[Merijn's ex-21Turbo] *snif*

Vertel hier alles over je project.
Gesloten
LotuzClioWilliams

Ollie schreef:Dikke Shit Merizzle!! :worship:

Cruisin' down the street in my 21T (~)
Toch een project: 21T lowrider met hydraulics. :p

http://www.youtube.com/watch?v=Lc0DL3vuvb0
Tom
Moderator
Car: MB

Merijn schreef: Ik heb 'm zojuist netjes binnen gezet, waar ie voorlopig waarschijnlijk wel zal blijven staan. Met mooi weer zal ik 'm zeker meenemen, maar met vorst en regen laat ik 'm lekker staat waar ie staat.
Gewoon langs de straat tussen de Osslims zetten. Is ie zeker weten goed gebruikt binnenkort :lol: . Maar zonder gein. Gewoon gaan gebruiken die auto's. al dat binnen zetten en weg laten rotten is doodzonde (N) Beter een paar jaar flink van genieten ipv 500km per jaar rijden met die frikadel.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
DennisT
Moderator

Volgens mij rotten die Reno's buiten sneller als binnen hoor :lol:

Je hebt groot gelijk Merijn, ik doe hetzelfde met die van mij (Y)
LotuzClioWilliams

Zet 'em in de woonkamer. :wink:
Tom
Moderator

In goede staat met een flinke laag tectyl valt dat best mee volgens mij. Ik bedoel dat je er beter plezier van kunt hebben nu het kan. Al dat gemier om die auto's te bewaren voor later......Van stilstaan worden ze echt niet beter hoor! (maar jij bent idd net zo gek :wink: :p )
DennisT
Moderator

Tom schreef:In goede staat met een flinke laag tectyl valt dat best mee volgens mij. Ik bedoel dat je er beter plezier van kunt hebben nu het kan. Al dat gemier om die auto's te bewaren voor later......Van stilstaan worden ze echt niet beter hoor! (maar jij bent idd net zo gek :wink: :p )
Tuurlijk valt het dan best mee, maar op die manier kan ik er lekker aan hobbyen en hoef ik niet bang te zijn dat ik iets sloop (ligt hier altijd vol met natte bladeren).

Geef mij dan maar lekker een 2 liter Sierra voor 300 euro, lekker 6 maanden lang geen auto wassen, driften, deuken erin rijden, door het bos vliegen en noem de hele bende maar op :P
Tom
Moderator

Zal wel aan mij liggen maar ik snap dat niet. Als je dat zo graag doet zou ik het het hele jaar doen :)
Steven
Car: M536

Pofferdikkie, ik ben het gewoon weer helemaal eens met Tommie :worship:

Tuurlijk snap ik dattie straks heel netjes gaat zijn op z'n GT, maargoed autos zijn ook gemaakt om te rijden. En zeker met een paar vette lagen tectyl/ML issie minder roestgevoelig als origineel. Ik vind nu al dat ik te weinig rijd met m'n Williams als ie 2 weken stilstaat.

Daarom is een (rustig) rondje op de ring juist leuk, ik zou alleen ff een setje sportblokken zoeken en verder gewoon lekker op je dooie gemakkie rondrije met dat ding, daar issie ook voor bedoelt (Y)
Tom
Moderator

Go Stevie :beer: :wink:
DennisT
Moderator

Tom schreef:Zal wel aan mij liggen maar ik snap dat niet. Als je dat zo graag doet zou ik het het hele jaar doen :)
Met een Sierra is het moeilijk driften met droog weer :wink: Maar als mijn plannetje lukt is dat straks ook opgelost :D

@ Steven: De 5 heeft grote behoefte aan tectyl, dat gaat allemaal nog gebeuren :) En de Clio is nu gewoon zo strak en netjes, dat wil ik graag zo houden :)
Steven
Car: M536

Tja ik vind het ergens niet mooi dat er wat deukies inzitten, maar als er 1 bijkomt lig ik daar ooknie wakker van. Hij rijd er niet minder om, zeg ik altijd maar.

Ieder z'n ding, maar ik ben wel een fan van de term 'Poetsers' :D
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Tom schreef:In goede staat met een flinke laag tectyl valt dat best mee volgens mij. Ik bedoel dat je er beter plezier van kunt hebben nu het kan. Al dat gemier om die auto's te bewaren voor later......Van stilstaan worden ze echt niet beter hoor! (maar jij bent idd net zo gek :wink: :p )
Mee eens. Mijn 21 heeft 316.000 km gereden en voelt eigenlijk nog heel goed en stevig aan. En ja, er zitten wat gaten in, maar dat is geen schande na 20 jaren. Het verschil met een 5 is wel te merken, de 21 voelt degelijker. :)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Tom
Moderator

In de zomer regent het hier ook genoeg Dennis :D

En begrijp me niet verkeerd. Ik ben best zuinig op mijn auto en was hem ook regelmatig maar dat ding van mij staat ALTIJD buiten in weer en wind en ik rijd er heel het jaar mee, en gewoon op de juiste wielen met zomerbanden (nog zo'n onzin iets, winterbanden in NL :~ ) en ik durf toch wel te zeggen dat mijn auto er (stukken) beter uitziet als een grote hoop anderen hier.
Daarom Merijn: Rijden met die 21 :D . Al die auto's in de schuur bij je ouders worden ze ook niet vrolijk van :wink:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

haha... wat een discussies. :D

De auto is om mee te rijden en daar heb ik 'm ook voor gekocht. En dat ga ik er ook mee doen, natuurlijk. :) Het is voor mij gewoon een auto voor de fun die ik alleen naar buiten haal als het lekker weer is. Met nat weer is er tot in de 3e versnelling toch geen eer aan te behalen...

Dat ermee gereden gaat worden staat vast, maar nooit woon-werk km's, maar alleen de plezierritjes. En daar is ie prima voor gemaakt, heb ik vandaag gemerkt! Man, man, wat is zo'n turbo toch verslavend! De eerste duwende TDI is al even op zijn plek gezet vanavond. ;) Eigenwijze knuppel... :P
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Merijn kerel wat een schitterende 21 en die leren zetels :p , en clima :D . , snelheid met luxe!, jammer dat je er de 16e niet bij bent :(
Laatst gewijzigd door Hessel op zo 9 nov 2008 9:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-jo-

Hessel schreef:Merijn kerel wat een schitterende 21 en die leren zetels :p (
die zijn idd heel mooi, tzijn trouwens internationale :lol:
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Merijn
Über-Spammer

:P Die komen inderdaad uit het mooie België. :)
-jo-

in belgie opgehaald maar ze komen eigenlijk uit UK.
LotuzClioWilliams

Is er dan geen verschil tussen bestuurdersstoel en bijrijdersstoel?
-jo-

ja, de hendels zitten anders om. Dus beide stoelen/frames even wisselen. De zittingen en verstelling zijn hetzelfde.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Het verschil valt vooral op door de rare zithoekverstelling van de bijrijdersstoel. Dat lijkt wel een soort skischans. De logica ontgaat me....
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Merijn
Über-Spammer

Behalve de lendesteun, toch? De draaischijf daarvoor zit nu aan de buitenkant, maar hoort volgens mij aan de binnenkant. Am I right?
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Klopt. Maar snap jij die stoelverstelling? Bij ons in het verpleeghuis hebben de rolstoelen ook zo'n verstelling. Tegen doorliggen. :~
Merijn
Über-Spammer

hahaha... :) Het is inderdaad wat vreemd, maar het zit wel goed verder. Lekker kort op het stuur, terwijl ik mijn benen nog goed kwijt kan.
Marcel B.

Zoals ik al gezegd had, ziet er ERG netjes uit! :)
-jo-

kijk dan eens of die stoelen wel omgezet zijn ??
Merijn
Über-Spammer

Wat bedoel je precies?
-jo-

frames wisselen
Merijn
Über-Spammer

Ik denk dat ik dat een keer moet doen, ja... Zodat de stoelen weer in de originele staat geplaats worden. Ik weet alleen niet of er op de passagiersstoel ook lendesteunverstelling zit.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Hoe werkt nu de hoogteverstelling bij jouw stoelen? Bijrijdersstoel staat op banaanvormige rails en 'glijdt'. Bestuurdersstoel scharniert aan de voorkant. Hier zit de hendel aan de zijkant. Bijrijder heeft geen lendesteun.
Merijn
Über-Spammer

Ik heb nog geen hoogteverstelling kunnen ontdekken. Zal straks eens effe kijken... :)
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Mooi weer voor een ritje. :wink:
Merijn
Über-Spammer

haha... Ja, maar er staat een afwas tot het plafond, geen kledingstuk nog schoon en mijn huis is een zwijnenstal. :) Time for some action. :(
-jacco-
Über-Spammer

Wijze bak Merijn (Y)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Tim
Car: E36 M3

Sjiek ding (Y) Is het woord schroeffie schroeffie al gevallen? ;)
Gesloten