Ik denk dat ik er toch maar vanaf zie....
Zit nog best wat roest aan zo te zien.
als t wat dichter bij huis was, was 't nog een optie..
die 2 plekjes laat je hem om staan? man, als je ff wacht heb jij hetzelfde gat onder je voorruit bij die rooie
gewoon doen man, bruis dat gat dicht onder de vooruit en laat beide plekjes bijspuiten. Er zal vast nog wel meer roest aan zitten, maarja, wat kan je gebeuren voor dat geld, meeste roest zit toch onder het plastic, dat mag ook zwart gemaakt worden na het lassen .. enige nadeel is dat het een lastig bij te spuiten kleur is..
Hey! Niet te bijdehand hè Kool!
Ik laat 'm niet staan vanwege die gaten hoor, dat zou juist mijn uitdaging zijn om eens lekker te klooien en te sleutelen aan een auto.
Het is mij te ver weg om er met een auto-ambulance heen te crossen. En ik wil inderdaad eerst die rooie aanpakken. First things first.
Kheb het subframe uit elkaar gehaald, dat wil zeggen stuurinrichting eraf, stabilisatorstang eraf en de triangle-assen losgehaald...
Nu heb ik bij de rechter triangle-as een bout moeten doorslijpen omdat die bout iets teveel in de rode lock-tide heeft gezeten en TE vast zat in zo'n bus, dus nu moeten er nieuwe bussen en rubbers ingeperst worden...
Nu is mijn vraag, wat hebben sommige van jullie ermee gedaan? Originele rubbers of iets anders?
Ik heb de afgelopen tijd een aantal PM's gehad van Stephane ("xenon" op het forum) m.b.t. (groeps)aankoop voor velgen van Compomotive.
Hierbij zijn Pm aan mij :
xenon schreef:hello ARCO
here the method for this order grouped of rims in 15":
** Rims GR.A aluminium in 15 inches, 7 inches for the width and one AND with the choice ranging between 10 and 35, mass for a rim: between 8 and 8.2kg.
** All the nuts and bolts are standard and following l' AND, there N does not need hold d' adaptation.
** Colour with the choice: white, gold, gray or anthracite. (D' Possibility; other colors with supplement d' euros) ==> Price for 4 rims costs carriage included: lower than 650euros. (I still discuss with compomotive) ==> For manufacture: Compomotive already manufactured the rims for our CG, they n' wait more than the color and l' AND for each rim. To make simple, a small passage in machining and a painting and they are ready for l' forwarding. Place aux photographs:
here is all the detail arco
for l' moment if it there ace of interesting, qu' it this proclamation. if it there ace of the questions, not of concern, I would make my to better answer it!!
for the transaction of the people who will want to make parties of this CG: I would send the banking detail to them to do one sends has that which passes this CG: on the other hand for the reception:
the compomotive company, n' will send that in France (I am seeing whether average to make them send on your premise)
if not, it will be necessary to come to seek them at home here!
and this good?!
Wellicht dat ere hieer interesse is.
Het is 15" en geen 16" zoals ik (en anderen) hadden gehoopt.
Lijkt een beetje op de Maxi-wielen van Prima.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik denk dat ik er toch maar vanaf zie....
Zit nog best wat roest aan zo te zien.
als t wat dichter bij huis was, was 't nog een optie..
die 2 plekjes laat je hem om staan? man, als je ff wacht heb jij hetzelfde gat onder je voorruit bij die rooie
gewoon doen man, bruis dat gat dicht onder de vooruit en laat beide plekjes bijspuiten. Er zal vast nog wel meer roest aan zitten, maarja, wat kan je gebeuren voor dat geld, meeste roest zit toch onder het plastic, dat mag ook zwart gemaakt worden na het lassen .. enige nadeel is dat het een lastig bij te spuiten kleur is..
Hey! Niet te bijdehand hè Kool!
Ik laat 'm niet staan vanwege die gaten hoor, dat zou juist mijn uitdaging zijn om eens lekker te klooien en te sleutelen aan een auto.
Het is mij te ver weg om er met een auto-ambulance heen te crossen. En ik wil inderdaad eerst die rooie aanpakken. First things first.
hee uit woudrichem kom je, das vlakbij.
Storing onder kabelboom in dash.
pffffff dat kon wel eens een lastig klusje worden, maar zo op die foto's ziet die er netjes uit.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
oldskool schreef:hier voor de gewichts geile mensen
-6.5X15 Stahl felgen = 8kg800
-6.5X15 16V turbine felgen = 8kg 100
-7X15 Speedline williams = 7kg 200
-7X15 OZ F1 (clio RS Phase 1) = 7kg 600
-7X16 (clio RS phase 2) = 9kg700
-7X16 Speedline "Turini" clio RS2 Jean Ragnotti = 8kg200
-7.25X16 SpeedlineGroupe A = 8kg950
mri gehad, alleen nog geen uitslag van een arts (volgende week?!). Hij is minder dik gelukkig en lijkt iets minder pijnlijk te worden. Kan mijn been alleen nog niet helemaal buigen, blijft staan op 45 graden ongeveer, dan voelt hij of hij 'op knappen' staat, dus er zal vast nog iets niet goed zijn.
Ben al blij dat ik weer normaal en recht kan lopen...