Knap dat je dat topic kunt lezen als niet-lid zijnde...dennisvr schreef:. maar ik vind dat het ALV topic toch wel erg misbruikt wordt door het huidige en aankomende bestuur om wat mondige leden monddood te maken.

Knap dat je dat topic kunt lezen als niet-lid zijnde...dennisvr schreef:. maar ik vind dat het ALV topic toch wel erg misbruikt wordt door het huidige en aankomende bestuur om wat mondige leden monddood te maken.
het stond in een open forum (vanmorgen nog wel iig)Roy schreef:Knap dat je dat topic kunt lezen als niet-lid zijnde...dennisvr schreef:. maar ik vind dat het ALV topic toch wel erg misbruikt wordt door het huidige en aankomende bestuur om wat mondige leden monddood te maken.
Vanwaar die vijandelijkheid?Roy schreef:Knap dat je dat topic kunt lezen als niet-lid zijnde...dennisvr schreef:. maar ik vind dat het ALV topic toch wel erg misbruikt wordt door het huidige en aankomende bestuur om wat mondige leden monddood te maken.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=27477Jan Theeven schreef:Staan er al ergens foto's van de afsluitmeeting van vorige maand?
Tja... enerzijds zeg ik "geef dat pakket maar weg", anderzijds niet. Het is toch een blijk van waardering van je werkgever aan jou. En dat ga je weggeven aan een ander. Beetje dubbel gevoel.Steven(stk) schreef:idem, vorig jaar ging de helft bij ons naar een goed doel, de andere helft was echt prut (tas + popcorn + wat blikjes) , heb toen aangegeven dat ze wat mij betreft dan alles naar een goed mogen doen de rest gaat toch de kliko in.Steven schreef:Iets anders:
Wie is er nog blij met een kerstpakket tegenwoordig?
Daar ik geen keuze kan maken wat ik wil, ga ik de mijne maar aan de voedselbank doneren denk ik.
Enige lekkere is het zakje pinda's, de rest hoef ik niet, volgend jaar toch maar pleiten of het geld niet direct naar het goeie doel kan. VVV-bonnen zit ooknie op te wachten.
Zo'n pakket is misschien leuk als je kinderen hebt, tot nu toe vind ik het altijd troep.
Bonnen maak je toch nooit op
Is niet vijandelijk.Riël Notermans schreef:Vanwaar die vijandelijkheid?Roy schreef:Knap dat je dat topic kunt lezen als niet-lid zijnde...dennisvr schreef:. maar ik vind dat het ALV topic toch wel erg misbruikt wordt door het huidige en aankomende bestuur om wat mondige leden monddood te maken.
Heeft geen nut dennis, dan gaan ze gewoon je lidmaatschapsgeld weigeren heb ik begrepen.dennisvr schreef:Ik lokte um niet uit, maar jij maakte hem mooi open met je opmerking.Ivo van Achthoven schreef:Ik snap echt niet wat het probleem nu is....
Kan nu een heel verhaal neerzetten met uitleg over de ALV waar wat punten besproken zijn..., maar daar heb ik echt geen zin in Dennis....
Beetje sneu....zo'n loze opmerking over een duiscussie uitlokken
OverigensIk zou bijna weer lid worden om de statuten en de reglementen te waarborgen.Eisen aan onze moderators
* Handel eensgezind en open. Bij twijfel over een bepaalde actie overleggen in het daarvoor bestemde topic.
* Geef bij het sluiten van een topic een heldere uitleg en verwijs, wanneer nodig, naar het reglement of een topic wat over hetzelfde onderwerp gaat.
* Stuur bij het verwijderen van een topic ten alle tijden een PM naar de topicstarter over de reden van sluiting. Dit om onbegrip en onvrede te voorkomen. Hiermee wordt ook voorkomen dat de topicstarter een soortgelijk nieuw topic aanmaakt.
Ik welSteven schreef:Tja centen is dan weer nix, geld naar een goed doel is m.i. de mooiste kerstgedachte, daar ik ook weer niet arm ben.
Waar ik nu werk krijgen ze ook niks en alle relaties hebben ook een brief gehad met de strekking dat een relatiegeschenk niet op prijs wordt gesteldRoy schreef:Wees blij dat je wat krijgt.![]()
Bij sommige bedrijven krijg je helemaal niks, onder het mom van de kredietcrisis.