ACT: Clio Williams

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
Steven
Car: M536

Tik dat kenteken eens in hier in de search? Afgelopen weken al meerdere keren over gehad. Ook in dit topic als je terugbladerd.

Het is Jean-Paul Duurland uit Haarlem, Emmelot = mijn neef Raymundo :p
Het blok is tegen de 2 ton eruit geweest en heeft toen alleen nieuwe keerringen en pakkingen gekregen zover ik weet. Blok is verder gewoon geinspecteerd en goed bevonden en zo weer teruggegaan.
Dit was ergens in 2003 als ik me goed herinner, was wel goed ding verder.

Zoek je een nieuwe dan Lotuz?
LotuzClioWilliams

Steven schreef: Zoek je een nieuwe dan Lotuz?
Kon ik maar ergens een nieuwe vinden. :p
Steven

Argh... :D

Kep misschien nog wel iets voor je in de aanbieding :p
LotuzClioWilliams

Eens kijken of ik net zo goed als jij kan bieden. [img]http://smile.smilies.nl/1539.gif[/img]
Marcel B.

Jean-Paul Emmelot? issie getrouwd met Ray?! :)
Marcel B.

LotuzClioWilliams schreef:Dus binnenkort wordt marktplaats overspoeld met Willies. [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smi ... prised.gif[/img]
Er kan er maar 1 de beste, mooiste & snelste zijn ;)
Steven

LotuzClioWilliams schreef:Eens kijken of ik net zo goed als jij kan bieden. [img]http://smile.smilies.nl/1539.gif[/img]
Argh, wordt het gewoon tegen me gebruikt :lol:
-Ray-
Contacteer:

Marcel B. schreef:Jean-Paul Emmelot? issie getrouwd met Ray?! :)
ja en we hebben voor mijn naam als achternaam gekozen (F)
Immer wieder die verdammte Holländer
DennisT
Moderator

Laat me raden, 500 euro? :p
LotuzClioWilliams

Dat moet Patrick (formerly known as p@tb@d) nog maar eens verklaren. :p
Laatst gewijzigd door LotuzClioWilliams op di 15 jul 2008 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-Ray-
Contacteer:

Steven schreef:Tik dat kenteken eens in hier in de search? Afgelopen weken al meerdere keren over gehad. Ook in dit topic als je terugbladerd.

Het blok is tegen de 2 ton eruit geweest en heeft toen alleen nieuwe keerringen en pakkingen gekregen zover ik weet. Blok is verder gewoon geinspecteerd en goed bevonden en zo weer teruggegaan.

deze auto is met 180k naar Veban gegaan, en die heeft m weer verkocht, ding is een beetje gaan zwerven en nu idd te koop in Rijswijk. Eerst voor 2950, dag erna al voor 3950. denk dat de beste verkopert geld ruikt.

ik heb toendertijd nog een website in mekaar geflanst voor de verkoop en dus nog aardig wat foto's van toen.
Immer wieder die verdammte Holländer
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

LotuzClioWilliams schreef:Dat moet Patrick (formerly knows as p@tb@d) nog maar eens verklaren. :p
Hoor ik iemand mijn oude naam roepen :lol:

wat moet ik verklaren??

Heb ff snel terug gelezen maar begreep nou niet egt wat je bedoelt?
LotuzClioWilliams

Je mag verklaren wie Jean-Paul Emmelot is. :lol:
DennisT
Moderator

Je lijkt zijn vriendin wel :p
LotuzClioWilliams

Geen idee. Ken zijn vriendin niet. :D
LotuzClioWilliams

http://link.marktplaats.nl/181140475
Het orginele type plaatje met daarop het productie nr is momenteel niet bij de auto maar ben nog aan het smeken bij de vorige eigenaar om dit te krijgen.
Ik denk dat hij lang kan smeken. Volgens de RDW site is het een Clio 16v en geen Williams. :D
Ivo
Über-Spammer

Geheee...., had ik ook al gezien ja..., staat ook bij Renault als 16V bekend :lol:
DennisT
Moderator

En ook net pas 2 weken op naam...
LotuzClioWilliams

Het zou me niets verbazen als de huidige eigenaar er net achtergekomen is dat hij geen echte Williams heeft.
DennisT
Moderator

Precies, dacht dat hij een Williams kocht, maar kwam er achter dat dat niet zo was :loser:

Sorry, maar dan ben je echt stom! Staat duidelijk CLIO 16V op de papieren en 1700 en nog wat cc ipv 1998cc.
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Ding heeft hier ook op RTC markt gestaan of niet?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Thierry

WouterW schreef:
LotuzClioWilliams schreef:toch mis ik hier wel wat namen. Zijn bijvoorbeeld Patrick, Marcel, Remy en Thierry niet zo enthousiast meer met de Williams bezig?
Patrick wil volgens mij van zn Willy af, Marcel is gaan hokken en woont tegenwoordig in hetzelfde gat als ik (met Williams), Remy zie ik iid weinig en van Thierry al tijden niets gehoord.
Ik heb de Williams nog altijd hoor :) Ik heb nu alleen ook een auto van mijn werk. De Williams staat nu in een loods en komt er af en toe nog eens uit. Ik heb de komende 2 weken vrij, dus ik ga m maar weer eens van stal halen...Blijft toch een leuk wagentje om in te rijden :D
LotuzClioWilliams

Da's goed om te lezen. :) Nog recente foto's? Speedlines gespoten?
Thierry

De Maxi's zijn nog steeds niet gespoten. Ze hebben eigenlijk ook nog maar een half jaar onder de Williams gelegen. Ik ga m deze of volgende week laten keuren en dan misschien de Maxi's er nogeens onder leggen. Ik zal er dan ook nog eens wat foto's van maken :)

Ben jij nou trouwens weer op zoek naar een Williams ofzo? Heb je nog altijd de Peugeot?
LotuzClioWilliams

Ik rijd tegenwoordig Citroën. En als dat artikel over die Franse sportievelingen niet in de Autovisie had gestaan en ik niet naar de Williams (mini)meeting was gegaan, dan had ik waarschijnlijk geen moment overwogen de ZX te verruilen voor een Williams. Ik ben er ook nog helemaal niet van overtuigd dat ik dat moet doen. Maar wie weet als de juiste op m'n pad komt... :)
De Maxi's zijn nog steeds niet gespoten.

Nog steeds niet?! [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smi ... prised.gif[/img]

Ik heb ze gezien onder de "Maxi" van Leeroy en dat zag er toch erg mooi uit in het goud met gepolijste rand. :ja:

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=358
Thierry

Die Maxi's zien er erg netjes uit ja :)
Als ik ze zou laten spuiten, dan zou het ook met dat gepolijste randje zijn.

Ik heb ook al meerdere malen overwogen om mijn Williams te verkopen, maar als ik er dan weer in stap en gas geef met dat ding, dan is dat gevoel toch snel weer weg.
Zo'n Devil uitlaatje blijft toch altijd leuk klinken :D
LotuzClioWilliams

Over het geluid van m'n ZX heb ik ook niet veel te klagen. Eén van de redenen om weer terug te keren van een 1.6'je naar een tweeliter was het heerlijke motorgeluid van de Williams dat ik miste. Als ik het geaspedaal indruk, wil ik een lekkere roffel horen. Het K&N filter maakt het nog net even lekkerder. En vrijdag gaat na de APK ook nog een Devil katvv gemonteerd worden. Tot nu toe is het uitlaatgeluid niet zo bijzonder, de Laser einddemper geeft vreemdgenoeg niet die mooie brom zoals destijds bij m'n Williams, maar wellicht verbetert het geluid met die katvv.

Daarnaast heb ik al een eeuwigheid een setje Morettes liggen dat nog gespoten moet worden. Dat wilde ik ook binnenkort eindelijk eens gaan laten doen. Al met al ben ik aardig bezig met de ZX. :)

Maar ja, de Williams heeft iets wat de ZX niet heeft. Ik kan me echter goed herinneren dat ik dat bijzondere gevoel op een gegeven moment kwijtraakte toen ik de Williams een tijdje had. Een dagelijkse auto ga je nu eenmaal gewoon vinden. Totdat je 'em weer een tijdje kwijt bent. Dus ik zou eigenlijk net als jij een Williams erbij moeten hebben, die droog stallen en er alleen op de mooie dagen mee moeten gaan rijden. Maar ja...
Steven

Rijd je nou met een 1.6 ZX? Ik dacht een Volcane?
LotuzClioWilliams

(S)

2.0 16v 167 pk 8)

Maar hiervoor (na de Williams) heb ik een 106 1.6 16v gehad.
Steven

Ahja, zo'n Vulcano is ooknie onaardig als ik een vriend van me hoorde, toch vond ie em een stuk logger en rijd een Astra GSi beter :D

Ding weegt ook bijna 1100 (1060?) kg uit m'n hoofd.
LotuzClioWilliams

Hoe een Astra rijdt, zou ik niet weten. Maar een ZX 16v rijdt goed. Alleen het is weer een maat groter dan een Clio en daardoor is hij ook een stuk zwaarder (1149 kg). Dat gewicht is duidelijk voelbaar als je door bochten en over hobbels gaat. Een Williams voelt zwaar als je net uit een 106 of 205 komt stappen, maar vergeleken met een ZX of 306 is hij weer lekker licht en dan is de gewicht/vermogen verhouding duidelijk in het voordeel van de Williams.
Thierry

LotuzClioWilliams schreef: Maar ja, de Williams heeft iets wat de ZX niet heeft. Ik kan me echter goed herinneren dat ik dat bijzondere gevoel op een gegeven moment kwijtraakte toen ik de Williams een tijdje had. Een dagelijkse auto ga je nu eenmaal gewoon vinden. Totdat je 'em weer een tijdje kwijt bent. Dus ik zou eigenlijk net als jij een Williams erbij moeten hebben, die droog stallen en er alleen op de mooie dagen mee moeten gaan rijden. Maar ja...
Als 2de auto is het inderdaad nog leuker ja :) Mijn dagelijkse wagen (een Mégane 1.5d) rijdt op zich erg goed, maar het is wel fijn om af en toe eens in de Williams te kunnen rijden. Het enige nadeel is dat ik de leuke wagens voor een stoplichtsprint altijd tegenkom als ik met de Mégane rijd :~
Toine

Steven schreef:Tik dat kenteken eens in hier in de search? Afgelopen weken al meerdere keren over gehad. Ook in dit topic als je terugbladerd.

Klopt idd.....enige bij deze wagen is dat hij van ´95 is maar in werkelijkheid eind ´94 is en laat op kenteken is gezet. Heeft dus niet de kenmerkende blauwe ´95 kleur.
Steven

Ehm ik heb ook een eind 94-er maar toch issie 432.
LotuzClioWilliams

Da's vreemd. Ik dacht dat de kleur van de Williams pas in de loop van '95 veranderd was van 449 naar 432. [img]http://smile.smilies.nl/398.gif[/img]
Plaats reactie