Over het geluid van m'n ZX heb ik ook niet veel te klagen. Eén van de redenen om weer terug te keren van een 1.6'je naar een tweeliter was het heerlijke motorgeluid van de Williams dat ik miste. Als ik het geaspedaal indruk, wil ik een lekkere roffel horen. Het K&N filter maakt het nog net even lekkerder. En vrijdag gaat na de APK ook nog een Devil katvv gemonteerd worden. Tot nu toe is het uitlaatgeluid niet zo bijzonder, de Laser einddemper geeft vreemdgenoeg niet die mooie brom zoals destijds bij m'n Williams, maar wellicht verbetert het geluid met die katvv.
Daarnaast heb ik al een eeuwigheid een setje Morettes liggen dat nog gespoten moet worden. Dat wilde ik ook binnenkort eindelijk eens gaan laten doen. Al met al ben ik aardig bezig met de ZX.
Maar ja, de Williams heeft iets wat de ZX niet heeft. Ik kan me echter goed herinneren dat ik dat bijzondere gevoel op een gegeven moment kwijtraakte toen ik de Williams een tijdje had. Een dagelijkse auto ga je nu eenmaal gewoon vinden. Totdat je 'em weer een tijdje kwijt bent. Dus ik zou eigenlijk net als jij een Williams erbij moeten hebben, die droog stallen en er alleen op de mooie dagen mee moeten gaan rijden. Maar ja...