ACT: Mobiele telefonie
Riël Notermans schreef:Naja, feitelijk is de dekking van Vodafone gewoon beter, zeker op gebied van diensten (HSDPA van T-mobile is gewoon RUK en ja jammer dat ik daar nu net zoveel gebruik van maak).
Er zullen overal wel plekjes zijn waar de een een zendmastje minder heeft staan, maar met T-mobile heb ik daar serieus vaak last van met die enkele keer van VOdafone vergeleken.
Als je alleen maar wilt bellen en sms-en is de dekking van T-mobile hier gewoon stukken beter, maar dat geld natuurlijk alleen voor hier kan bij jouw natuurlijk percies andersom zijn
R5GTT. Drive it like you stole it
Riël heeft altijd alles precies andersom 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ik wil binnenort gaan kijken voor een SE xperia. Iemand toevallig al een review ergens gezien?
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Vandaag heb ik deze besteld:
[img]http://www.gadgetgarden.nl/beeld/Samsun ... chwizz.jpg[/img]
De Samsung TouchWizz F480. Hoop dat het wat is en dat die touchscreen het een beetje lang volhoudt zonder problemen...
Had ook nog een tijdje getwijfeld over de Omnia, maar die vind ik toch een slagje te groot voor in me broekzak
[img]http://www.gadgetgarden.nl/beeld/Samsun ... chwizz.jpg[/img]
De Samsung TouchWizz F480. Hoop dat het wat is en dat die touchscreen het een beetje lang volhoudt zonder problemen...
Had ook nog een tijdje getwijfeld over de Omnia, maar die vind ik toch een slagje te groot voor in me broekzak

Zooo na lang wikken en wegen eindelijk es naar de telefoonschop gegaan en een Nokia 6220 Classic aangeschaft, moet zeggen no nonsense telefoontje, al zijn de toetsjes iets minder relaxt dan op m'n ouwe 6300.
Ennieweej kep nu T-mobile met inet d'rbij en er zit dus ook dat Navteq op met Nokia Maps, daar kun je dus ook mee navigeren.
Nu download ie daar online kaarten mee, maar kan nergens echt vinden of er nog kosten aan verbonden zijn.
Kan wel Tomtom met GPS-crack erop zetten, maar zou dat nu wel nodig zijn?
Ennieweej kep nu T-mobile met inet d'rbij en er zit dus ook dat Navteq op met Nokia Maps, daar kun je dus ook mee navigeren.
Nu download ie daar online kaarten mee, maar kan nergens echt vinden of er nog kosten aan verbonden zijn.
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Ik heb nu sinds 1,5 week de Nokia N96
Werkt nagenoeg perfect, bellen, sms'en, internetten, MobielTV etc...
Ook Navteq met Nokia Maps wat 90 dagen geldig is. Hij kan inderdaad online de kaarten ophalen, en als je geen internetabbo erbij hebt gaat het je wel geld kosten ja. Dat kan ook behoorlijk oplopen omdat het toch flink wat data is. Ik weet iet hoe T-mobile daar mee omgaat qua limiet etc...
Ik heb er een Eindeloos Online bundel bij (2,50 per maand actietarief) en kan dus onbeperkt interneppen
Daar naast deze maand gratis MobielTV op proef, en dat werkt ook top
[img]http://i263.photobucket.com/albums/ii15 ... C09926.jpg[/img]
[img]http://i263.photobucket.com/albums/ii15 ... 0002-3.jpg[/img]

Werkt nagenoeg perfect, bellen, sms'en, internetten, MobielTV etc...
Ook Navteq met Nokia Maps wat 90 dagen geldig is. Hij kan inderdaad online de kaarten ophalen, en als je geen internetabbo erbij hebt gaat het je wel geld kosten ja. Dat kan ook behoorlijk oplopen omdat het toch flink wat data is. Ik weet iet hoe T-mobile daar mee omgaat qua limiet etc...
Ik heb er een Eindeloos Online bundel bij (2,50 per maand actietarief) en kan dus onbeperkt interneppen

[img]http://i263.photobucket.com/albums/ii15 ... C09926.jpg[/img]
[img]http://i263.photobucket.com/albums/ii15 ... 0002-3.jpg[/img]
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Heb je daar in het westen wel een beetje bereik met T-Mobile dan? Hier is het waardeloos.Steven schreef:Zooo na lang wikken en wegen eindelijk es naar de telefoonschop gegaan en een Nokia 6220 Classic aangeschaft, moet zeggen no nonsense telefoontje, al zijn de toetsjes iets minder relaxt dan op m'n ouwe 6300.
En nee, ik woon niet in een afgestorven gehucht

Ik had altijd Orange, was altijd prima. Had vaak wel bereik waar Vodafone het niet heeft, die zijn nu gefuseerd met T-mobile. Dus zal wel nix te klagen hebben.
Alleen am strand ist wat minder, maar daar hoef ik toch niet zo bereikbaar te zijn
Alleen am strand ist wat minder, maar daar hoef ik toch niet zo bereikbaar te zijn

- Adinsx
Ik ga er ook niet in trappen, maar een maand gratis is altijd mooi meegenomen. Elke maand kun je het opzeggen of activeren.Merijn schreef:MobielTV... denk je echt dat je dat gaat gebruiken? Ik vind het weer zo'n gecreëerde en opgedrongen behoefte waar iedereen blindelings intrapt.
Ik moet zeggen, het werkt mooi, strak beeld, ondertiteling of voetbalstand is goed leesbaar. Echter goed voor je slaapritme is het niet. Inmiddels al 2 avonden achter elkaar tot 02.00 naar discovery liggen kijken.
Maar om er nou 9,95 per maand voor neer te leggen? Nee, dat niet...
Ik heb overigens Hi, volop bereik hier, ook altijd 3G (UMTS netwerk ivm snel internet)
Die 6300 was echt fijn, Tom idd had eigenlijk gewoon simonly moeten doen en die 6300 moeten houden of 6300i nemen.
Maarja dacht ook eens popi te doen en heb nu dus die 6220classic.
Ben er op zich niet echt ontevreden over, werkt tot nu toe wel prima, al issie niet echt snel.
Idee van navigatie op zak hebben vind ik wel handig, als je de weg niet meer weet kun je het laatste stukkie ff met je telefoon doen.
Zo'n vies lebberding aan het raam wat je al meteen je eigen straat uitloodst vind ik ook nix. Ik rijd alle grote wegen nog altijd ff met het routeplannertje van anwb. Wel fijn als je weet waar je bent.
Hoef ik jou als taximan niet te vertellen....
Maarja dacht ook eens popi te doen en heb nu dus die 6220classic.
Ben er op zich niet echt ontevreden over, werkt tot nu toe wel prima, al issie niet echt snel.
Idee van navigatie op zak hebben vind ik wel handig, als je de weg niet meer weet kun je het laatste stukkie ff met je telefoon doen.
Zo'n vies lebberding aan het raam wat je al meteen je eigen straat uitloodst vind ik ook nix. Ik rijd alle grote wegen nog altijd ff met het routeplannertje van anwb. Wel fijn als je weet waar je bent.
Hoef ik jou als taximan niet te vertellen....
- Adinsx
Lastig zo'n groot 42"plasma ding in je bed neer te leggenTom schreef:Mensen kopen steeds grotere tv's voor in huis en slaapkamer en dan ga je op zo'n klein $#% schermpje liggen kijken

Maar gelijk heb je wel hoor, al ben ik er al helemaal aan gewend. Al is de overschakeling groot van 42" beneden naar 2,8" van de tel.

Overigens gebruik ik m'n mobiel ook veel voor het werk, met name om 's avonds nog even snel de mail te checken zonder achter de pc te kruipen. Achja, gadgets, ik hou er wel van

Ik heb een tijdje een Blackberry gehad van de zaak. Nou, dat doe je ook niet voor je lol, zeg. Continu je bedrijfsmail bij de hand en of je het nu wilt of niet, je kijkt toch altijd effe wat je binnenkrijgt. Nah, ik houdt werk gewoon werk en prive gewoon prive.
Weg met die troep!

Jij snapt echt niets van 'personal technologies' heTom schreef:Mensen kopen steeds grotere tv's voor in huis en slaapkamer en dan ga je op zo'n klein $#% schermpje liggen kijken

Trouwens, @merijn, je hebt wel gelijk. Ik heb die pushmail uitstaan en haal hem handmatig op. Als ik een mail verwacht doe ik dat vanzelf, voor de rest wordt ik dan niet gestoord. Geeft je heel wat meer rust op n dag

Het zelf de touch diamond, maar hij heeft wel een paar handige functies: bij gebrek aan wireless heb ik een breedband internet verbinding (in de bundel, HSDPA is oersnel), ik kan altijd online met mobiel en even mail checken, internetten op dat scherm van dat ding gaat behoorlijk goed, en ik gebruik hem veel voor navigatie. Oh ja, bellen

- Adinsx
Ik lees net op nu.nl dat inmiddels 10.000 huishoudens beschikking hebben over MobielTV
Nu is het gewoon alleen tijdens werktijd en soms 's avonds nog wat vragen beantwoorden met m'n pa m.b.t. Renault problemen.
Achja, altijd bereikbaar zijn, overal je mail kunnen checken etc.. Ik vind het wel wat

Veel mail krijg ik 's avonds gelukkig niet, maar ik hou het wel graag in de gaten. Maar ook dat neemt af. Tijdens het afstuderen heb ik een forum opgezet voor de autobranche (http://www.amtgarageforum.nl) en toen keek ik echt elke avond/nacht of er niet iets mis ging, er gespamd werd etc..Continu je bedrijfsmail bij de hand en of je het nu wilt of niet, je kijkt toch altijd effe wat je binnenkrijgt. Nah, ik houdt werk gewoon werk en prive gewoon prive. Weg met die troep!
Nu is het gewoon alleen tijdens werktijd en soms 's avonds nog wat vragen beantwoorden met m'n pa m.b.t. Renault problemen.
Achja, altijd bereikbaar zijn, overal je mail kunnen checken etc.. Ik vind het wel wat
zeg dan dat je effe in de schuur staat ofsow 

- Adinsx
Kwam er gister achter dat de Digitenne ontvangst ook op het kleine kamertje goed genoeg isSteven schreef:Moet zeggen dat inet wel handig is, loop je ergens, ff snel adressie opzoeken en gaan.
Of nu.nl checken tijdens het schijten, nuttiger dan snake10 te spelen oid

Nu.nl check ik veel inderdaad en het forum zo nu en dan.
Spelletjes heb ik nog niet gespeeld op m'n tel, al had m'n vriendin al erg snel tetris gevonden
-
- Moderator
- Car: MB
Ik houd best van een leuke gadget of fijne elektronica, maar het komt bij mij vaak neer op wat Tim zegt. Leuk voor even en dan gebruik je het niet meer. Ik heb hier ook een Ipod touch liggen (zeg maar alle Iphone functies behalve bellen) maar met dat ding ga ik ook niet in bed liggen als ik net zo snel de laptop aanzet. Heb zelf ook een N70 gehad. Allemaal leuk en aardig, maar dat ding is rete traag en al die functies gebruik ik toch niet.
En navigatie is best handig idd. Maar Steven heeft gelijk. Die mensen die alles op de navigatie doen (ikke hoogst zelden) weten de weg niet de keer erop en rijden alleen een pijltje achterna
En navigatie is best handig idd. Maar Steven heeft gelijk. Die mensen die alles op de navigatie doen (ikke hoogst zelden) weten de weg niet de keer erop en rijden alleen een pijltje achterna

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Wat, ga jij m'n adres nog ff vragen voor je Tomtom~thijs~ schreef:zeg dan dat je effe in de schuur staat ofsow

Ach beetje inetten op je foon is ook wel lekker als je zit te wachten op schiphol oid.
Maar ik kan ook best zonder leven, ik gebruikte die 6300 wel veel als mp3 speler trouwens (6220 ook). Dat vind wel een echt fijne functie

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Doe je ook dagelijks of nietSteven schreef:Ach beetje inetten op je foon is ook wel lekker als je zit te wachten op schiphol oid

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik welRonald1916V schreef:Doe je ook dagelijks of nietSteven schreef:Ach beetje inetten op je foon is ook wel lekker als je zit te wachten op schiphol oid
Sta dagelijks in de file bij Schiphol

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Tom schreef:e
Heh tom, wat ben je toch negatief de laatste tijd?
Er is helemaal niks mis met navigatie, beter als op je uitgeprint velletje te loeren waar je ook al weer heen moest

Navi is een goeie uitvinding en zeker veiliger dan een routeplan op papier... Het enige nadeel van die dingen is dat mensen niet meer gedwongen worden na te denken. En da's een slechte ontwikkeling in het verkeer...