maar ja, als je dan toch die 1700 erin hangt, dan maakt een F3R voor het zicht ook niet meer uit...

Ik heb je niet gezien overigens daar, ik stond op veld G bij Stay Tuned IJsselland.. had enkel mijn Clio helemaal achteraan staan omdat ik daar de clubtent mee moest nemen en dat ding niet echt showwaardig isMartijnG schreef:@Arco; AutoMaxx was op zich wel weer leuk om te zijn. Niks spectaculairs hoor, maar gewoon een gezellig weekendje kamperen, auto's kijken, vrouwen kijken en bier drinkenJe moet er maar net van houden...
Oww en de partyfoto's komen nog wel in het smoelenboek denk ik![]()
Misschien kun je de motor uit Martijn's baccara krijgen (F3R), daar een set webers op en nokkenstokkie erbij, heb je echt een brute brulmotor en das nog snel ookPtrGte schreef:ja een 1700 8v ken wel harder lopen dan een standaard williamsblok...alleen als je dan naar Zuid-Frankrijk gaat, zou ik wel een ANWB leden passie meenemen...![]()
maar ja, als je dan toch die 1700 erin hangt, dan maakt een F3R voor het zicht ook niet meer uit...
Kom maar halen. Er zit geen carburateur meer bij.Steven schreef:Misschien kun je de motor uit Martijn's baccara krijgen (F3R), daar een set webers op en nokkenstokkie erbij, heb je echt een brute brulmotor en das nog snel ookPtrGte schreef:ja een 1700 8v ken wel harder lopen dan een standaard williamsblok...alleen als je dan naar Zuid-Frankrijk gaat, zou ik wel een ANWB leden passie meenemen...![]()