Ik kwam zo'n nieuwe Jag tegen een CF geloof ik?
1 - 0 voor de GT Turbo
Die kerel startte een beetje laat maar ging er vol voor. Maar ik wist hem toch 1 auto lengte voor te blijven .

Zonder turbo ben je al net zo vlot als die Octavia RS, maar wat ik me afvraag nu ik je weer eens zie posten, wat is het verbruik nu van de Clio met turbo?Sander2 schreef:Vanavond ff een skoda octavia rs laten zien dat het clio'tje toch best rap is.![]()
Op de snelweg al met behoorlijke snelheid achter elkaar, hij voor mij. Toen werden 3 banen 2, hij nog ff op de linker baan snel een paar auto's inhalen, ik erachter. Toen hij naar rechts ging, reed ik een aanzienlijk stuk achter hem, ff het gas ingetrapt. Geloof dat hij ook op het gas ging, en toen tja, moest wel ff netjes voor het verdrijvingsvlak invoegen. Gelukkig ging dat best gemakkelijk. Die auto loopt op hoge snelheid toch ziekelijk snel kan ik je zeggen
Verbruik is bij normaal rijden nagenoeg hetzelfde, misschien nog wel iets zuiniger. Tja, als je hem op zijn staart trapt dat zuipt het natuurlijk wel behoorlijk. Nooit echt gemeten overigens hoor.Arno17 schreef:Zonder turbo ben je al net zo vlot als die Octavia RS, maar wat ik me afvraag nu ik je weer eens zie posten, wat is het verbruik nu van de Clio met turbo?
Oh ja zeker welArno17 schreef:Yeps, niet goed?DennisT schreef:Wat zie ik nou Arno, heb je een Twingo RS?
vriendin van me had er eentje,Sander2 schreef:Vanavond ff een skoda octavia rs laten zien dat het clio'tje toch best rap is.![]()
Op de snelweg al met behoorlijke snelheid achter elkaar, hij voor mij. Toen werden 3 banen 2, hij nog ff op de linker baan snel een paar auto's inhalen, ik erachter. Toen hij naar rechts ging, reed ik een aanzienlijk stuk achter hem, ff het gas ingetrapt. Geloof dat hij ook op het gas ging, en toen tja, moest wel ff netjes voor het verdrijvingsvlak invoegen. Gelukkig ging dat best gemakkelijk. Die auto loopt op hoge snelheid toch ziekelijk snel kan ik je zeggen
Sowieso zijn Golf rijders slechte verliezers, en ik denk dat ie je wel even dacht te grazen te nemen, waarom draait die gast anders.-PAZ- schreef:R5GTT Vs. Golf R32
Rijd ik hier gisteren het dorp uit, rustig aan blokje was nog koud.
De golf kwam uit tegengestelde richting, paar km verder rijd hij ineens achter me en komt op een gegeven moment echt flink hard voorbij om daarna weer in te houden. Vervolgens nemen we een rotonde en gaat ie er vol vandoor, ik er natuurlijk achter aanVanuit 2e versnelling vol het gas erop, tot de 170 a 180 liep ik er langzaam naar toe en op den duur zat ik er al naast en reden we naast elkaar. Maar vanaf 210 begon de golf weer een heel klein beetje weg te lopen, maar niet meer dan een halve auto lengte. Zat met de neus van de gtt nog op de achterbumper
![]()
. Kerel had dat ding nog maar net gekocht en was niet echt blij dat ie met zijn 250pk sterke V6 een 1.4 nog niet kon los rijden
![]()
-PAZ- schreef:R5GTT Vs. Golf R32
Rijd ik hier gisteren het dorp uit, rustig aan blokje was nog koud.
De golf kwam uit tegengestelde richting, paar km verder rijd hij ineens achter me en komt op een gegeven moment echt flink hard voorbij om daarna weer in te houden. Vervolgens nemen we een rotonde en gaat ie er vol vandoor, ik er natuurlijk achter aanVanuit 2e versnelling vol het gas erop, tot de 170 a 180 liep ik er langzaam naar toe en op den duur zat ik er al naast en reden we naast elkaar. Maar vanaf 210 begon de golf weer een heel klein beetje weg te lopen, maar niet meer dan een halve auto lengte. Zat met de neus van de gtt nog op de achterbumper
![]()
. Kerel had dat ding nog maar net gekocht en was niet echt blij dat ie met zijn 250pk sterke V6 een 1.4 nog niet kon los rijden
![]()
Hoeveel pk kan je dan stellen heb je op de krukas zitten, 20 a 30 erbij ofzo-PAZ- schreef:Mijn gtt draait idd net geen (gemeten in goes) 160 pk aan de wielen.![]()
![]()
Zie http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... start=1190
Ja hij is eerlijk, maar dat bedoel ik ook niet, het is geen schande om het af te leggen tegen een Clio RS ook al heb je een dikke Golf.Steven schreef:Hoezo sukkel? Hijs tenminste wel eerlijk....Arno17 schreef:wat een sukkel, niet alle verhalen dus van een kant deze keer.
Vraag is, wie was de Clio rijder