ik ben op mijn ford motor een turbo aan het knutselen

Ik heb reeds de brandstof druk regelaar en de carb, een externe benzinepomp is niet zo'n probleem maar het aansluiten van het geheel.
Vanaf de tank loopt er een leiding naar een filter, dan naar de electrische benzinepomp. Vanaf de benzine pomp naar de brandstofdruk regelaar. Vanaf de brandstof druk regelaar gaat er een slang naar de carb en eentje retour naar de tank volgens mij.
Zit er op de carb zelf ook nog een retour leiding of gooit die de benzine er gewoon uit via een overloop?
En hoe schakelt de benzine pomp op een renault 5 gtt? op het moment dat je de auto op contact zet gaat de pomp dan continu draaien of schakelt een relais pas op het moment dat de motor echt draait. Zo ja hoe "weet" het relais dat het moet schakelen.
Het lijkt me wel veiliger om de benzine pomp uit te schakelen als de motor niet loopt (afslaan ongeluk etc etc).
Wie kan het me duidelijk uitleggen.