ACT: Algemeen Chat Topic deel 2
-
- Über-Spammer
heb je die van wedelman gekocht dan, omdat die steun kapot is?
ik ken geen wedelman, ik heb de auto bij akkie stopmhorst gekocht in maarssen was/is de eigenaar van de sloperij in de bilt en heeft een occasion center in maarssen geopendJean-Paul-S schreef:heb je die van wedelman gekocht dan, omdat die steun kapot is?
-
- Über-Spammer
Hmm dan ist een andere idd 

dat ventje mag wel een wat meer slapen.. wel een beetje te laag. haast een beetje sneu hoe erg die auto over de grond sleeptNiels V Dijk schreef:Filmpje van een golfje van hier uit de buurt![]()
http://www.youtube.com/watch?v=zZGPGpBZLLU
Dat is pas laag
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Zonder APK kun je 'm nog wel naar huis rijden.. enkel de kans op een boete voor rijden zonder APK (75 Euro) maar die kans heb je ook als je 'm op je naam hebt staan zonder APK en hij staat bij je voor de deur (of binnen)
Zou 'm gewoon naar huis rijden
tenzij die motorkantelsteun echt gaar is.. dan ligt ie over het algemeen ook met het uitlaatspruitstuk tegen het schutbord aan 
Zou 'm gewoon naar huis rijden

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
pm
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Plus dat je verzekeringsmaatschappij moeilijk gaat doen bij een ongeval. Dat risico zou ik niet willen nemen.Ronald1916V schreef:Zonder APK kun je 'm nog wel naar huis rijden.. enkel de kans op een boete voor rijden zonder APK (75 Euro) maar die kans heb je ook als je 'm op je naam hebt staan zonder APK en hij staat bij je voor de deur (of binnen)
Zou 'm gewoon naar huis rijdentenzij die motorkantelsteun echt gaar is.. dan ligt ie over het algemeen ook met het uitlaatspruitstuk tegen het schutbord aan
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
"Geen geldige APK" is geen officieel iets om niet uit te keren bij een ongeval..
Of ze moeilijk gaan doen, ja die kans heb je wel
Of ze moeilijk gaan doen, ja die kans heb je wel

zn kantelsteun is dan denk ik echt gaar hij ligt op een milimeter na niet tegen het schutbord.Ronald1916V schreef:Zonder APK kun je 'm nog wel naar huis rijden.. enkel de kans op een boete voor rijden zonder APK (75 Euro) maar die kans heb je ook als je 'm op je naam hebt staan zonder APK en hij staat bij je voor de deur (of binnen)
Zou 'm gewoon naar huis rijdentenzij die motorkantelsteun echt gaar is.. dan ligt ie over het algemeen ook met het uitlaatspruitstuk tegen het schutbord aan
helaas nu de auto hier staat proberen te starten te vergeefs, met een 5je overstarten ook te vergeefs, vervolgens een passat diesel mocht ook niet baten. de bougie's die ik heb vervangen zouden beter moeten zijn dan wat er in zat. is ook duidelijk het geval ze zijn even lang even breed en zelfde schroefdraad, maar nu doen ze niks meer.
daarbij ben ik er achter gekomen dat de bougies vervangen ook geen overbodige luxe is. dus maar eens kijken voor een mooi goed setje
groeten peter
-
Start ie niet of slaat ie niet aan.. als ie met geen mogelijkheid start met verschillende auto's er voor dan zal dat wel aan de startkabels liggen, je zal niet de eerste zijn die van die dunne "My-first-SONY" startkabels aan komt zettenOkkie schreef:zn kantelsteun is dan denk ik echt gaar hij ligt op een milimeter na niet tegen het schutbord.Ronald1916V schreef:Zonder APK kun je 'm nog wel naar huis rijden.. enkel de kans op een boete voor rijden zonder APK (75 Euro) maar die kans heb je ook als je 'm op je naam hebt staan zonder APK en hij staat bij je voor de deur (of binnen)
helaas nu de auto hier staat proberen te starten te vergeefs, met een 5je overstarten ook te vergeefs, vervolgens een passat diesel mocht ook niet baten. de bougie's die ik heb vervangen zouden beter moeten zijn dan wat er in zat. is ook duidelijk het geval ze zijn even lang even breed en zelfde schroefdraad, maar nu doen ze niks meer.
daarbij ben ik er achter gekomen dat de bougies vervangen ook geen overbodige luxe is. dus maar eens kijken voor een mooi goed setje
groeten peter

Idd. Heb er daarvoor 2 sets liggen
Trek er altijd nog een extra draad bij.

is er iemand die me hiermee kan helpen? Ik ben op zoek naar 2 nederlandse liedjes uit een heel oude doos. Reeds gezocht op limewire maar kan niet echt iets bruikbaars vinden.
Het betreft:
Willy Derby , 2 ogen zo blauw (1935)
Bob Scholte, zilverdraden tussen goud
(moest er iemand nu verbaasd zijn over de vraag...tis voor een begravenis)
Het betreft:
Willy Derby , 2 ogen zo blauw (1935)
Bob Scholte, zilverdraden tussen goud
(moest er iemand nu verbaasd zijn over de vraag...tis voor een begravenis)
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
ben aan het zoeken

Hier staat de plaat van willy derby tussen. Misschien even contact opnemen met de site eigenaar?
http://anton.gewoonthuis.nl/homepage/sh ... naid=61752

Hier staat de plaat van willy derby tussen. Misschien even contact opnemen met de site eigenaar?
http://anton.gewoonthuis.nl/homepage/sh ... naid=61752
nee helaas het is niet de fout van de startkabels.Ronald1916V schreef:Start ie niet of slaat ie niet aan.. als ie met geen mogelijkheid start met verschillende auto's er voor dan zal dat wel aan de startkabels liggen, je zal niet de eerste zijn die van die dunne "My-first-SONY" startkabels aan komt zettenOkkie schreef:zn kantelsteun is dan denk ik echt gaar hij ligt op een milimeter na niet tegen het schutbord.Ronald1916V schreef:Zonder APK kun je 'm nog wel naar huis rijden.. enkel de kans op een boete voor rijden zonder APK (75 Euro) maar die kans heb je ook als je 'm op je naam hebt staan zonder APK en hij staat bij je voor de deur (of binnen)
groeten peter
ik denk dat ik het verkeerd heb uitgelegd dan.
hij wil af en toe bijna aanslaan maar gaat niet door.. het lijkt ook wel alsof de bougie's icm bougiekabels geen contact maken.. maar dan zou hij ook niet af en toe wel door willen en af en toe niet lijkt mij? want je hebt of een fonk of je hebt hem niet toch???
ik ga vandaag maar even nieuwe bougie kabels kopen en hopen dat dat dan alsnog het probleem is!
Groeten peter
jo21power@hotmail.com
alvast bedankt voor de hulp !
deze heb ik ook geprobeerd maar die pagina blijft laden:
http://www.jouwradio.be/sterren/Bob_Scholte
alvast bedankt voor de hulp !
deze heb ik ook geprobeerd maar die pagina blijft laden:
http://www.jouwradio.be/sterren/Bob_Scholte
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
@ iedereen!!
De 19 leeft weer.
gewoon een kwestie van Nieuwe benzine er in gooien en nieuwe brandstoffilter en gaan!!!! brandstoffilter zat verstopt, en toen die vervangen was deed hij het nog niet.
nieuwe benzine er in en gaaan!!!!!
nu uiteindelijk vervangen, Brandstoffilter, verdeelkap, rotor, bougie's en bougie kabels en oja, een accu.
verder heb ik nog olie en een oliefilter liggen alleen daar had ik geen tijd meer voor om die te vervangen
al met al nog net geen 170 euro kwijt ervoor!
groeten peter
De 19 leeft weer.
gewoon een kwestie van Nieuwe benzine er in gooien en nieuwe brandstoffilter en gaan!!!! brandstoffilter zat verstopt, en toen die vervangen was deed hij het nog niet.
nieuwe benzine er in en gaaan!!!!!
nu uiteindelijk vervangen, Brandstoffilter, verdeelkap, rotor, bougie's en bougie kabels en oja, een accu.
verder heb ik nog olie en een oliefilter liggen alleen daar had ik geen tijd meer voor om die te vervangen
al met al nog net geen 170 euro kwijt ervoor!
groeten peter
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Als je graag voor lul wilt rijden

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
dooie bedoeling op rtc laatste tijd zeg 

-
- Car: Twingo GT