R.I.(rusty)P's.

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Berichten: 6133
Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
Locatie: Heiloo
Contacteer:

je moet kijken voor een campus of super campus kijken van de laatste bouwjaren
zonder schutters put
en liefst een metallic kleurtje
roest same as ever maar dan wat minder
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

campus en supercampus heeft die plastic shit niet..

metallic kleurtje en supercampus gaan niet samen volgens mij, altijd uni lak..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

dus ook in zwart krijn (Y)
spir@l
Berichten: 2305
Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
Car: 5 GT Turbo
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Sven, "schutters put"?!?!?!? Die term ken ik niet.

Denk inderdaad dat ik maar voor de regular 5 ga.
stuk goedkoper en makkelijker te vinden dan een goede gtt.

KAn iemand mij alsjeblieft nog even iets van duidelijkheid geven over het "hoe en wat" als ik zometeen een gewone 5 heb die omgebouwd is naar gtt.

Heeft iemand hier het misschien al eens gedaan???
- problemen/aanpassingen die je tegenkomt?
- papierwerk dat eigenlijk niet klopt (typegegevens/vermogen/etc.)

En als er dan op mn papieren zometeen "r5 campus 40kw" staat, betekend dat dan dat ik hem ook asl zodanig verzeker???
Dat zou een stuk goedkoper zijn maar ik weet niet of dat wel gaat werken...


ok ok...ik loop weer zwaar vooruit op de zaken.....
Maar ik wil gewoon graag weten hoe de vork in de steel zit.

Groet krijn.
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

"schuttersput" = dakraam. (0)

En ja, wat is er allemaal anders ??? Alleen de motor, kabelboom, remmen vooras, remmen achters, wielophanging voor (schokdempers), achteras, kabelboom motor, dashboardtellerklok, stuur en niet te vergeten de skirts.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Je kan em als gewone 5 laten bestaan, met enig risico dat als je een heftig ongeluk krijgt en ze erachter komen dattie het dubbele aan het vermogen heeft, dat je aardig zuur kunt zijn. (je max 40% extra vermogen hebben op wat op je papieren staat)

Je zou em kunnen laten omkeuren, kost je ongeveer een rug, grof geld en dus geen optie zou ik zeggen.


Je zoekt iemand die een beetje knap kan slijpen en lassen en laat het stuk veerpoot met het chassisnummer omlassen. Mijns inziens de meest logische oplossing en ik zou het nog geen omkatten durven noemen.
spir@l
Berichten: 2305
Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
Car: 5 GT Turbo
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

ah!, thanx Arco. :)
Het gaat me dan vooral om zaken die echt structureel anders zijn dan op een gtt.
Alle gtt onderdelen heb ik.

Steven, ik zat daar ook al aan te denken dat dat verzekeringstechnisch misschien nog wel es een probleem kan worden bij een ongeval.
En een keuring kost Zo fucking veel?!!?!?
dat valt dan ook af....

En door het chassisnummer over te nemen hou ik dus ook mn eigen kenteken? (incl. papierwerk)
hm..is misschien wel het handigst.
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

Steven schreef: Mijns inziens de meest logische oplossing en ik zou het nog geen omkatten durven noemen.
Hoe wil het het dan noemen? :lol:

Krijn, je wilt niet zomaar een 5 ombouwen omdat het dan weleens fout kan gaan met de verzekering, maar je wilt hem wel omkatten. Als ze erachter komen met een algemene technische controle of een ongeluk ben je nog zwaarder de lul. :)
5 GT Turbo '88 GT5
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Als je het goed doet komen ze er niet achter, zolang jij het ouwe chassisnummer d'raf gooit is het voor hun slecht bewijzen dat je wat hebt omgekat. Voor hetzelfde is het een schade ofzo.
Zou daar niet zo moeilijk over doen, zolang het maar netjes gebeurt.

Je kunt het ook nog es proberen of je het chassisnummer mag overslaan, maar daar kom je ws. weer bij zo'n omkeuring uit.
spir@l
Berichten: 2305
Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
Car: 5 GT Turbo
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Laat ik het even voorop stellen dat ik het "overplaatsen" van het chassisnummer ook niet de meest relaxte oplossing vind.
Alleen lijkt mij dat beter te realiseren (en te verbergen) dan te doen alsof het een gewone 5 is.

Waarom is zo'n keuring dan ook zo achterlijk duur??
Misschien dat ik wel es effe contact opneem met de RDW.
Effe kijken wat de mogelijkheden zijn.
Maar ik weet uit andermans ervaringen dat het nou niet echt de meest behulpzame instantie van nederland is...

Alle ideeen/ervaringen/tips/suggesties/adviezen zijn van harte welkom!
canonballman
Berichten: 4222
Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
Locatie: Hilvarenbeek

Steven schreef: zolang het maar netjes gebeurt.
Precies!
En omkatten: tja, dat doe je mi ook alleen als de auto gestolen is. En dat issie niet.
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

Roy schreef:
Steven schreef: Mijns inziens de meest logische oplossing en ik zou het nog geen omkatten durven noemen.
Hoe wil het het dan noemen? :lol:
carrosserie vernieuwen? :lol: ;)

je moet t niet zien als een nieuw nummer in een auto zetten, maar een nummer een nieuwe, beter body geven. Als je het zo uitlegt, wordt je misschien wel verstandig geacht bij de rdw :P
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

canonballman schreef:
Steven schreef: zolang het maar netjes gebeurt.
Precies!
En omkatten: tja, dat doe je mi ook alleen als de auto gestolen is. En dat issie niet.
Juistem!

Zat er niet nog een lasnaad op de bovenrand van de veerkoker? Dan ist echt peanuts, wel ff netjes nabewerken en de motorruimte ff opnieuw spuiten of deels spuiten en de rest goed cleanen. (Tegen opvallend kleurverschil).

Anders bij een goed schadebedrijf de hele veerkoker over laten zetten, dan ist helemaal niet te traceren. (Y)


En je kunt wel lekker mieren over dat je 'r niet happy mee bent, maar wat wil je dan? Andere opties zijn er niet echt. Ja huidige cas laten lassen en opnieuw spuiten.


En de RDW laat zich goed betalen met al die keuringen, op Nurburgring.nl staat nog ergens zo'n topic van een stel knakkers die een ouwe Kadeath hebben omgebouwd en opnieuw laten keuren.
Je kunt uiteraard ff bellen, maar als je een standaard typtrut aan de lijn hebt, kun je meteen wel ophangen.
spir@l
Berichten: 2305
Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
Car: 5 GT Turbo
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Ben dat verhaal van die gasten met die Kadett tegengekomen...
Goed duidelijk verhaal.

Conclusie:

Kosten:
Technische keuring - € 55
Auto wegen - € 17,50
Geluidstest - € 348
Weggedragtest - € 275

Samen € 695,50 (exclusief 1,5 vrije dag en benzine heen en terug)

*KACHING!*

technische keuring/wegen valt dan wel mee. Te doen zelfs.
Maar een geluidstest van 348e!??!! dat slaat natuurlijk echt nergens op.
Idem dito voor de weggedragtest.
Het gaat hier immers om een chassis/motor combinatie die al bestaat.
Niet zoals die kadett met een GSi motor.

Ik heb wel zo'n beetje alle info die ik zocht.
Bedankt mensen.
Ga nu zelf wel even kijken wat we gaan doen.

Wordt vervolgd.

Krijn


EDIT:

kom nu ook dit tegen...
U moet het voertuig hiervoor laten keuren bij een keuringsstation van de RDW. Na goedkeuring worden het kentekenbewijs en het kentekenregister aangepast.
Tijdens de keuring wordt nagegaan of het voertuig met de gemonteeerde motor overeenkomt met een andere bestaande typegoedkeuring. Vooraf is dit niet te zeggen. Eventueel wordt u gevraagd dit aan te tonen door het overleggen van een verklaring van de fabrikant van het voertuig of zijn in Nederlanse gemachtigde importeur. De kosten voor de keuring bij het RDW keuringsstation bedragen € 55,-.

Wanneer er een typegoedkeuring bestaat dan past de RDW het kentekenbewijs aan. Is dit niet het geval dan wordt u doorgestuurd naar het Test Centrum in Lelystad (TCL) voor een geluidstest en wanneer het vermogen met meer dan 40 % is toegenomen tevens een weggedragtest . De kosten voor een geluidstest bedragen € 348,- en de weggedragtest € 248,-
In principe bestaat er toch typegoedkeuring voor een 5 met 1.4turbo blok? (oftewel GTT).
Dus dan zou ik (volgens bovenstaande) geen geluids- en weggedragstest moeten ondergaan. (???)

Toch effe RDW contacten.

Want de kosten zijn ook weeer opgeschroefd zo te zien...

Kosten keuring motorwijziging: per 1 januari 2008 € 55,00.
Kosten weggedrag test: per 1 januari 2008 € 290,00.
Kosten geluidsniveau test: per 1 januari 2008 € 366,00.
Kosten weging: +/- 20 euro
Kosten roetmeting (diesel); Inbegrepen of +/- 30 euro)
Kosten rollenbank/vermogensbepaling: ???

Met andere woorden: voor rond de 1000 euro, staat het allemaal gezellig op kenteken.
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Ja ik heb het ook naar boven afgerond gezien dat verhaal van 2005 was.

En er bestaat wel een typegoedkeuring, maar das dan meer als je een auto invoert. Grote kans dat je em toch de baan op moet zetten.

Ik zeg gewoon: (deel van) een veerpootje omzetten, kost je misschien 200 bij een beetje goeie lasser/carrossier.
spir@l
Berichten: 2305
Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
Car: 5 GT Turbo
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

By the way...

Van Dale says:

Omkatten - 'een gestolen auto voorzien van het kentekenbewijs en het chassisnummer van een sloopauto'.


:D
paulvanrooij
Berichten: 26465
Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
Car: Twingo GT
Locatie: Oss
Contacteer:

gestolen of niet, je vervalst papieren (of een auto in dit geval) dus officieel mag het niet

ALS ze erachter komen bij een ongeval o.i.d. ga je nat, maar hoe groot is de kans daarop nou? de gok is dan aan jou
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

spir@l schreef:By the way...

Van Dale says:

Omkatten - 'een gestolen auto voorzien van het kentekenbewijs en het chassisnummer van een sloopauto'.


:D
Oh dan zal het vast wel mogen. Als je aangehouden wordt zeg je gewoon dat het in de Van Dale staat dat het mag... :lol:

Maar ff serieus, je wilt perse met een gtt rijden maar eigenlijk mag het niks kosten. Dat gaat niet lukken. Zeker als je bedenkt dat het auto's zijn die al bijna 20 jaar niet meer gebouwd worden. Daar krijg je nu eenmaal onderhoudskosten aan. :)
5 GT Turbo '88 GT5
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

wat een gedoe over dat omkeuren..

kost je max 100 euro, chasis nummer laten omslaan door de rdw. op je donor kas.

bel maar eens. je kan je eigen kenteken platen blijven gebuiken.
spir@l
Berichten: 2305
Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
Car: 5 GT Turbo
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Roy,
Dat was ook niet serieus bedoeld... :)

En dat een gtt geld kost dat weet ik ook.
Heb 6 jaar met het ding rondgereden en in die tijd ongeveer vier keer de aankoopwaarde erin gestoken...
Heb ook nooit gezegd dat het geen geld mag kosten.
Maar helaas beschik ik simpelweg niet over veel knaken en zoek ik dus de goedkoopste oplossing.

Volgens mij moet een RDW keuring ook kunnen na het lezen van hun documentatie. Zonder al die dure testen.
Ik zal ze contacten over hoe en wat.
Abel z'n bericht geeft in ieder geval hoop.
spir@l
Berichten: 2305
Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
Car: 5 GT Turbo
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Hoe erg is die plastic troep op de zijkanten van sommige 5's???
Dr kan natuurlijk roest achter zitten... (???)
Maar is het ook lastig te verwijderen???
Laat het extra gaten achter???
etc....

Als iemand er iets van weet...please let me know.

Zie namenlijk een mogelijke (zwarte) donor maar die heeft wel van die plastic shite...
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Montage gaten heb je wel ja. En bij die gaten kan er wel eens roest zitten ja. Helaas.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
spir@l
Berichten: 2305
Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
Car: 5 GT Turbo
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

was ik al bang voor.
En das dus onmogelijk te checken zeker?
Kom je pas achter als je het eraf trekt...

Ik hou niet van bruine verrassingen... :(


PS) wat is de RDW een ON-ge-lofelijk ON-behulpzame instantie zeg! Niet te geloven wat een ballenlikkers. :@
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

De RDW zuigt idd enorm, wat Abel zegt zou moeten kunnen, maar het voor elkaar krijgen is een 2e. Voor je het weet sta je dat ding compleet te keuren en daar zijn ze op uit hoor.
Kep de afgelopen jaren met de in- en uitvoer van diverse wagens al zat geknoei gehad... (N)

En voor de ongeval blabla-vrezers. Als jij de complete veerpoot netjes laat overzetten door een goeie schadehersteller (1 vanuit de racerij bv.) het boeltje aan de binnenkant netjes in de tectyl zet en de motorruimte (deels) overspuit (gewoon met de spuitbus) kunnen ze er gewoonweg NIET achterkomen dattie is omgekat.
Hoogstends een vermoeden, maar dan kun jij altijd zeggen dattie daar roest had en dat je dat hebt laten herstellen.

Als ze dat willen aantonen zullen ze op z'n minst ergens moeten terugvinden dat er ooit een ander chassisnummer en kenteken aanhing.

Er zat in 7huizen naast Jeroen Lubkings 2e pand ook een schadehersteller in die boederij, die deed altijd van die racerijschadegevalletjes. Die kun je es contacten.
spir@l
Berichten: 2305
Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
Car: 5 GT Turbo
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Ik kijk het allemaal nog effe aan wat ik ga doen.
Heb nu ook weer via de mail contact met wat technische lui van de RDW.
Maar voorlopig ook alleen maar standaard "regeltjes-geneuzel" wat ik krijg. Gewoon niet effe mee willen denken over je situatie en met een oplossing willen komen. Alleen maar dom opdreunen wat er allemaal NIET kan.
Ben dat soort instanties ondertussen ZO zat...

Heb idd wel es gesproken met die kerel die naast Jeroen zat.
Was toen bezig met een Cup Porsche.
Hou m effe in mn achterhoofd.
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Echt ik denk dat dat de minste shit oplevert...

Nu eerst maar op zoek naar een knappe zwarte supercampus :)
spir@l
Berichten: 2305
Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
Car: 5 GT Turbo
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

tja...

Laat het nou net fucking moeilijk zijn om een zwarte 5 ZONDER roest , open dak en plastic zijkanten te vinden....

Een andere kleur maakt het hele "proces" natuurlijk wel weer wat lastiger...
Maar ik zit toch ernstig te overwegen om een een 5 in 'niet-zwart' te nemen.

Nog redenen op te noemen waarom ik dat absoluut NIET zou moeten doen???
(behalve dan dat de meeste kleuren spuuglelijk zijn...)

hmm...bedenk me tijdens het typen dat er natuurlijk ook op mn kentekengegevens staat dattie zwart is....
Maar goed. Ik kan m natuurlijk ook overgespoten hebben... (in "oud en verweert rood" ofzo :lol: )
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

"open dak" staat niet op een kentekenbewijs
"kleur" kan gewijzgd worden op kenetekenbewijs
een standaard 5 vinden in het zwart is bijna onmogelijk.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11129
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

Ik zal straks eens aan Janine vragen hoe ze haar GTT toen hebben laten omkeuren. Dat was ook een normale 5 welke is omgekeurd naar een GTT. Chassisnummer staat nu achterin de kofferbak ipv op de veerkokers. 8)
spir@l
Berichten: 2305
Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
Car: 5 GT Turbo
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Thanks Gerald. Ik ben heel benieuwd hoe dat gegaan is.
spir@l
Berichten: 2305
Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
Car: 5 GT Turbo
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Weer een tegenvaller.

De sleutelplek die ik had geregeld is komen te vervallen.
Ben nu dus weer op zoek naar een geschikte plek om te kunnen sleutelen.

Dusss.....

Ik ben dringend op zoek naar een ruimte om te kunnen sleutelen aan mijn Renault 5 GTT.

Dus heeft iemand een plekje over in een garage/schuur/watdanook, dan ben ik zeeeeer geinteresseerd.
Het liefst in omgeving Rotterdam (zuid holland).

Mijn budget is helaas klein dus veel meer dan 50 Euro per maand kan ik er eigenlijk niet voor geven.
Maar misschien heb je nog wat vervelende klusjes liggen die ik zou kunnen doen als tegenprestatie.... (ik heb er echt veel voor over...)

Als iemand iets weet dan hoor ik het graag!

Groet, Krijn
spir@l
Berichten: 2305
Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
Car: 5 GT Turbo
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

hè hè, poeh poeh....
Eindelijk de knoop doorgehakt en een donor gekocht.

Totaal niet wat ik eigenlijk wilde maar ik ben het zoeken naar de eenhoorn (oftewel een betaalbare, roestvrije, goed lopende en liefst zwarte 5) meer dan zat.

Dit is m uiteindelijk geworden...
(pics doen t geloof ik nie altijd...effe rechtermuisklik ->"Show picture")

[img]http://lh4.ggpht.com/_wu3jJCVLrTM/SW9mb ... 5BsY/5.jpg[/img]

[img]http://lh4.ggpht.com/_wu3jJCVLrTM/SW9ma ... 5_back.jpg[/img]

Tis een 5 TR uit '91
Wit, ipv zwart... (weer es wat anders en wit schijnt het nieuwe zwart te zijn en ook helemaal hip... :) )
Qwa plaatwerk in érg goede conditie maar helaas pindakaas niet helemaal roestvrij.
Dorpel bestuurderskant zit een gaatje in en bumperbevestiging rechtsachter ook.
Maar vergeleken met mn gtt...een wereld van verschil en vooruitgang. :D
Ook weet ik dat dit plekken zijn die relatief makkelijk te lassen zijn en bovendien uit het zicht zitten.
Rijdt verder goed, 4 nieuwe bandjes, stuurt goed, remt ook nog, schakelt prima èn retestrakke wieldoppen! :D
Terugreis van ruim twee en een half uur gemaakt zonder problemen.
APK tot november dus daar hoef ik me ook geen zorgen om te gaan zitten maken.
Hopelijk ligt-ie voor die tijd al uit elkaar.

Ik rijd er eerst zelf nog effe een beetje mee rond (had namelijk geen auto meer....), laat het dingetje asap lassen zodat-ie helemaal vrij is van die, oh zo irritante, bruine ziekte en ondertussen spaar ik rustig door...

Heb een (betaalde) ruimte weten vinden bij KnookRacing ( http://www.knookracing.nl/ ).
Helaas zit deze in Noordbeemster (N-H) en dus is het lastig om daar op dit moment te gaan sleutelen.
Mn pa zit daar wel in de buurt dus als ik tijd heb moet het wel gaan lukken.
Wordt daarom waarschijnlijk een vakantie-klus...
Heb zoiezo op dit moment veel te weinig tijd vanwege mn studie.

dat was m weer effe.
cheers.


ps) weet iemand nog een nette lassert, regio Zuidholland???
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31515
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Top! :D Goed bezig, Krijn... (Y)
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Mooi wit is niet lelijk...

Maaruh, is het nou een Campus of niet (kan de foto's niet zien)...

Ben erg benieuwd hoe het met de roest zit, kan indd vertellen dat een '90er jare 5 minder roest kan hebben :) Heerlijk is dat toch he :p
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

spir@l schreef:ps) weet iemand nog een nette lassert, regio Zuidholland???
Emiel Kooistra van MIVW Cardesign in Voorhout (grofweg, bij Leiden).
Zit in de VW scene, maar heeft al een tijdje een eigen bedrijf waar hij ook andere merken onder handen neemt.
Hij heeft zelf vroeger ook een 5 GTT gehad.
Misschien dat hij je kan helpen?

M.I.V.W Car Design

Bezoekadres:
's Gravendamseweg 69p
2215 TG VOORHOUT

Telefoon +31 (0)6-51109828
Mobiel +31 (0)6-51109828
E-mail info@mivwcardesign.com
Website http://www.mivwcardesign.com
Plaats reactie