Nóg dieper?
Ik vind mijn Devil uitlaat toch ook al zwaar klinken en daar zit een gewone katvervanger tussen.
Ik ben benieuwd of je ook vlammen uit je uitlaat kan krijgen met die gedempte katvervanger, met een gewone kat hoor ik het altijd een beetje rommelen...
Alleen maar (ask patrick uit amsterdam)
Als hij lekker warm is hoor ik mijn uitlaat al als ik doorschakel, en ook met gas los laten auto uit laten lopen naar bijv. een rotonde roffelt hij totdat ik (bijna) stil sta. Je hoort me niet voor niets aankomen op 400 meter
Oranje of witte zijknipperlichtjes? Wat vinden jullie mooier? Ik heb die witte nog liggen, maar twijfel een beetje of ik ze wel zal monteren. Voor je het weet, zitten er ook weer Morettes op.
LotuzClioWilliams schreef:Oranje of witte zijknipperlichtjes? Wat vinden jullie mooier? Ik heb die witte nog liggen, maar twijfel een beetje of ik ze wel zal monteren.
Ik denk trouwens dat ik het punt waarop de uitlaat soms bij bochten naar rechts de onderzijde van de wagen raakt, gevonden heb. De ophangingsbeugel links op onderstaande afbeelding komt vermoedelijk tegen de bijbehorende beugel aan de wagen aan. Deze worden bij elkaar gehouden door een lullig rubbertje waar een uitlaat alleen aan kan hangen, maar dat niet kan voorkomen dat de twee beugels elkaar raken. Ik vraag me af of dit wel het juiste rubbertje is. [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smi ... _think.gif[/img]
Ik heb ook zo'n rammeltje bij de uitlaat. Erg irritant is dat. Volgens mij is het bij mij dezelfde beugel die raakt. Ik hoor het eigenlijk alleen maar als de wagen stationair draait.
De "paardrijzweep" op het dak is vervangen door een kortere (Peugeot) variant. Op de foto's is de antenne echter niet goed zichtbaar, dus het heeft ook geen zin om die te plaatsen.
M'n snelheidswijzer, kilometer- en dagteller zijn er vanmiddag tijdens het rijden ineens mee gestopt.
De kilometerkabel lijkt goed bevestigd te zitten aan de tellerbak. Ik kan helaas niet zien of hij goed aan de versnellingsbak bevestigd zit. Moet ik daarvoor de accu eruithalen om goed zicht te krijgen of blijft het dan nog behelpen en kun je de wagen beter op de brug zetten?
Zou het ook aan iets anders dan de kabel kunnen liggen?
Over een week (helaas niet eerder) mogen ze het bij Renault uitzoeken. Tot die tijd maar zo weinig mogelijk kilometers rijden zodat de kilometerteller niet teveel af gaat wijken. En niet precies weten hoe hard je rijdt, is in dit flitsgrage land ook niet echt ideaal...
Azijnzeiker, neem je alle km's op en draai je die teller met de boormachine toch lekker verder?
Besides ik heb met die Corolla van mij iets van 10.000 km zonder werkende kmteller gereden. Je gevoel en omgeving is genoeg om snelheid te schatten.
Ander hengel je je tomtom erbij.