net zo als boven..
ben bezig met in elkaar zetten van mijn williams motro en zag dat het inlaat spruitstuk aan de bovenkant ( bij de kabelboom & benzine rail) 3 nipples heeft voor een vacuum slang. als ik naar het inlaatspruitstuk kijk van mijn F7P ( clio 16v) maar 2 heeft.
graag foto's van de verschillen aub
gr
dhayrone
verschil inlaat spruitstuk F7P (16V en R19 16V)en F7R
ja okdat ik geen foto's van een R19 inlaat heb vraag ik foto's
ik heb ze wel maar wet niet zeker waarvan hij is.
is er ergens op het inlaat spruitstuk een code of iets dergelijks waar ik kan zien van welke motor hij is? hij past perfect op de williams kop dus denk dat er geen probleem zal zijn maar wil toch weten
of is er een verschil in Ph 1 en Ph 2 ?
ik heb ze wel maar wet niet zeker waarvan hij is.
is er ergens op het inlaat spruitstuk een code of iets dergelijks waar ik kan zien van welke motor hij is? hij past perfect op de williams kop dus denk dat er geen probleem zal zijn maar wil toch weten
of is er een verschil in Ph 1 en Ph 2 ?
Die spruitstukken zijn gewoon uitwisselbaar, alleen de Megane is wezenlijk anders, met andere vorm kanalen.
Verder vind ik een vacuumnippeltje meer of minder niet zo'n drama, die valt altijd af te doppen/af te takken met een T-stukje.
Verder vind ik een vacuumnippeltje meer of minder niet zo'n drama, die valt altijd af te doppen/af te takken met een T-stukje.
Ik meen dat een van de twee hoger draaide (ivm de bult op motorkap)
Of niet?
Of niet?
-
- Über-Spammer
ph2 (bij een 19)heeft een extra nippel voor naar dat 'milieu-gedoe' potje die ergens verstopt zit onder de rechterkoplamp. Dat heeft een ph1 nog niet als ik me niet vergis (en dat kan natuurlijk
)

Er gaat weer vanalles door elkaar hierRiël Notermans schreef:Ik meen dat een van de twee hoger draaide (ivm de bult op motorkap)
Of niet?

-Clio 16v
-Williams
-19-16v
-Megane
-Sport Spider
Het gaat nu om de verschillen van de Williams en de Clio16v en dies op die nippel na gewoon hetzelfde, weet ik bijna zeker. Ze gaan niet zomaar ff een gietmal ombouwen. Nippeltje meer of minder is natuurlijk geen echt verschil.
-
- Car: R19.R
Antidampbel vat??? kun je dat ding gewoon weglaten eigenlijk?Gabri van der Veen schreef:ph2 (bij een 19)heeft een extra nippel voor naar dat 'milieu-gedoe' potje die ergens verstopt zit onder de rechterkoplamp. Dat heeft een ph1 nog niet als ik me niet vergis (en dat kan natuurlijk)