Tim, ze snijden de deurstijl af door vanaf het bovenste deurscharnier in 1x naar bovenin de B-stijl te gaan. En alle knikken lassen, bochten met lasbochten. Zo erg heb ik het nog nooit gezien
Tja... Het komt uit dezelfde groep, dus waarom niet. De A4 is veel te duur, dus wellicht is dit een betaalbaar alternatief. Ik zou me niet schamen in zo'n auto. Evenmin in de nieuwe Skoda Superb. Dikke bakken van goede kwaliteit...
Beetje treurig dat het zo opvallend een kopie is, net als vroeger. Tuurlijk moet je vooral een goede basis gebruiken (zoals bij de Superb), maar dit is rebadging zoals alleen Amerikanen dat nog doen.
Ik vind Seat toch al een hele tijd geen fatsoenlijk ogende auto's meer maken. Ten tijde van de eerste Leon en Toledo was het nog wel wat, maar dit is wederom een überlelijk hok net als de nieuwe Ibiza.
Het interieur in de vorige Ibiza en huidige Leon is echt om te janken met 3 kuub goedkoop teringplastic wat op het dashbord gesmeten is.......
Robke schreef:Ik vind Seat toch al een hele tijd geen fatsoenlijk ogende auto's meer maken. Ten tijde van de eerste Leon en Toledo was het nog wel wat, maar dit is wederom een überlelijk hok net als de nieuwe Ibiza.
Het interieur in de vorige Ibiza en huidige Leon is echt om te janken met 3 kuub goedkoop teringplastic wat op het dashbord gesmeten is.......
Luco/Alpine-racer schreef:en wat is daar mis mee.
renault doet hetzelfde met de koreanse partner ofzo
Andere markten, dat maakt wat mij betreft verschil. Bovendien zijn het beiden actuele modellen, de Exeo is opgewarmd oud blik.
Dan vallen bovenstaande voorbeelden eigenlijk nog mee: dat waren spaanse uitvoeringen van actuele modellen. De Exeo is dan eigenlijk wat de Lada 1200 was van de Fiat 124.
Luco/Alpine-racer schreef:Zo alles staat klaar voor de bbq vanavond
was gister alleen jols verjaardag ff vergeten
Dus als goedmakertje maar een 50 inch tv gegeven
je bent mijn verjaardag ook vergeten
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Oeioei, die tv zal wel een maand logeerkamer voorkomen?
Oeioei, die tv zal wel een maand logeerkamer voorkomen?
Nou ongeveer wel
Tweede keer opeenvolgend dat ik der verjaardag was vergeten voordat ik naar mijn werk ging
Niet echt slim zeg maar
Merijn schreef:Tja... Het komt uit dezelfde groep, dus waarom niet. De A4 is veel te duur, dus wellicht is dit een betaalbaar alternatief. Ik zou me niet schamen in zo'n auto. Evenmin in de nieuwe Skoda Superb. Dikke bakken van goede kwaliteit...
Ze geven iig wel eerlijk zelf toe dat die nieuwe seat een op de oude A4 gebaseerde auto is. En aangezien die een stuk mooier was/is dan de huidige shit van Seat is dat misschien niet eens zo heel erg
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Zal vandaag eens ff bellen met de onderdelenvoorziening.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Wij hebben begin dit jaar diverse sets nieuwe stoelen ingekocht (meg en clio3). Deze zijn als zoete broodjes weggegaan aan 800€ per set. Nieuw natuurlijk met alles sensoren en rails inclusief. Ik had zelfs het geluk de blauwe stoelen te hebben van de limited edition Meg RS (Blauw alcantara met zwart leder)
Moet en gaat allemaal via Renault Sport te Dieppe.
'Moet u daar maar contact mee opnemen'.
'Heb ik gedaan, maar die antwoorden niet'.
'Helaas dan'.
Zometeen maar ff hier in Nederland bellen met een contactpersoon.