ACT: Algemeen Chat Topic deel 2
dat is niet onbeschoft. Dat vindt jij onbeschoft. Groot verschil
Laatst gewijzigd door Geert op do 16 okt 2008 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
De vraag gaat helemaal niet over de snelheid op zich... Het gaat om de kromme meting.
Ik wil jou (Riel) wel eens horen als ze je rijbewijs afgepakt hebben door een twijfelachtige meting... Ook al heb je te hard gereden, er zijn regels opgesteld over wanneer er een invordering gedaan wordt. Als jij niet zo hard gereden hebt, maar je wordt er wel voor bestraft, dan denk ik dat je ook niet blij bent (en dan druk ik me nog zacht uit...).
Ik wil jou (Riel) wel eens horen als ze je rijbewijs afgepakt hebben door een twijfelachtige meting... Ook al heb je te hard gereden, er zijn regels opgesteld over wanneer er een invordering gedaan wordt. Als jij niet zo hard gereden hebt, maar je wordt er wel voor bestraft, dan denk ik dat je ook niet blij bent (en dan druk ik me nog zacht uit...).
Maar ik hoor geen commentaar over flitspalen en laserguns door deze personen op de video? En ik weet wel wanneer ik te hard heb gereden. Geen enkele meting is dan rechtuit. Tuurlijk, je gaat er proberen onderuit te komen, maar dat is wat anders dan als de ANWB en zelfs een politieke partij zich hierin gaan verdiepen (dit incident) en dat bedoel ik.
Dus je kan zeggen wat je wil hoor, maar t gaat nergens over
Dus je kan zeggen wat je wil hoor, maar t gaat nergens over

Laatst gewijzigd door Riël op do 16 okt 2008 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
ziet er bekend uit

zo is mn Alfa 146 ook aan zn einde gekomen
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Het is toch krom. Ze meten nu op 'gevoel' en dat is hardstikke onnauwkeurig. Ze kunnen ook achter zo'n auto aangaan en die knop(pen) pas indrukken als ze dezelfde snelheid hebben? Dan is je meting namelijk wel nauwkeurig. Daarnaast vind ik het sowieso erg raar dat er 2 aparte knoppen zijn voor tijd en afstand, dat is gewoon onnauwkeurigheid kweken.
Dit geeft maar gewoon aan wat het niveau van die petapen is 
De gemmidelde Agent vind het leuk om stoer te doen, maar correct de wet handhaven is vaak een probleem.
Neem eens een KLPD'er, die je vaak bij blik op de weg ziet (itt die kneuzen van wegmisbruikers), die zijn vaak een stuk redelijker en normaler, daar valt nog mee te praten. Vaak is een (hulp)officier van justitie ook nog heel normaal.
En ik heb onlangs nog een hele nare aanvaring gehad met een of andere brulaap, wat ammal heel smerig is gegaan, ik heb 'r bijna geen goed woord meer over voor onze 'beste vrienden'.

De gemmidelde Agent vind het leuk om stoer te doen, maar correct de wet handhaven is vaak een probleem.
Neem eens een KLPD'er, die je vaak bij blik op de weg ziet (itt die kneuzen van wegmisbruikers), die zijn vaak een stuk redelijker en normaler, daar valt nog mee te praten. Vaak is een (hulp)officier van justitie ook nog heel normaal.
En ik heb onlangs nog een hele nare aanvaring gehad met een of andere brulaap, wat ammal heel smerig is gegaan, ik heb 'r bijna geen goed woord meer over voor onze 'beste vrienden'.

Het niveau van de gemiddelde agent is echt dramatisch! Werd een jaar geleden aangehouden voor te hard.... te hard is te hard dus jammer...
Meneer wat is uw adres. Ik zeg Fuchsiastraat bla bla
Kerel begint te schrijven: Vuch....
Daar word ik dus echt niet goed van... heb hem met mijn domme kop ook nog gecorrigeerd....
Daar word ik dus echt niet goed van... heb hem met mijn domme kop ook nog gecorrigeerd....

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Valt me mee dat die uberhaupt kon schrijvenVos schreef:Het niveau van de gemiddelde agent is echt dramatisch! Werd een jaar geleden aangehouden voor te hard.... te hard is te hard dus jammer...

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Stom, want als zij fouten maken, kun je die boete makkelijker ongedaan krijgen.
Gewoon keihard terugnaaien die apen...
Ik ben es gelaserd met de Williams, veel harder dan ik dacht.
Dus ik vroeg of ik het ijkrapport mocht zien van het ding en zeg dat ik het apart vind.
Agent: *kijkt naar achterkant van m'n clio*
"Jahaa, maar het is natuurlijk wel een Williams"
Ik: 'Ow echt? Vandaar!'
"Ja kijk maar, daar staat het"
Dus ik vroeg of ik het ijkrapport mocht zien van het ding en zeg dat ik het apart vind.

-
Over die aapjes gesproken ik hoorde dat ze bij 100% tuning hebben staan db meten. Ze zeiden dat er veel overlast was in die omgeving. Dus ik neem aan door de weekse dagen. Nu gaan ze precies (heel toevallig)op zoon evenement staan db meten, ik vind het te triest voor woorden, terwijl er genoeg andere problemen zijn in Rotterdam en andere steden en zelfs dorpen. Maar daar in tegen netjes blijven tegen die sukkels is wel het beste.
Even wat anders Heb vandaag me velgjes weg gebracht om te verbreden voor 195/7j/14 inch nu wil ik achter 205/8j/14 maar is de maat 205/45/14 goed te betalen en te vinden? Ben meteen langs de spuiter gereden. En een prijsopgave gevraagd voor.
Motorkap cleanen+wat roest aan onderkant.
Voorbumper cleanen
zijschermpjes cleanen
Deuren cleanen+fiat handgrepen erin lassen
Hier en daar wat kleine schade
Achterklep de gaatjes dicht lassen en die strip erbij lassen (de rest is al gedaan) bij een 2e achterklep die ik heb liggen)
Achterbumper cleanen
Wat roest bij het raam netjes maken
Uitdeuken bij elkaar denk 21 ofzo
Dakrubbers cleanen
Antenne cleanen
Alles bij elkaar 3000 euro excl spuiten dit is toch een redelijk prijsje?
Ben uhm 4 weken kwijt dan,maar ik wou het in etapes doen aangezien ik hem helaas dagelijks nodig heb. Maar dat kon volgens deze turkse man niet die overigens wel heel relax is
Even wat anders Heb vandaag me velgjes weg gebracht om te verbreden voor 195/7j/14 inch nu wil ik achter 205/8j/14 maar is de maat 205/45/14 goed te betalen en te vinden? Ben meteen langs de spuiter gereden. En een prijsopgave gevraagd voor.
Motorkap cleanen+wat roest aan onderkant.
Voorbumper cleanen
zijschermpjes cleanen
Deuren cleanen+fiat handgrepen erin lassen
Hier en daar wat kleine schade
Achterklep de gaatjes dicht lassen en die strip erbij lassen (de rest is al gedaan) bij een 2e achterklep die ik heb liggen)
Achterbumper cleanen
Wat roest bij het raam netjes maken
Uitdeuken bij elkaar denk 21 ofzo

Dakrubbers cleanen
Antenne cleanen
Alles bij elkaar 3000 euro excl spuiten dit is toch een redelijk prijsje?
Ben uhm 4 weken kwijt dan,maar ik wou het in etapes doen aangezien ik hem helaas dagelijks nodig heb. Maar dat kon volgens deze turkse man niet die overigens wel heel relax is

Steven schreef:Stom, want als zij fouten maken, kun je die boete makkelijker ongedaan krijgen.
Ja en als het geschreven staat is het waar natuurlijk

R5GTT. Drive it like you stole it
-
ghetto sleutelen...
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
Mais non, nous sommes deze voiture echt niet aan het stelen...

Mais non, nous sommes deze voiture echt niet aan het stelen...
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ligt de upload site van pri er uit?
Mark, hij lag eruit jamark 5t schreef:ligt de upload site van pri er uit?

Als het goed draait alles weer helemaal naar behoren.
De site is verplaatst naar een veel krachtigere machine met veel meer capaciteit

Ik heb het gemerkt jaMerijn schreef:Hij doet het volgens mij nog steeds niet best...

Wat probs met MySQL icm het nieuwe systeem.
Ik hoop dat die nu wél gefix0rd is

waarom doet die knakensite van autobandenmarkt het nou weer maar half.... 

ow... nou... nu,na de 20e poging, weer wel... 

ik ben opzoek naar een online winkel waar je van die borden kan kopen waarop staat. "merk naam" en daar onder parking only. Ziet zulke dingen vaak op beurzen enz. Iemand enig idee of je dat ook online ergens kan kopen.
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer