Op mijn R5 GTT gaat de spiegel hoog/laag als ik het handeltje van L naar R beweeg, en en L => R als ik het handeltje van boven naar beneden beweeg.
De handel binnen 90 graden draaien gaat niet omdat die met een schroefje geborgd is.
Dus mijn vraag is nu, kun je de spiegel demonteren? Kan het glas er af?
Tevens wil ik de onderkant van de spiegels meer waterpas hebben, en wil zodoende de vlakken van houder/spiegel wat bijwerken, maar daarvoor moet ie uit elkaar. Iemand dit ooit gedaan?
Kunnen spiegels R5 gedemonteerd worden?
de spiegel zit aan de binnenkant van je deur vast met 3 moertjes. ff kapje eraf wippen.
spiegelglas zit volgens mij geklikt, maar ga dit ff oefenen op de sloop hoe je dat het beste kan doen
spiegelglas zit volgens mij geklikt, maar ga dit ff oefenen op de sloop hoe je dat het beste kan doen

Immer wieder die verdammte Holländer
-
jazeker wel, heb vorige week er nog 1 afgebroken, toen maar de hele unit vervangen omdat ik wat op reserve heb staan.. maar je kunt glaasjes volgens mij zelfs los nieuw bestellen bij de dealer.. in elk geval wel voor mn 19evert schreef:De spiegel heb ik al los van de deur, dat is het probleem niet (is trouwens met 1 M8 bout).
idd nuttig om te weten of ik het glas los kan trekken (denk het haast niet want losse glazen worden zover ik weet niet verkocht?).

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
de spiegelglaasjes zelf kun je makkelijk demonteren
(is een kliksysteem,voorzichtig trekken)
en de voet kun je ook demonteren
zit een schroef door het scharnier heen
sucses
(is een kliksysteem,voorzichtig trekken)
en de voet kun je ook demonteren
zit een schroef door het scharnier heen
sucses