ACT : Formule 1 Deel I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Riël
Über-Spammer

Dat vettel voorbij rijdt? Voglens mij zat die hamilton met trillende knieen in die auto, hij racete werkelijk als een lijk (N).

Jammer van die uitslag, eerlijk gezegd. Vind m maar niks, die Hamilton.

Alonso wel laten zien wie de beste is van t veld.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
-jo-

-PAZ- schreef:Erg jammer dat het toch nog hamilton geworden is :( :( , had veel liever massa als kampioen gezien.
wat hij zegt ^^^^^

Symphatieke braziliaan die steeds ten dienste van gereden heeft en eigenlijk nooit zen eigen wedstrijd kon rijden.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Massa heeft mij nog nooit kunnen overtuigen... Hij is best goed, maar geen topper en niet goed genoeg. Daarom vind ik hem niet kampioenwaardig. Hamilton daarentegen is vanaf dag 1 dat hij in de F1 zat heel competitief en agressief geweest. Vorig jaar had ie het al kunnen worden, dit jaar heeft ie het echt verdient. Zeker als je ziet hoeveel questionable straffen de FIA McLaren heeft opgelegd. Hij had al lang en breed kampioen moeten zijn!
-jo-

als je tweede wordt in het kampioenschap op 1 schamel punt dan kan je toch wel een potje sturen denk ik. Dat Ferr. bevoordeeld wordt door Berni en de hele fia is niks nieuws. Desondanks dat heeft de wagen toch wel verscheidene keren aan de kant gestaan met pech. Een voorstander van ferr. ben ik niet en zal ik nooit worden maar Massa had ik het toch echt gegund. Ben benieuwd of de pretentie bij Ham. er nu ook gaat afdruipen net zoals dat het geval was bij Alonso.
Haas
Car: Megane RS

Merijn schreef:Massa heeft mij nog nooit kunnen overtuigen... Hij is best goed, maar geen topper en niet goed genoeg. Daarom vind ik hem niet kampioenwaardig.
dat vind ik nou echt en onzinredenatie. Je kunt geen fan van iemand zijn of vinden dat het niet de beste coureur ooit is, maar als je kampioen wordt, heb je het gewoon het beste gedaan dat jaar, klaar. En het is zeker niet zo, dat Massa kansen had op de titel doordat de rest van het veld een jaar heeft liggen slapen..
Riël
Über-Spammer

-jo- schreef:als je tweede wordt in het kampioenschap op 1 schamel punt dan kan je toch wel een potje sturen denk ik. Dat Ferr. bevoordeeld wordt door Berni en de hele fia is niks nieuws. Desondanks dat heeft de wagen toch wel verscheidene keren aan de kant gestaan met pech. Een voorstander van ferr. ben ik niet en zal ik nooit worden maar Massa had ik het toch echt gegund. Ben benieuwd of de pretentie bij Ham. er nu ook gaat afdruipen net zoals dat het geval was bij Alonso.
Potentie afdruipen? Ik ben van mening dat Alonso absoluut de snelste coureur van het veld is. Hamilton heeft de snelste auto.
Merijn
Über-Spammer

Alonso is nog steeds de snelste... Daar ben ik echt van overtuigd! Volgend jaar doet die weer mee voor het kampioenschap, dat durf ik wel te zeggen. Mits hij naar Honda gaat... |:
-jo-

Riël Notermans schreef:
-jo- schreef:als je tweede wordt in het kampioenschap op 1 schamel punt dan kan je toch wel een potje sturen denk ik. Dat Ferr. bevoordeeld wordt door Berni en de hele fia is niks nieuws. Desondanks dat heeft de wagen toch wel verscheidene keren aan de kant gestaan met pech. Een voorstander van ferr. ben ik niet en zal ik nooit worden maar Massa had ik het toch echt gegund. Ben benieuwd of de pretentie bij Ham. er nu ook gaat afdruipen net zoals dat het geval was bij Alonso.
Potentie afdruipen? Ik ben van mening dat Alonso absoluut de snelste coureur van het veld is. Hamilton heeft de snelste auto.
das wel een groot verschil :lol:

@Merijn, dat kan best zo zijn maar zijn jullie al vergeten welke uitspraken het heerschap heeft neergezet toen hij bij renault wegging ?? Ik hoop gewoon dat Ham. niet in dat zelfde straatje terecht komt.

Laat Alonso maar naar Honda vertrekken , onder voorwaarde dat ze Vettel en kubica binnenhalen :worship:

Vettel/kubica
Alonso/Vettel
Alonso/Kubica

Eén van deze combi's is goed :D
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Over Glock, Duitsers blijven Duitsers, tot de laatste seconden dus niet om te vertrouwen, winnen in de laatste seconden maar ook naaien in de laatste seconden.
Ik vond hem heel opzichtig aan de kant gaan, maar goed ere wie ere toekomt.
Massa en Hamilton waren de enige overgebleven voor de titel, dat het op 1 punt is lijkt lullig, maar het had erger gekund, dus evenveel punten en de titel op zeges........helaas niet dus!!

Hamilton gun ik het wel, jammer dat ie voor die grijze muizen rijdt.

Dat ze beide een potje kunnen sturen staat buiten kijf, net zoals dat geldt voor Alonso..........kampioenkandidaten voor volgend jaar.

En sinds 1999 geen WKrijder meer geleverd, het mocht weer eens tijd worden voor McLaren. :D
Haas

glock is een zacht eitje, net als Sutil.... Hij ging niet aan de kant, maar rijd gewoon als een halve tamme!
Gabri van der Veen
Über-Spammer

Arno17 schreef: En sinds 1999 geen WKrijder meer geleverd, het mocht weer eens tijd worden voor McLaren. :D
en wie werd er dat jaar 2de :p (ook zo'n iemand die in mijn ogen die bijna wereldkampioen was door het hebben van een goede auto)
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Robke
Car: Lexus IS250

Glock reed gewoon goed, hij had alleen gegokt om met de slicks te blijven rijden waar de meeste andere coureurs voor intermediates hadden gekozen. Gewoon een gok die voor Glock net niet goed uit had gepakt.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

ik wil vettel wel eens zien sturen in een ferrari/mclaren/renault, volgens mij kan het zomaar een titelkandidaat zijn! :worship:
Duupke (Ronald)
Contacteer:

1 schamel puntje?

Massa krijgt 6 punten in Belgie kado, en 1 in Japan. Hamilton was dus 2 weken terug al kampioen.

Wat mij betreft dan, alleen heb ik niks te zeggen bij de FIA. :wink:
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Riël
Über-Spammer

Paul1916v schreef:ik wil vettel wel eens zien sturen in een ferrari/mclaren/renault, volgens mij kan het zomaar een titelkandidaat zijn! :worship:
kweet niet, hij rijdt erg lekker in die ouwe torro rosso :p Denk dat de ferrari een erg grote stap voor m is. Deze bak trapt ie op de limit en kent ie dan. LAat hem nog rustig aan jaartje, die komt sowieso wel ver!
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Paul1916v schreef:ik wil vettel wel eens zien sturen in een ferrari/mclaren/renault, volgens mij kan het zomaar een titelkandidaat zijn! :worship:
Had Ferrari niet een optie op Vettel?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

WouterW schreef:
Ik denk dat iedereen wel een optie wil op Vettel, maar Ferrari is denk ik voorlopig even klaar met Duitsers, Glock kan het sowieso wel schudden...:lol:
DutchArt
Car: Express
Contacteer:

[quote="Riël Notermans"][quote="Paul1916v"]ik wil vettel wel eens zien sturen in een ferrari/mclaren/renault, volgens mij kan het zomaar een titelkandidaat zijn! :worship:[/quote]

kweet niet, hij rijdt erg lekker in die ouwe torro rosso :p Denk dat de ferrari een erg grote stap voor m is. Deze bak trapt ie op de limit en kent ie dan. LAat hem nog rustig aan jaartje, die komt sowieso wel ver![/quote]

Riël, ....ouwe torro rosso...????
Vettel ging pas echt vooruit rijden toen ze hun NIEUWE wagens kregen halverwege het seizoen!

Daarbij, houd er maar rekening mee dat hij in de Red Bull voorin komt te rijden en dan het seizoen erna bij Reno. Als ze hun wagens in orde kunnen houden.

Niet dat ik fan ben van een bepaalde coureur hoor, maar meer het idee.

Hoewel, daar zit ik ook wel eens naast!
Alonso heeft zich keurig gedragen afgelopen zondag!
Hulde!
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Arno17 schreef:
WouterW schreef:
Ik denk dat iedereen wel een optie wil op Vettel, maar Ferrari is denk ik voorlopig even klaar met Duitsers, Glock kan het sowieso wel schudden...:lol:
:lol: :lol:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Haas

Gabri van der Veen schreef:
Arno17 schreef: En sinds 1999 geen WKrijder meer geleverd, het mocht weer eens tijd worden voor McLaren. :D
en wie werd er dat jaar 2de :p (ook zo'n iemand die in mijn ogen die bijna wereldkampioen was door het hebben van een goede auto)
Irvine is wel een bloedsnelle coureur, maar te laks om dat uit te buiten, daarom is he tnooit écht wat geworden met hem. Wel een briljante kerel trouwens, geen blad voor de mond, altijd lekkere wijven bij hem... Ik mis die goede ouwe tijd! :D
Robke schreef:Glock reed gewoon goed, hij had alleen gegokt om met de slicks te blijven rijden waar de meeste andere coureurs voor intermediates hadden gekozen. Gewoon een gok die voor Glock net niet goed uit had gepakt.
Glock is gewoon een arschgesicht! Wat heeft die dildo nou het hele seizoen laten zien? Kleurloos pur sang!
hoezo, kán? Eerst nog een jaar laten rijpen en dan voor het record van Schumacher :D
Tom
Moderator
Car: MB

Haas schreef:[
Irvine is wel een bloedsnelle coureur, maar te laks om dat uit te buiten, daarom is he tnooit écht wat geworden met hem. Wel een briljante kerel trouwens, geen blad voor de mond, altijd lekkere wijven bij hem... Ik mis die goede ouwe tijd! :D

(Y) Toen hadden ze nog persoonlijkheid. Tegenwoordig zeggen die broekies alleen wat ze opgedragen wordt of wat ze op een media training geleerd hebben (N)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Merijn
Über-Spammer

Het wordt niet meer getolereerd als je een mening hebt. Allemaal zijn ze er langzamerhand uitgegooid. Villeneuve, Montoya, Irvine... allemaal karakters die de F1 interessanter maken dan het normaliter is. Helaas werd hun mening niet op prijs gesteld en dat heeft alles te maken met de financiële belangen. :(
Haas

ik heb ook al in geen tijden een leuk interview gehoord... altijd dezelfde prietpraat. (N)
Tom
Moderator

Precies, komt alleen BS uit. Net als Massa zondag. Dan verlies je op een haar na het wk (wat hij wellicht nooit meer zal kunnen winnen....je weet mar nooit) en dan komt er een of ander vaag verhaal uit over dat hij het team zo dankbaar is en bladiebla. Zeg gewoon dat je het zwaar kut vind.
Haas

juist!

als ik m zo zie, krijg ik de indruk dat t hem geen reet kan schelen...

al moe tik zeggen dat ik Hamilton ook niet overdreven uitbundig vond :S
Tom
Moderator

das ook gewoon een verwende rot(snot)aap :D
Ricardo16V

wat een lompe uitspraken hier.
DutchArt
Car: Express
Contacteer:

[quote="Ricardo16V"]wat een lompe uitspraken hier.[/quote]

Zeer verheffend allemaal....
Maar ach, moet kunnen!
Heb er geen boterham minder om gegeten hoor!
Wel veel plezier gehad in het f1-management spel!
Dat was weer Top!!!
Tom
Moderator

Ricardo16V schreef:wat een lompe uitspraken hier.
Deden ze dat maar weer in de f1 :wink: :beer:
Haas

Ricardo16V schreef:wat een lompe uitspraken hier.
verklaar je nader ... :)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Alonso tot 2010 bij Renault
Uitgegeven: 5 november 2008 15:54
Laatst gewijzigd: 5 november 2008 20:22

HAMBURG - Oud-wereldkampioen Fernando Alonso heeft zijn contract bij het formule 1-team van Renault met twee jaar verlengd. De Spanjaard, wereldkampioen in 2005 en 2006, rijdt ook in 2009 en 2010 voor de renstal. Het Franse team maakte dat woensdag bekend.

Alonso maakte vooral in de tweede helft van het afgelopen seizoen indruk. Hij won de Grote Prijzen van Singapore en Japan en eindigde zondag in de laatste Grand Prix van het seizoen in Brazilië als tweede.

Renault verlengde de verbintenis met de tweede rijder Nelson Piquet junior met één jaar.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Fernando and Nelson remain with the ING Renault F1 Team in 2009

Wednesday 5 November 2008, 15:12:00 | RF1 Paddock Pass

driver announcement . Fernando Alonso . Nelson Piquet

The news you've all been waiting for is finally here - Fernando and Nelson are officially confirmed as the team's drivers for the 2009 season!
First of all, well done to all of you for your patience with the guessing game of who drives where in 2009. You've all been musing over this issue for the past few months and we certainly made you wait for this exciting news. Mind you, Fernando always said he would announce his plans at the end of the season and that's exactly what he's done today by committing to the team, but not just for one season, for the next two! Yep, that's right, he's signed up with Renault for 2009 and 2010, confirming the faith he has in the team and his ambitions for the future.

Driving alongside Fernando next season will be Nelson as the ING Renault F1 Team confirms its faith in Nelson after the strong performances he delivered in the second half of the year as the car began to improve. The young Brazilian is delighted to continue with the team and keen to put all that he has learnt this season to good use next year. So that means we will have some valuable stability heading into next season...

As for the team's third driver, well I'm afraid you'll have to be patient. You'll know more at the official launch of the R29 at the end of January...

Now that the drivers are confirmed, we can look forward to a successful winter as both drivers attack the development programme of the R29. The 2009 season is fast approaching and we're already looking forward to Melbourne for the Australian Grand Prix in just 143 days time.
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Momenteel zijn de teams aan het testen in Barcelona.
BMW test daar met twee 2009 auto's. De F1 auto's volgens de nieuwe reglementen zien er niet uit! (N)

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/1 ... barcelona/
Merijn
Über-Spammer

Ik kan ook niet echt zeggen dat ik het mooi vindt... Het lijken wel misvormde GP2 wagens. :S
Merijn
Über-Spammer

Zoek de verschillen (naast de smallere spoorbreedte)

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 65/BMW.jpg[/img]

[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... t_1995.jpg[/img]

:)
Gesloten