Toch een project: 21T lowrider met hydraulics.Ollie schreef:Dikke Shit Merizzle!!![]()
Cruisin' down the street in my 21T

http://www.youtube.com/watch?v=Lc0DL3vuvb0
Toch een project: 21T lowrider met hydraulics.Ollie schreef:Dikke Shit Merizzle!!![]()
Cruisin' down the street in my 21T
Gewoon langs de straat tussen de Osslims zetten. Is ie zeker weten goed gebruikt binnenkortMerijn schreef: Ik heb 'm zojuist netjes binnen gezet, waar ie voorlopig waarschijnlijk wel zal blijven staan. Met mooi weer zal ik 'm zeker meenemen, maar met vorst en regen laat ik 'm lekker staat waar ie staat.
Tuurlijk valt het dan best mee, maar op die manier kan ik er lekker aan hobbyen en hoef ik niet bang te zijn dat ik iets sloop (ligt hier altijd vol met natte bladeren).Tom schreef:In goede staat met een flinke laag tectyl valt dat best mee volgens mij. Ik bedoel dat je er beter plezier van kunt hebben nu het kan. Al dat gemier om die auto's te bewaren voor later......Van stilstaan worden ze echt niet beter hoor! (maar jij bent idd net zo gek![]()
)
Met een Sierra is het moeilijk driften met droog weerTom schreef:Zal wel aan mij liggen maar ik snap dat niet. Als je dat zo graag doet zou ik het het hele jaar doen
Mee eens. Mijn 21 heeft 316.000 km gereden en voelt eigenlijk nog heel goed en stevig aan. En ja, er zitten wat gaten in, maar dat is geen schande na 20 jaren. Het verschil met een 5 is wel te merken, de 21 voelt degelijker.Tom schreef:In goede staat met een flinke laag tectyl valt dat best mee volgens mij. Ik bedoel dat je er beter plezier van kunt hebben nu het kan. Al dat gemier om die auto's te bewaren voor later......Van stilstaan worden ze echt niet beter hoor! (maar jij bent idd net zo gek![]()
)