Steven schreef:Ferdy schreef:wienesroa schreef:
Nu ben ik weer aan het kijken en wil graag weer een grote auto rijden. Ik twijfel nu nog tussen een oude A4 of A6 avant, of een iets nieuwere Laguna.. Al hoor ik daar vrij veel slechte verhalen over.
tja, je hoort toch alleen maar de slechte verhalen he...
Nou sorry, maar ik zou nooit een Laguna II kopen.
Me pa heeft er 1 en ik vind mijn, 200.000 km oudere, Laguna 1 veel beter in een heleboel opzichten.
Het enige wat hier van toepassing is, ga eens wat auto's testen en koop wat jij het beste vind rijden. En wees nu niet te kortzichtig om direct na de eerste testrit van 1 van de 3, 'm direct te kopen. Geduld is hierin een schone zaak en tis vaak leuk ook om es wat verschillende autos te rijden.
Ik denk dat je het beste een A4 kan kopen, maargoed daar zal de rest van het forum het hier niet echt mee eens zijn

Steven, dit is ook een beetje gelul, want ook die Audi's kennen de ellende. Zeker de nieuwere type II laguna's zijn écht niet zo erg, niet per defnitie erger dna een Audi.
En daarbij, voor het geld van een laguna + een suffe storing en kosten daarvan koop je een ouwe, onaangeklede Audi.
Lekker laguna op G3 halen Tim.

.
Wil je zekerheid, comfort, goedkoop rijden maar wel een grijze muis (ik weet dat je van dikke auto's houdt gezien je ouwe 100

), koop een safrane. Rijd je wel niet helemaal nieuw (2000 is de jongste) maar wel absolute meeste 'Couch for the bucks'
2.5 RXT liefst een automaat en je bent de koning te rijk. Mijn bak heeft er alweer 4,5 ton op staan en 0,0000 storingen. Ohja, 1x benzinepomp stuk omdat ik een lege tank had.