ACT: 5 GT Turbo
De auto is te laag voor ET28,moet een behoorlijk stuk uit de zijkant van de bumper zagen.Steven schreef:ET28 wordt lastig
Er zit nu 195-50 op maar denk ook niet dat de 45 serie gaat passen

Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
je bedoelt deze :basmeijers schreef:Hallo,
Heeft iemand ervaring met gaz schokdempers?
Ik zit zelf te denken aan het type A/S.
Dit zijn dempers met schroefveren met verstelbare hoogte en demping.
Ik wil dit om de wegligging te verbeteren voor circuitgebruik en gewoon sportief toeren.![]()
groetjes Bas
ja daar heeft ik wel ervaring mee al weer 2 jaar
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... -21309.jpg[/img]
Alpine schreef:De auto is te laag voor ET28,moet een behoorlijk stuk uit de zijkant van de bumper zagen.Steven schreef:ET28 wordt lastig
Er zit nu 195-50 op maar denk ook niet dat de 45 serie gaat passen
.....185/45 wellicht
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ik had je nog een beetje gewaarschuwd zondagAlpine schreef:De auto is te laag voor ET28,moet een behoorlijk stuk uit de zijkant van de bumper zagen.Steven schreef:ET28 wordt lastig
Er zit nu 195-50 op maar denk ook niet dat de 45 serie gaat passen

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Tino schreef:Leuk artikel :
http://www.evo.co.uk/features/features/ ... turbo.html
Vooral de regels over de peug 205 gti

However, it can’t have been an accident that, less than a year after a revised 205 GTI had been massaged up to a matching 115bhp, the changes allowed the little Renault to now make 120bhp. Take zat, lion-loving loseurs.
R5GTT. Drive it like you stole it
Moet je echt geluk mee hebben, ik vond mijn T25 ook 2e hands ( 1500 km ) Maar aanbod is echt klein. Kan je beter door sparen voor een nieuwe dikke turbo-jo- schreef:die zal je niet te snel vinden in 2dehands.Christian schreef:niemand nog zoon leuke turbotje over
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
???
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Die eronder zit is toch de 2540? Dacht dat die 60 helemaal lomp groot was?
Naja zit al een tijdje niet meer zo op die turbos, jij weet het vast beter..
155pk valt idd behoorlijk tegen, daar zit Paz nog stevig overheen
Naja zit al een tijdje niet meer zo op die turbos, jij weet het vast beter..
155pk valt idd behoorlijk tegen, daar zit Paz nog stevig overheen

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Ow.... dat. Die gok om hem 2de hands te vinden heb ik allang opgegeven.-jo- schreef:dat je geen GT serie vind in 2dehands
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Ook. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Steven schreef:Die eronder zit is toch de 2540? Dacht dat die 60 helemaal lomp groot was?
Naja zit al een tijdje niet meer zo op die turbos, jij weet het vast beter..
155pk valt idd behoorlijk tegen, daar zit Paz nog stevig overheen



R5GTT. Drive it like you stole it
turbo service belgium , zitten in Limburg. Als je de specs van de wagen doorgeeft kunnen zij berekenen welke turbo best bij je wagen past. Top service.Christian schreef:en waar kun je zoon GT serie kopen want heb al beetje gezocht maar nog niks gevonden en de T25 van JL word niet meer gemaakt?
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
De T25 van JL kan nog wel gemaakt worden. De levertijd is wel iets langer als eerst maar het kan nog wel.Christian schreef:en waar kun je zoon GT serie kopen want heb al beetje gezocht maar nog niks gevonden en de T25 van JL word niet meer gemaakt?

En anders die van MB.

5 GT Turbo '88 GT5
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
je kan ze zo bestellen bij turbo hoet hoor, net wat je hebben wilt
Kwamen die van JL ook vandaan.

Kwamen die van JL ook vandaan.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
T25 haal je die bij hoet?
Ja dan zal der idd wel wat meer uitkomen al denk ik niet dat ie dan ineens 20 pk meer geeft aan de wielen-jo- schreef:wacht als ie de ic en luchtfilter heeft aangepast. Der zit een standaard intercoolertje op en die metalen bus (luchtfilter).
R5GTT. Drive it like you stole it
Weet niet wat de rest van de spec's van die auto zijn, maar meer dan 20pk extra is bij een gtt toch best veel. Dan moet de restrictie toch wel erg groot geweest zijn.
R5GTT. Drive it like you stole it
Dat originele filterhuis met vervangingsfilter deed nix voor mijn GT tov een filter direct achter de grill hoor.. Besides je had ter plekke het filter er toch even uit kunnen halen?
20pk moet ik nog zien, watvoor druk stond ie nu? Watvoor turbo wasset?
20pk moet ik nog zien, watvoor druk stond ie nu? Watvoor turbo wasset?
stage 2 van MB met injectie en lage compressie zuigers met 260° nokkenas. Garrett GT serie turbo.-PAZ- schreef:Weet niet wat de rest van de spec's van die auto zijn, maar meer dan 20pk extra is bij een gtt toch best veel. Dan moet de restrictie toch wel erg groot geweest zijn.
De restrictie was zo erg dat de boel loeiheet stond. Ik zeg dat er meer dan 20 pk bijkomt met een fmic en deftig luchtfilter.
zie hierboven en stond op 1.5 bar.Steven schreef:Dat originele filterhuis met vervangingsfilter deed nix voor mijn GT tov een filter direct achter de grill hoor.. Besides je had ter plekke het filter er toch even uit kunnen halen?
20pk moet ik nog zien, watvoor druk stond ie nu? Watvoor turbo wasset?
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Ben wel erg benieuwd dat eruit komt als er een fatsoenlijk FMIC opstaat en een goed filter. Met zo een set-up en op 1.5 bar mag je toch een flink vermogen verwachten. Zeker als je ziet dat ik net geen 160pk aan de wielen haalde op 1 bar, denk dat ik op 1,5 bar ook nog wel enkele pk's moet winnen
R5GTT. Drive it like you stole it