Garantie of niet: aandrijfas hoes.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Ad van Haperen
Contacteer:

Als je er nou nog wa mee moet rijden kun je hem tijdelijk even dichtkitten met sileconenkit.

Hoes ff schoenmaken en lekker smeren met die kit :D
Riël
Über-Spammer

Ollie schreef:Hele discussie hier, maar zowel voor dealer-standpunt alsook voor klant-standpunt is wel wat te zeggen....
Dealer zijn is niet altijd even makkelijk, ook al zegt 'beun-de-haas' van wel.
Snap het zeker, dealer moet ook op winst uitkomen op t eind.

Maar daardoor wel overdreven in de zin van uurtarieven, terwijl (even over mijn ervaring in Sittard gesproken) de professionaliteit soms verder te zoeken is dan bij de universeel ervaren garagist, die de helft kost !

Ja waar ga je dan heen als je de keuze hebt?
Dealer zou daar wel een slag mogen inhalen... En als goed voorbeeld iemand 300 euro vragen voor een ashoes... dat is toch eigenlijk een beetje van de zotten ofniet ? Bedoel je trekt mensen belachelijk veel geld uit de beurs voor de simpelste klus...
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
MikeVV
Contacteer:

Vanochtend Arends bandenhuis in Loenersloot gebeld, hier kom ik al jaren en deze gaan het vandaag voor me fixen met een universele hoes voor
€ 80,00 (Y)
Kijk dat vind ik een mooi prijs!!

Thanks iedereen voor de adviesen :bang: , ik ga wel de oude hoes mee terug nemen en zelf eens goed inspecteren!!
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
Ronnie B.
Contacteer:

prima (Y)
MikeVV
Contacteer:

Gisteren dus met ashoes laten vervangen bij ene garage voor 79 euro, rijd ik vanochtend terug naar Arends voor nieuwe banden en wat denk je......hevig klapperen, komplete aandrijfas dus weer naar de klote maar nu aan de kant van de bak!!!!
Dus maar weer terug naar de dealer gebracht watnt daar heb ik toch echt wel garantie op!!!!

zie voor dit topic: http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 55#2068155

Had ik nou maar niet gisteren de ashoes voor 79 euro laten vervangen want nu moeten ze de complete as incl hoes gaan vervangen....
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

oei als je maar geen gezeur krijgt met het feit dat een niet renault garage aan je wagen heeft gesleuteld :(
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
MikeVV
Contacteer:

Nou dat was het dus wel, check het andere topic maar, heb gisteren als brugman moeten lullen om het onder gaarntie gemaakt te krijgen!!!
Plaats reactie