[GTTurbo] 'Back to the 80's'

Vertel hier alles over je project.
Bux

Merijn schreef:Da's de oude GTT van Bart toch? Veel plezier met mijn oude witte voorbumper. :P Die is erbij verkocht, als ik me niet vergis. :)
Yup, dat is 'm. Een kleine 2 jaar van mij geweest en nu van Rob. Vind het echt super dat Rob 'm opknapt.

Ben erg benieuwd naar het eindresultaat met eventueel een witte voorbumpert hahaha! 8)

Oh...en hierbij feliciteer ik mezelf met mijn 1e post op het forum haha! (F)
Rob

Hoera! Sinds vandaag weer APK!

Zie eerste post..
CChris

gefeliciteerd!! hoe heb je nu uiteindelijk die lekkende carterplug opgelost?
R 5 Convertible Rulezz
Patrick L.

Mooi man!

je kunt je nog inschrijven voor de Alpine tocht hier http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 09#2033409

Marcel en ik doen ook mee met m`n GT :)
Ronnie B.
Contacteer:

prima gelopen voor je (Y)
nu kan je hopelijk lekker van je gt gaan genieten....
Rob

CChris schreef:gefeliciteerd!! hoe heb je nu uiteindelijk die lekkende carterplug opgelost?
Weer alles los gedraaid, nieuwe carterring en kit ertussen gespoten. Ik had bij de bouwmarkt kit gehaald die tot hogere temperaturen kon. En werkt perfect!
Patrick L. schreef:Mooi man!

je kunt je nog inschrijven voor de Alpine tocht hier http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 09#2033409

Marcel en ik doen ook mee met m`n GT :)
Doe ik!
Rob

GVD!

Een stelletje kneuzen heeft het lef gehad om in te breken in m'n GTT-tje :@
Het is zaterdagnacht geweest (nadat het geregend had) in Amsterdam. De sukkels hebben mijn bestuurdersdeurslot (mooi woord) met een hamer en een schroevendraaier fijn gesloopt. En omdat het plaatstaal van een deur van een Supervijf nog dunner is dan lucht, is natuurlijk ook de deur kapot.
Ik had er geen radio inzitten, dus die hebben ze er niet uit gehaald. Ze zijn wel overal in geweest (handschoenenkastje, kofferbak) maar niets eruit gehaald.

Leuk is dat! Het slot aan de papsierskant werkt toch al niet, dus nu maar via de kofferbak de deur ontgrendelen.

Mocht iemand nog een deur hebben liggen (heb mijn reserve 1 maandje geleden verkocht..) met een ophanging met pennen, dus geen bouten. Kleur ist mir egal.
Steven
Car: M536

Das mooi kut Rob, tis niet de eerste keer dat ze je hele deur slopen voor nix. Die parelmoere had 2 omgevouwen deuren niet? (N)
Patrick L.

Mooie boel (N) :(

same shit als ze bij die van mij hebben gedaan...

succes met de reparatie
DennisT
Moderator

Grrrr lekker is dat weer!!! :gun:

Maar idd, als je een 5 te hard wast duw je er deuken in :p :lol:
Rob

Steven schreef:Das mooi %@# Rob, tis niet de eerste keer dat ze je hele deur slopen voor nix. Die parelmoere had 2 omgevouwen deuren niet? (N)
Klopt ja, maar dat was wel iets erger. Jouw geheugen is zo slecht nog niet voor iemand van jouw leeftijd..
Patrick L. schreef:Mooie boel (N) :(

same shit als ze bij die van mij hebben gedaan...

succes met de reparatie
Inderdaad, alleen ik heb geen scheef stuur, gelukkig.
DennisT schreef:Grrrr lekker is dat weer!!! :gun:

Maar idd, als je een 5 te hard wast duw je er deuken in :p :lol:
Klopt Dennis, was het een wagen geweest waar het slot in de deurhendel had gezeten dan was de deur nog oke.

Voor zolang maar een beetje recht meppen. Is wel een mooie reden om de carosserie aan te pakken.
Rob

Gister weer een mooi tochtje gemaakt met de 5: Maastricht-Zandvoort-1 sessie circuit-Scheveningen-Delft-Scheveningen-Maastricht. Zonder problemen.

Schakelt nu ook weer beter met versterkte MB koppelingsset en andere bak. Alleen grijpt de koppeling helemaal aan het begin (bijna op de mat) aan. iemand tips om dit beter af te stellen?
Ik heb al met tie-wraps het veertje in het stelsysteem omzeilt om hem strakker te zetten, maar is nog niet genoeg.
Zit er niet ergens anders nog een afstelmogelijkheid?
mark 5t
Contacteer:

dit hoort zo bij een goeie koppeling en drukgroep.
is typisch renault.

die ty wrap zooi zo snel mogelijk verwijderen is namelijk een zelf stellend mechanisme.
Martijn Kool

mark 5t schreef:dit hoort zo bij een goeie koppeling en drukgroep.
is typisch renault.

die ty wrap zooi zo snel mogelijk verwijderen is namelijk een zelf stellend mechanisme.
of niet (0)

gewoon even het pedaal vervangen, (waarschijnlijk is het tandwieltje brak?) dan werkt het weer naar behoren en zul je merken dat de koppeling weer lekker bovenin ligt, zoals het hoort
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Plaats reactie