indolicious1980 schreef:bart gt turbo schreef:een standaard rs zal zeker geen 160 pk draaien hoor , vergeet het
mijne is custom gemapt door henk en open luchtfilter en volledig milltek uitlaatsysteem met catvervanger
hft in goes 159,8 op de bank gedaan
grtz bart
Sorry Bart jij bent die belg die ik bedoelde hierboven
Jij hebt gewoon erg veel mazzel met zo'n goede motor, Henk zei dat hij zelden zo'n goede RS motor tegen was gekomen

en je weet ook hoe het komt dat de motor zo goed is hè
enfin als henk het je vertelt hft tenminste
toen de wagen eerste keer op de bank stond en nr zen 2 de versnelling werd gebracht riep de man achter het stuur nr henk " deze zal een hele goed zijn henk "
toen hij de eerste maal gebankt had vroeg ik direkt uitleg hoe hij wist dat het een heel goede motor was , door hem gewoon maar nr 2 e versnelling te zetten ?????
de man zei onmiddelijk tegen mij jij gebruikt je clio alle dagen tot op de limiet is het niet
wat ik moest toegeven , eens de motor goed warm gereden is word hij constant to zen limieten gebruikt
dit heb ik al gedaan sinds de aankoop van de clio 1.5 jaar geleden , en waarom ik dit deed was simpel
van wie ik de clio heb gekocht ( particulier ) kreeg ik een volledig jaar garantie op elk onder deel van de wagen , hij schreef dit zelfs op het aankoop bewijs , dus dan stamp je hem ook constant af zodat je weet of er iets stuk gaat of niet
en tot nu toe nog niks van problemen ondervonden metde clio buiten afstandbediening van sleutel die stuk is gegaan en ff de gas die bleef hangen , maar dat is al lang verholpen
nu gaan we op het advies van henk verder bouwen aan de clio en een paar door henk aangeraade nokke steken en daarna gaan we terug nr henk voor afstelling
grtz bart