
ACT: Renault 21 Turbo/Quadra
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
950, leuk als tracktool 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
dat zal op zich wel meevallen, enkel de achterschermen zijn een pijn in de ...Martijn schreef:stuiterstuiterstuiter
Ik wil em hebben. Maar de grote kosten zullen daarna wel komen....
en de aankoop van die dingen ligt ook ergens de 450 ex per stuk.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
zijn er geen maxipanelen voor in polyester-jo- schreef:dat zal op zich wel meevallen, enkel de achterschermen zijn een pijn in de ...Martijn schreef:stuiterstuiterstuiter
Ik wil em hebben. Maar de grote kosten zullen daarna wel komen....
en de aankoop van die dingen ligt ook ergens de 450 ex per stuk.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
http://www.mcracingsa.com/RENAULT21.htmLuco/Alpine-racer schreef:
zijn er geen maxipanelen voor in polyester
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
wat zijn de achterschermen dan?Gerald schreef:http://www.mcracingsa.com/RENAULT21.htmLuco/Alpine-racer schreef:
zijn er geen maxipanelen voor in polyester
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Geen idee, ken geen frans.Luco/Alpine-racer schreef:wat zijn de achterschermen dan?Gerald schreef:http://www.mcracingsa.com/RENAULT21.htmLuco/Alpine-racer schreef:
zijn er geen maxipanelen voor in polyester

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:





Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... ing030.jpg[/img]
dit is een wide body...
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... body21.jpg[/img]
dit is een wide body...

[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... body21.jpg[/img]
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja ik ken geen frans-jo- schreef:dat zijn geen achterschermen hoor

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
Voor een leek: is dat slechte stuk te vervangen met wat handig blikslagerswerk?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
sterk van me he, man met karakter
We zijn trouwens zondag naar een subaru meeting geweest (ja, met de 21!), alsook een paar prachtige evo's erbij. Dat strijkijzer stelt toch niet teleur hoor, 2bar en blijven gaan. Zelfs bij 30° blijft ie het voortreffelijk doen.
edit: en dat is nu net hét grote verschil met de 5. Je stopt in dat strijkijzer wat €'s en dat ding blijft gaan. Performance of standaard, maakt niks uit.

edit: en dat is nu net hét grote verschil met de 5. Je stopt in dat strijkijzer wat €'s en dat ding blijft gaan. Performance of standaard, maakt niks uit.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Heb nog geen antwoord op mijn bod 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Ik heb met die van mij zeer weinig problemen gehad na een x fors onderhoud.
Kep ook bijna 2 jaar in die 170pk trim gereden, elke dag en zonder noemenswaardige problemen
En das dan wel met betere koeling etc, maar dat geld ook voor die 21 van je.
Die kun je ooknie zomaar op het circuit zetten zonder wat maatregelen te nemen....
Kep ook bijna 2 jaar in die 170pk trim gereden, elke dag en zonder noemenswaardige problemen

En das dan wel met betere koeling etc, maar dat geld ook voor die 21 van je.
Die kun je ooknie zomaar op het circuit zetten zonder wat maatregelen te nemen....
Ik rijd dan niet elke dag met mijn gtt, maar ding rijd toch ook elk week / weekend wel aardig wat km's. En krijgt dan ook wel wat mishandeling te verduren. Gaat nu toch ook al hele tijd prima
En draait ook nog steeds lekker bijna 160 pk aan de wielen 


R5GTT. Drive it like you stole it
right,Steven schreef:Ik heb met die van mij zeer weinig problemen gehad na een x fors onderhoud.
Kep ook bijna 2 jaar in die 170pk trim gereden, elke dag en zonder noemenswaardige problemen
En das dan wel met betere koeling etc, maar dat geld ook voor die 21 van je.
Die kun je ooknie zomaar op het circuit zetten zonder wat maatregelen te nemen....
neem nu een standaard 21T, je hoeft enkel Henk of Menno te bellen. Er vanuit gaan dat hij technisch in orde, en dat betwijfel ik niet in het geval van Frank's wagen, dikke chip erin en de rest laat je maar lekker zitten waar het zit en je gaat naar +200 aan de wielen en +350Nm
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
+ hoeveel meer gewicht?-jo- schreef:right,
neem nu een standaard 21T, je hoeft enkel Henk of Menno te bellen. Er vanuit gaan dat hij technisch in orde, en dat betwijfel ik niet in het geval van Frank's wagen, dikke chip erin en de rest laat je maar lekker zitten waar het zit en je gaat naar +200 aan de wielen en +350Nm
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
is toch weer 350 kg meer als een GTT. omgerekend 141% gewicht tov standaard 848.-jo- schreef:1200 kg
Al moet ik toe geven dat ik nog niet met een 21T heb gereden, dus wat het voor de snelheid tov een GTT doet heb ik geen idee.
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Beperkende factor van een gtt vind ik toch de 1.4 motor.
Ook als je meer vermogen eruithaalt.
Tot de 120/140 km/h gaat het lekker, daarna kakt het toch wel een beetje in ten opzichte van bv een 2.0 liter, logisch maar toch irri.
Ook als je meer vermogen eruithaalt.
Tot de 120/140 km/h gaat het lekker, daarna kakt het toch wel een beetje in ten opzichte van bv een 2.0 liter, logisch maar toch irri.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Maar dat is met een 21T toch percies het zelfde-jo- schreef:en daarmee heb je gelijk ook alles gezegd-PAZ- schreef:Als je een gtt goed opbouwt en al het achterstallig onderhoud inhaalt wat de meeste hebben blijven ze ook wel gaan hoor.

R5GTT. Drive it like you stole it
Das zeker een feit, gtt is ook echt meer een auto voor de stoplicht sprintjes en niet voor de snelweg / 120 tot *** sprint.Luco/Alpine-racer schreef:Beperkende factor van een gtt vind ik toch de 1.4 motor.
Ook als je meer vermogen eruithaalt.
Tot de 120/140 km/h gaat het lekker, daarna kakt het toch wel een beetje in ten opzichte van bv een 2.0 liter, logisch maar toch irri.
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
Is dit wel een Phase 1? Aan het dashboard te zien wel, maar de achterlichten lijken me Ph2?Willem-Jan schreef:Renault 21 Turbo
Lijkt wel een aardig nette op 't oog, helemaal voor dat geld. Wie haalt deze binnen de club?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Dat heeft toch meer te maken met de aerodynamica van een GT (korte auto), dan wat voor motor er in ligt.Luco/Alpine-racer schreef:Beperkende factor van een gtt vind ik toch de 1.4 motor.
Ook als je meer vermogen eruithaalt.
Tot de 120/140 km/h gaat het lekker, daarna kakt het toch wel een beetje in ten opzichte van bv een 2.0 liter, logisch maar toch irri.