak, niet mijn smaak uiteraard...
Steven schreef:Die knakker hobbelt hier ook ergens rond, dat van die clio rolkooi kan ik me herinneren, hij heeft em er dus toch ingekregen
En tja Christian rijd ook met zo'n gesmucked ding en daar durft niemand wat van te zeggen?
Kep deze irl wel es gezien en toen wassie best strak, niet mijn smaak uiteraard...
Dit is een voor mij bekende koets.
Dit was de koets waar Robert DB (Wob) zijn maxi op zou gaan bouwen. Koets is een ex rallykoets. In het verleden verkocht door Marcel Kats aan robert. Later is deze weer terug gekocht door Marcel. Dint heeft voor zover ik weet een jaar of 3 binnen gestaan tot 2 jaar geleden toen Marcel hem weer heeft over genomen van Robert. Ik weet het niet zeker maar ik heb ergens in mn hoofd dat deze koets eigenlijk nog gericht zou moeten worden.
Er moet hier nog ergens een topic van Robert zijn over zijn project.
Maxi kit welke bij deze koets zat is verkocht aan Clio-Freak, die hem weer door verkocht heeft aan leeroy.
lijkt me wel he, t heeft ook nut als je je achterbrug aan de kooi maakt. Bovendien hadden cupclio's dat toch ook? (mark ?)
je wil alles zo star mogelijk maken, dus de voortrein bij het geheel betrekken zal wel degelijk verschil maken.
Laatst gewijzigd door Haas op vr 16 jan 2009 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Jean-Paul-S schreef:
Ja, de cupkooien steunen ook af op de wielkasten achter. Die kooi is leuk, maar die kas moet je gewoon wegschoppen
Zou nog maar eens goed naar de kas kijken als je intresse hebt. Als ik me niet vergis is deze verder ook helemaal doorgelast namelijk. Laatste keer dat ik hem zag heb ik geen gekke verroeste delen kunnen ontdekken verder. alleen er staat mij iets bij over die neus.
Jean-Paul-S schreef:clio-freak heeft die kit nog Staat op het mp gedeelte.
De kooi loopt zo te zien ook nog door het schutbord heen, heeft dat nou echt nut?
Is nog weer een andere kit die clio-freak heeft gekocht. Vraag maar eens bij Leeroy na
Jean-Paul-S schreef:
Ja, de cupkooien steunen ook af op de wielkasten achter. Die kooi is leuk, maar die kas moet je gewoon wegschoppen
Zou nog maar eens goed naar de kas kijken als je intresse hebt. Als ik me niet vergis is deze verder ook helemaal doorgelast namelijk. Laatste keer dat ik hem zag heb ik geen gekke verroeste delen kunnen ontdekken verder. alleen er staat mij iets bij over die neus.
Jean-Paul-S schreef:clio-freak heeft die kit nog Staat op het mp gedeelte.
De kooi loopt zo te zien ook nog door het schutbord heen, heeft dat nou echt nut?
Is nog weer een andere kit die clio-freak heeft gekocht. Vraag maar eens bij Leeroy na
Het is dat ik al een extra kas heb, anders was hij wel leuk geweest. Aan de foto te zien is deze al doorgelast.
Misschien is het wat voor mijn school, die hebben een stichting waar ooit een rallyteam mee aan de gang is geweest, maar door gebrek aan sponsoring staat dat nu stil.