Jammer van die uitslag, eerlijk gezegd. Vind m maar niks, die Hamilton.
Alonso wel laten zien wie de beste is van t veld.
wat hij zegt ^^^^^-PAZ- schreef:Erg jammer dat het toch nog hamilton geworden is![]()
, had veel liever massa als kampioen gezien.
dat vind ik nou echt en onzinredenatie. Je kunt geen fan van iemand zijn of vinden dat het niet de beste coureur ooit is, maar als je kampioen wordt, heb je het gewoon het beste gedaan dat jaar, klaar. En het is zeker niet zo, dat Massa kansen had op de titel doordat de rest van het veld een jaar heeft liggen slapen..Merijn schreef:Massa heeft mij nog nooit kunnen overtuigen... Hij is best goed, maar geen topper en niet goed genoeg. Daarom vind ik hem niet kampioenwaardig.
Potentie afdruipen? Ik ben van mening dat Alonso absoluut de snelste coureur van het veld is. Hamilton heeft de snelste auto.-jo- schreef:als je tweede wordt in het kampioenschap op 1 schamel punt dan kan je toch wel een potje sturen denk ik. Dat Ferr. bevoordeeld wordt door Berni en de hele fia is niks nieuws. Desondanks dat heeft de wagen toch wel verscheidene keren aan de kant gestaan met pech. Een voorstander van ferr. ben ik niet en zal ik nooit worden maar Massa had ik het toch echt gegund. Ben benieuwd of de pretentie bij Ham. er nu ook gaat afdruipen net zoals dat het geval was bij Alonso.
das wel een groot verschilRiël Notermans schreef:Potentie afdruipen? Ik ben van mening dat Alonso absoluut de snelste coureur van het veld is. Hamilton heeft de snelste auto.-jo- schreef:als je tweede wordt in het kampioenschap op 1 schamel punt dan kan je toch wel een potje sturen denk ik. Dat Ferr. bevoordeeld wordt door Berni en de hele fia is niks nieuws. Desondanks dat heeft de wagen toch wel verscheidene keren aan de kant gestaan met pech. Een voorstander van ferr. ben ik niet en zal ik nooit worden maar Massa had ik het toch echt gegund. Ben benieuwd of de pretentie bij Ham. er nu ook gaat afdruipen net zoals dat het geval was bij Alonso.
en wie werd er dat jaar 2deArno17 schreef: En sinds 1999 geen WKrijder meer geleverd, het mocht weer eens tijd worden voor McLaren.
kweet niet, hij rijdt erg lekker in die ouwe torro rossoPaul1916v schreef:ik wil vettel wel eens zien sturen in een ferrari/mclaren/renault, volgens mij kan het zomaar een titelkandidaat zijn!
Had Ferrari niet een optie op Vettel?Paul1916v schreef:ik wil vettel wel eens zien sturen in een ferrari/mclaren/renault, volgens mij kan het zomaar een titelkandidaat zijn!
Ik denk dat iedereen wel een optie wil op Vettel, maar Ferrari is denk ik voorlopig even klaar met Duitsers, Glock kan het sowieso wel schudden...WouterW schreef:Had Ferrari niet een optie op Vettel?Paul1916v schreef:ik wil vettel wel eens zien sturen in een ferrari/mclaren/renault, volgens mij kan het zomaar een titelkandidaat zijn!
Arno17 schreef:Ik denk dat iedereen wel een optie wil op Vettel, maar Ferrari is denk ik voorlopig even klaar met Duitsers, Glock kan het sowieso wel schudden...WouterW schreef:Had Ferrari niet een optie op Vettel?Paul1916v schreef:ik wil vettel wel eens zien sturen in een ferrari/mclaren/renault, volgens mij kan het zomaar een titelkandidaat zijn!
Irvine is wel een bloedsnelle coureur, maar te laks om dat uit te buiten, daarom is he tnooit écht wat geworden met hem. Wel een briljante kerel trouwens, geen blad voor de mond, altijd lekkere wijven bij hem... Ik mis die goede ouwe tijd!Gabri van der Veen schreef:en wie werd er dat jaar 2deArno17 schreef: En sinds 1999 geen WKrijder meer geleverd, het mocht weer eens tijd worden voor McLaren.(ook zo'n iemand die in mijn ogen die bijna wereldkampioen was door het hebben van een goede auto)
Glock is gewoon een arschgesicht! Wat heeft die dildo nou het hele seizoen laten zien? Kleurloos pur sang!Robke schreef:Glock reed gewoon goed, hij had alleen gegokt om met de slicks te blijven rijden waar de meeste andere coureurs voor intermediates hadden gekozen. Gewoon een gok die voor Glock net niet goed uit had gepakt.
hoezo, kán? Eerst nog een jaar laten rijpen en dan voor het record van SchumacherPaul1916v schreef:ik wil vettel wel eens zien sturen in een ferrari/mclaren/renault, volgens mij kan het zomaar een titelkandidaat zijn!
Haas schreef:[
Irvine is wel een bloedsnelle coureur, maar te laks om dat uit te buiten, daarom is he tnooit écht wat geworden met hem. Wel een briljante kerel trouwens, geen blad voor de mond, altijd lekkere wijven bij hem... Ik mis die goede ouwe tijd!
verklaar je nader ...Ricardo16V schreef:wat een lompe uitspraken hier.