Gutentag Leute! Ik ben bezig met het opleuken van mijn R5 GTT. Het project "onder de kap" is bijna afgerond, maar er moeten nog een hoop andere dingen gebeuren. Het volgende sub-projectje is dit: ik heb in de VS bij Nordskog 3 digitale metertjes besteld, incl. zenders. Eentje voor watertemperatuur, eentje voor olietemperatuur en eentje voor de air/fuel ratio. Bij die laatste heb ik uiteraard ook een wideband lambdasonde gekocht, zodat ik mijn carburateur precies op het juiste lucht/brandstof mengsel kan instellen. Vette shit

! De sensor voor de olietemperatuur heb ik in de carterpan laten solderen en voor de watertemperatuursensor heb ik schroefdraad in de cilinderkop laten tappen. Nu ben ik alleen niet zo'n held in het hele elektrische gebeuren in een auto, dus durf er zelf niet goed aan te beginnen... vooral het installeren en calibreren van die lambdasonde. Is er iemand die me kan helpen?? Riël, als je dit leest: je hebt al zoveel voor me gedaan dat ik het gewoon niet kan maken om je hier ook voor te vragen!

You da man!