Moet je ff op H-base kijken, alles wat H-base heeft, heeft Brezan ook. Kachelradiateur hebben ze ongetwijfeld.
Je kunt er ook ff naar zoeken er waren ook speciale versies met demontabele pijpjes die iets kleiner zijn en makkelijker te monteren.
Volgens mij had Merijn dat onlangs nog es zitten uitzoeken.
Nie tklooie met die pijpjes, dashboard los en sleutelen maar, het valt best mee. Ik zie jou die kachelpijpjes al afzagen ben je net zo goed aan het klooien.
Als je een Valeo besteld bij de onderdelenboer krijg je EXACT dezelfde als bij de dealer. Alleen de doos die eromheen zit is anders en de prijs bijna verdrievoudigd...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
is vast iets met electrolyse? anode en kathode geloof ik ?
er ontstaat een elektrische spanning tussen 2 metalen in een vloeistof waardoor de boel eerder roest, met een massa haal je het spanningsverschil weg.
Okee, klinkt logisch. Heb indd het een en ander op school gehhad over dit onderwerp. Maar is alweer tijdje geleden Ik zal indd een massa kabel trekken dan.
Volgens mij is het vrij nutteloos om een massakabel te leggen, ijzer is namelijk geen opofferingsmetaal. Het zou alleen werken met een verzinkte kas en aangezien een 5 dit niet heeft wordt het niets. Bovendien is het potentiaalverschil niet gunstig genoeg (uit me hoofd, heb geen binas bij de hand).
Het kacheltje zit in een mooi plastic kistje Een prima omgeving voor statische electrische ontladingen. DEze zijn in staat kleine gaatjes te branden in het dunne kachelradiateurtje. Doorrotten zouden ze niet doen.
Info komt van een man die een het testcentrum van Renault Revous Novomesto Slovenia, een filmpje had gezien van zo'n statische storm in het kachelhuis. Dat geeft een verwoestende aanslag op je radiateur. Valeo en behr hebben de rode koelvloeistof ontwikkeld om dit tegen te gaan: homogene spanningsafvoer bij elke temperatuur. Dus, wil je geen natte poten: rode vloeistof
Aha duidelijk, heb die kachelradiateur nog nooit gezien. Dus zou me god niet weten hoe die eruit ziet. Weet wel dat hij inderdaad in zo'n plastich beschermbak zit. Heeft iemand er misschien een foto van?
Alpine schreef:Heb een APK afkeur op mn carterventilatie,
heb het befaamde Red-Bull systeem maar daarop is de auto afgekeurd.
Is het wel toegestaan op een filtertje te plaatsen op de uitgang op het kleppendeksel?
Dat is echt onzin, ik heb zelf ook mijn apk papieren.
Vraag eens aan de apk keurmeester op welk artikel van het apk boek hij je gtt afkeur vind. Ik ben benieuwd
-PAZ- schreef:Dat is echt onzin, ik heb zelf ook mijn apk papieren.
Vraag eens aan de apk keurmeester op welk artikel van het apk boek hij je gtt afkeur vind. Ik ben benieuwd
Ben er vorig jaar ook mee door gekomen,zal wel aan zn humeur gelegen hebben.
Ga vd week terug (fusee rechts en achterschijven eerst vervangen) en zal het eens navragen,zolang het wordt opgevangen is het toch goed?