Goedkoop is vaak duurkoop, dat is iets wat je niet moet vergeten

heb wat zitten zoeken en nog een nederlandse dealer gevonden!!Willeon de Zoete schreef:Prijs GAZ schroefset die ik via de mail heb ontvangen:
De GAZ 2005 a/s (voorzijde) kost 310,41 euro per stuk incl. btw en excl. veren.
De GT7-2211 (achterzijde) kost 122,36 euro per stuk incl. btw.
Bij bestelling van 2 dempers 10% korting en bij bestelling van 4 dempers 25% korting.
Zonder korting kom je per auto (voor en achter, maar excl. veren) op...... € 865,54.
Een beste prijs, maar een groepsaankoop in combinatie met de lage pondenkoers kan nog weleens wat opleveren.
Bedankt voor het navragen Will.Willeon de Zoete schreef:Prijs GAZ schroefset die ik via de mail heb ontvangen:
De GAZ 2005 a/s (voorzijde) kost 310,41 euro per stuk incl. btw en excl. veren.
De GT7-2211 (achterzijde) kost 122,36 euro per stuk incl. btw.
Bij bestelling van 2 dempers 10% korting en bij bestelling van 4 dempers 25% korting.
Zonder korting kom je per auto (voor en achter, maar excl. veren) op...... € 865,54.
Een beste prijs, maar een groepsaankoop in combinatie met de lage pondenkoers kan nog weleens wat opleveren.
DennisT schreef:http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=34
GAZ set via k-tec, hardheid instelbaar voor en achter, helemaal compleet voor ongeveer €505,- ex verzenden en ex eventuele korting
hoezo aanpassen? op elke 5 zitten ph1 topschotels, behalve op de gtt ph2..DennisT schreef:Zo te zien is het phase 1 en moet je ze dus aanpassen voor phase 2. Volgens Merijn verlagen deze veel meer as 60mm
dat weet ik niet hoor heb em meteen omlaag geschroefd. hoogste stand heb ik niet nodig rydt geen parijs /dakar hoor.DennisT schreef:AndersomMarcel heeft als het goed is ook die GAZ set met phase 1 schotels, maar hoorde ook alweer dat hij op de hoogste stand ook al heel erg laag ligt
juist daarvoor koop je toch zo'n setjeoldskool schreef:dat weet ik niet hoor heb em meteen omlaag geschroefd. hoogste stand heb ik niet nodig rydt geen parijs /dakar hoor.DennisT schreef:AndersomMarcel heeft als het goed is ook die GAZ set met phase 1 schotels, maar hoorde ook alweer dat hij op de hoogste stand ook al heel erg laag ligt
dus onbekend hoe hoog die dan is , gewoon kopen dan zie je het vanzelf.