Schermen vallen reuze mee en dorpel is hersteld.Arco schreef:Met of zonder werk aan de schermen/dorpels ??![]()

Schermen vallen reuze mee en dorpel is hersteld.Arco schreef:Met of zonder werk aan de schermen/dorpels ??![]()
FNB goes Clio GP.Robert-Jan schreef:Schermen vallen reuze mee en dorpel is hersteld.Arco schreef:Met of zonder werk aan de schermen/dorpels ??![]()
Wie weet?Ivo van Achthoven schreef:Denk dat ie een 5 serie gaat rijden ofzoiets
Nou jongens,dan toch gekocht,was 's ochtends eerst bij een '94er Clio Williams wezen kijken.Viel mij een beetje tegen qua werk anders had ik hem zekers gekocht. Ik dacht dan maar even naar Geldrop......Tjabel schreef:ik ga morgen effe kijken in GeldropChris schreef:Dat zal de oude van Floor wel zijn...NB-ZN-65.
Tjabels ouwe 16 klepper te koop...--> KLIK <--
[img]http://www.autohastel.nl/images/cars/85 ... 301640.jpg[/img]
Is uiteraard een 449 Bleu Sport....Tim_Coupe schreef:Wat voor kleur heeft die oude cas? Mocht je een 449 blauwe motorkap hebben liggen heb ik er wel belang bij
Goede tip, direct antwoordIvo van Achthoven schreef:Is uiteraard een 449 Bleu Sport....Tim_Coupe schreef:Wat voor kleur heeft die oude cas? Mocht je een 449 blauwe motorkap hebben liggen heb ik er wel belang bij![]()
Ik zou tjabel ff een PM sturen, dan krijg je wel een reactie van hem
Ja bij Patrick staat altijd een hoop leuks te bekijken....Ivo van Achthoven schreef:Vanavond ff samen met Ronnie naar Made geweest om 2 pakketjes van Tarabusi op te halen....![]()
Best geinig om even wat slap te ouwehoeren, en wt rond te neuzen daar, staat leuk spul trouwens....![]()
Komende week maar eens kijken wanneer mn collega tijd heeft
was erg leuk idd!en je had goed gekookt ivoIvo van Achthoven schreef:Vanavond ff samen met Ronnie naar Made geweest om 2 pakketjes van Tarabusi op te halen....![]()
Best geinig om even wat slap te ouwehoeren, en wt rond te neuzen daar, staat leuk spul trouwens....![]()
Blokkie ook meteen vers ??Ivo van Achthoven schreef:Vanavond ff samen met Ronnie naar Made geweest om 2 pakketjes van Tarabusi op te halen....![]()
Is er dan helemaal niemand die er aan denkt om er even een fotootje van te schieten?!Ronnie B. schreef: heb alleen nog de tranen in mn ogen van die zwarte gtt in rotterdam!
Ckers welIvo van Achthoven schreef:
Ey Mike, was een beetje druk zaterdag....pffff![]()
Maareh rijdt goed he die RS....