- Arco - Als het heel blijft de GT anders Starsletboy?
- Wouter - Williams
- Steven - Rolla / Williams / Laguna / OID
- Martijn - Williams
- Mike - Clio II
- Ray - dikke Beemer

Daar zit hem nou juist het probleemSteven schreef:Anders kom je maar gewoon in de achteruit
Ben zonder koppeling te gebruiken naar huis gekomen.. Heb anwb maar zou dan langer staan te wachten dan rustig naar huis rijden..Steven schreef:Heb je ANWB? Duw dat ding dan ff buiten de stad en belle maar
Lijkt koelwater niet rond te pompen, terwijl slangen goed lijken te zitten....Florus schreef:Gt weer stuk?
Arco schreef:Lijkt koelwater niet rond te pompen, terwijl slangen goed lijken te zitten....Florus schreef:Gt weer stuk?Temperatuur loopt te hoog opnamelijk.
Net ff stilgestaan op de snelweg namelijk. Ik vetrouw het i.i.g. niet.![]()
Morgen maar weer ff kijken.
Ik zeg turbo erop .WouterW schreef:Was wel weer leuk inderdaad.
Die gast met die Astra had volgens mij maar 1 nummertje op zn CD staan en die stond dus op repeat. BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM.
Op de terugweg nog even achter Florus aangekacheld. tja......... die GT is dus net iets te snel voor me.
Vandaag maar ff het koelsysteem GOED ontlucht ......Arco schreef:Yup. De Slet staat in Woerden.![]()
En ja Floor, het is nog steeds jouw riem.....Heb een nieuwe in de auto liggen en een neiuwe in de Slet voor jou.
![]()
Maar daar ligt het probleem niet aan. Of denk ik verstopt ergens zodat ie niet circuleert of er is wat anders. Pompie is z.g.a.n. .....
Enne Steven.... Die Slet pimpen ?? heb zelf nog wel een setje Cuppies 15" liggen..... Alleen nog een verlagingsset en een stabi-stang nodig.![]()
Ach, volgende keer beter.