Jups daar heb ik hem ook gezien, en dacht dat ik hier ergens een wie is wie had gezien die erg op deze leek. Maar kan me vergist hebben want vind hem niet meer terug.
Wat is beetje een mooie velgen maat zonder iets aan je auto te doen, 15-16 inch??
En wat is de steek van de clio eigenlijk ook 100 net als de clio I?
En hoeveel J kan ik het beste nemen?
Mike (spitsoor) schreef:Ja past. De V6 spioler past zelfs op mijn clio. Bestelnummer kan ik je niet aan helpen helaas
Ah, mooizo
Hij wordt denk ik over de bestaande spoiler heen geplaatst hè?
Zal is even achter het nummer en de prijs aan gaan.
Dan moet de boel natuurlijk nog gespoten worden, maar dat kan mooi voor een zacht prijsje geregeld worden
Mike (spitsoor) schreef:17 inch past ook zonder problemen. Steek is 4 x 100 net zoals een clio I. Breedte is 7-7,5 J een mooie breedte maat voor een velg.
Thnx voor je reactie, Ik had velgen gezien op internet alleen zag nu dat ze er alweer af waren
Maar goed komen vast nog wel meer velgen tegen
Als ik mijn achterruit wil sproeien werkt het niet. Net ff gekeken maar volgens mij zit er niet eens zo'n sproei apparaatje in het bolletje.
Voor de zekerheid het "spoilertje" met het remlicht er afhalen en ff kijken zeker?
Is een kwestie van de 4 schroeven aan de binnenkant van de klep losdraaien of niet?
Richard schreef:Als ik mijn achterruit wil sproeien werkt het niet. Net ff gekeken maar volgens mij zit er niet eens zo'n sproei apparaatje in het bolletje.
Voor de zekerheid het "spoilertje" met het remlicht er afhalen en ff kijken zeker?
Is een kwestie van de 4 schroeven aan de binnenkant van de klep losdraaien of niet?
sproeiapparaatje in het bolletje? Je bedoeld het gaatje waar het slangetje in uit komt? het ruitensproeiervloeistofpompje (woord-waarde??) zit voor in het reservoir. Daar kan ook nog een klepje verkeerd staan.
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Weet iemand hoe ik mijn achterruitenwisser eraf kan halen. I kheb geprobeerd achter het klepje de bout los te halen en hem er dan af te halen alleen dit werkt niet
Doe ik iets verkeerd of zit het gewoon goed vast.
Richard schreef:Als ik mijn achterruit wil sproeien werkt het niet. Net ff gekeken maar volgens mij zit er niet eens zo'n sproei apparaatje in het bolletje.
sproeiapparaatje in het bolletje? Je bedoeld het gaatje waar het slangetje in uit komt? het ruitensproeiervloeistofpompje (woord-waarde??) zit voor in het reservoir. Daar kan ook nog een klepje verkeerd staan.
Probleem al opgelost slangetje was losgegaan! Geen idee hoe dat is kunnen gebeuren maar het werkt weer
@ Paul: Okee thnx ga ik gewoon nog ff proberen hem voorzichtig los te krijgen.
Ik heb een clio met dakraam, maar deze kraakt een beetje bij drempels en scherpe bochtjes, is dit normaal of moet ik het raam strakker aanspannen ? of losser misschien ?