hey fans,
ik heb ff een vraagje.
ik heb een r19 18 16v uit '92,
nu kan ik op mijn boardcomputerzien hoe de buitentemp. is.
alleen geeft deze nu constand 60 graden aan.
weet iemand waar het meetpuntje zit?
of moet ik iets ressetten?
ik hoor het wel.
mike
boardcomputer
zit er geen tepel bij 1 van je buitenspiegels? bij de clio zit ie onder het linker buitenspiegel iig 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
ja bij de 19 ook 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Toch altijd een raar gevoel bij mannen die de tepel niet vinden kunnen en dan bij n gaatje uitkomen 

nou ik heb ff goed gekeken en het deurpaneel eraf gehad.
kwam ik tot de ontdekking dat de stekker er wel ligt maar er verders geen draden naar de spiegel gaan.
heb dus zo een idee dat er gewoon een spiegel van een r19 zonder bc op gezet is.
weet iemand toevallig of het ontbrekende deel los verkrijgbaar is en zo ja wat dat kost?
anders maar ff de sloop gaan afstruinen.
zou toch wel leuk zijn als de temperatuur aangegeven wordt.
mike
kwam ik tot de ontdekking dat de stekker er wel ligt maar er verders geen draden naar de spiegel gaan.
heb dus zo een idee dat er gewoon een spiegel van een r19 zonder bc op gezet is.
weet iemand toevallig of het ontbrekende deel los verkrijgbaar is en zo ja wat dat kost?
anders maar ff de sloop gaan afstruinen.
zou toch wel leuk zijn als de temperatuur aangegeven wordt.
mike
Ik verwacht dat je hier gewoon een universeel temperatuursensortje aan kan hangen, als je anders niets vind.
Weet niemand wat de weerstandswaarden van dat ding zijn?
Weet niemand wat de weerstandswaarden van dat ding zijn?
Mike schreef:nog ff een vraagje over de display van de boardcomputer.
de linker kant van de display is bij mij 1 grote vlek.
heeft iemand nog zo een ding liggen of moet ik er dan het hele spul, de tellers enzo, vervangen.
mike
Ik heb nog wel een tellerbak liggen van een fase1. Pm maar als je evt interesse hebt

R5GTT. Drive it like you stole it
Nou ik heb een sensor gevonden, en wel uit een clio.
Weet alleen niet of hij werkt.
De stekker die achter mijn deurpaneel zit is anders dan het stekkertje van de sensor van de clio.
Iemand enig idee welke kleur draden ik moet hebben bij mn 19?
Mike
Weet alleen niet of hij werkt.
De stekker die achter mijn deurpaneel zit is anders dan het stekkertje van de sensor van de clio.
Iemand enig idee welke kleur draden ik moet hebben bij mn 19?
Mike