hey mensen
ik zit met een probleem ik heb een paar maand terug een megane coupe gekocht alleen de antenne op het dak was afgebroken
ik na de renault dealer om hem te kopen ik vraag aan die gasten is het moeilijk te monteren zeggen ze nee is niet moeilijk heb je zo gedaan ik kloten maar krijg het niet voor elkaar weet 1 van jullie misschien hoe ik dat moet doen ??
ik heb een megane uit 1996
met vriendelijke groet Rogier.
dak antenne monteren ???
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Wat is er precies afgebroken/waar is ie afgebroken.
als het alleen het uiteinde is wat er afgebroken is, kan je een goeie tang pakken en dan de antenne losschroeven. evt. met wat kruipolie of iets in spuiten. Nieuwe daarna voorzichtig terug schroeven. (evt. aandraaien met een tang en doek er tussen).
Is het bij het voetje afgebroken zal je de binnenverlichting los moeten halen om hem van van binnen uit los te schroeven en alles te vervangen.
Succes.,
Waar in gelderland woon je?
GR.Gerald
als het alleen het uiteinde is wat er afgebroken is, kan je een goeie tang pakken en dan de antenne losschroeven. evt. met wat kruipolie of iets in spuiten. Nieuwe daarna voorzichtig terug schroeven. (evt. aandraaien met een tang en doek er tussen).
Is het bij het voetje afgebroken zal je de binnenverlichting los moeten halen om hem van van binnen uit los te schroeven en alles te vervangen.
Succes.,
Waar in gelderland woon je?
GR.Gerald
Project: GTT Blue Sport
-
ik moet een hele nieuwe voet plaatsen
en wat je zegt over de verlichting eruit halen heb ik al geprobeert ik kom alleen totaal niet bij die schroef
die schroef zit namelijk onder de ontvanger van me centrale deurvergrendeling egt een klote plek om het maar ff zo te omschrijven 
en ik kom uit westervoort ligt naast arnhem
waar kom jij vandaan dan ???
gr rogier
en wat je zegt over de verlichting eruit halen heb ik al geprobeert ik kom alleen totaal niet bij die schroef

en ik kom uit westervoort ligt naast arnhem

waar kom jij vandaan dan ???
gr rogier
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik denk dat je die ontvanger van de CV ook wel kan demonteren. Dus de hele kap wat aan de hemel hangt demonteren zodat je tegen de schroef van de antennevoet aankijkt.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi