ACT: Algemeen Chat Topic deel 2
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
-
Die benaming van jou ook weer... Figuur dat je d'r bent 
Dit is wel even wat anders als een Williams maar ik heb ook nog andere nokkenstokken liggen die erin moeten.
Maar met dat geraus op de nurburgring denk ik niet dat een versnellingsbak en de rest lang heel blijft met zo'n koppel. Het moet wel een beetje heel blijven
Nee zo'n motor lijkt me erg gaaf maar in mijn geval niet haalbaar en zeker budgettair niet.

Dit is wel even wat anders als een Williams maar ik heb ook nog andere nokkenstokken liggen die erin moeten.
Maar met dat geraus op de nurburgring denk ik niet dat een versnellingsbak en de rest lang heel blijft met zo'n koppel. Het moet wel een beetje heel blijven

Nee zo'n motor lijkt me erg gaaf maar in mijn geval niet haalbaar en zeker budgettair niet.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
met TB's erbij ja
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ga eerst maar eens fatsoenlijke lijnen rijden op de ring.. dan was je dat oliespoortje ook niet tegen gekomenTim_Coupe schreef:Die benaming van jou ook weer... Figuur dat je d'r bent
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Misschien komt mijn blokje wel vrij-PAZ- schreef:Wat zou dit blok moeten geven?? Die 2.0 van biggelaar kwamen in goes ook niet veel verder dan 140 aan de wielen, dat haalt een willy blok ook op zen sloffen![]()

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
-PAZ- schreef:Kan, in mijn gtt zal ie zeker niet komen![]()

Dan zou je wel sneller zijn dan nu

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Daar ben ik nog over bezig, komt dan mettertijd wel in het topic te staan.-PAZ- schreef:mischien wel, maar rijd liever met een turbo motor. Als het nu een 2.0T was had het een ander verhaal geweest.
Wat komt er bij jouw in dan evt??
Gaat alleen pas volgende winter evt gebeuren.
Ik haal dat niet allemaal in 1 winterstop, verbreding en nieuw blok, wil eerst afwachten wat de verbreding brengt

De meeste standaard Williams motoren draaien 135-140 pk aan de wielen in Goes. Een snellere Williams draait bijna 150 pk aan de wielen.-PAZ- schreef:Wat zou dit blok moeten geven?? Die 2.0 van biggelaar kwamen in goes ook niet veel verder dan 140 aan de wielen, dat haalt een willy blok ook op zen sloffen![]()
Mijn oude Patrick motor draaide in Goes 157 pk aan de wielen, dus dat is zo slecht nog niet.
Met TB's zul je wel in de buurt van de 165-170 wiel pk's zitten. Die motor van mij was trouwens vrijwel hetzelfde opgebouwd als de motor van Christian.
Niet eens ff bellen? Werd je toevallig geterroriseerd door een gare blauwe Ascona die rotondes op onjuiste wijze nam? Dan weet ik van nixTim_Coupe schreef:Zijn ze trouwens allemaal zo aardig in Beverwijk? Vanmiddag door Beverwijk gereden maar echt vriendelijk deden ze niet terwijl ik me toch redelijk netjes heb gedragenSteven schreef:Suksnol

Wijkers zijn verder enorme hufters, had je aan ons al kunnen merken toch? En die zwarte markt trekt een hoop gespuis uiteraard.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dit was vast een compensatieweekend voor vorige weekend, dan gaat ie je echt niet bellen.Steven schreef:Niet eens ff bellen? Werd je toevallig geterroriseerd door een gare blauwe Ascona die rotondes op onjuiste wijze nam? Dan weet ik van nixTim_Coupe schreef:Zijn ze trouwens allemaal zo aardig in Beverwijk? Vanmiddag door Beverwijk gereden maar echt vriendelijk deden ze niet terwijl ik me toch redelijk netjes heb gedragenSteven schreef:Suksnol
Wijkers zijn verder enorme hufters, had je aan ons al kunnen merken toch? En die zwarte markt trekt een hoop gespuis uiteraard.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
HAHA die vakantieprogrammas.
Betaal je 7500 euro voor een villa voor twee weken en het is gewoon een bouwval.
En dan zon lekkere blonde snol die der bek opentrekt.
Hilarisch en triest.
Betaal je 7500 euro voor een villa voor twee weken en het is gewoon een bouwval.
En dan zon lekkere blonde snol die der bek opentrekt.
Hilarisch en triest.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het is maar hoe je het bekijkt, de reisorganisatie deed niks, de hoteleigenaar die er niks aan kan doen moest het oplossen.AnthonyR schreef:Echt de gekste dingen kom je tegen in dat programma.. Oplossing voor die jongen met hoogtevrees was wel erg netjes
Beetje raar maar netjes van de hoteleigenaar.
-
- Contacteer:
die villa haha. ernstig als je daar zit
en die vent ook op de achtergrond terwijl hij en z'n bedrijf ff werd afgezeken haha. Heb het aan mijn vrouw gevraagd en mag iets toezeggen hahaha
en die vent ook op de achtergrond terwijl hij en z'n bedrijf ff werd afgezeken haha. Heb het aan mijn vrouw gevraagd en mag iets toezeggen hahaha
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou heel nederland weet nu wie daar thuis de broek aanheeftAd schreef:die villa haha. ernstig als je daar zit

Ik was onderweg met m'n vriendin richting huis weer, beetje sight-seeing tour door de mooie stukjes Nederland.Steven schreef:Niet eens ff bellen? Werd je toevallig geterroriseerd door een gare blauwe Ascona die rotondes op onjuiste wijze nam? Dan weet ik van nixTim_Coupe schreef:Zijn ze trouwens allemaal zo aardig in Beverwijk? Vanmiddag door Beverwijk gereden maar echt vriendelijk deden ze niet terwijl ik me toch redelijk netjes heb gedragenSteven schreef:Suksnol

Maar dat Wijkers hufters zijn, vorig weekend vond ik het wel meevallen. Alleen dat woordgebruik, jullie gebruiken van die wazige woorden

Maar als ik eerlijk ben, ik heb een boel collega's die uit bij jullie uit de buurt komen en ik vind het een prachtig taaltje

hier nog zo'n josti die zn Lambo gaat wassen...
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... hp?t=79859
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... hp?t=79859