Goed, dan zal ik mijn duit ook maar in het zakje doen, aangezien ik ook ooit begonnen ben zoals Priyantha.
Ik zou, voordat je eraan begint, heel goed in kaart brengen wat het gaat kosten! Hoe is de carrosserie eraan toe? Hoeveel geld gaat het blok kosten? Hoe zijn de randapparaten? Wat is je uiteindelijke doel en hoe lang wil je er ongeveer over doen?
Je verteld dat je geen ruimte hebt, geen brug, geen grote technische kennis. Heb je wel een fors salaris?
Ik wil je niet ontmoedingen, maar ik ben op dezelfde manier begonnen als jij en zal het niet snel nog een keer doen. Het kost bakken met geld, zeker als je iemand bent die alles goed wilt hebben. Als je veel zelf kan doen, scheelt je dat enorm veel geld, maar ook daar moet je de tijd en ruimte voor hebben.
Ik zou het helemaal top vinden als je deze bak weer in orde gaat maken, maar bezint eer ge begint! Het is een project wat veel tijd en geld gaat kosten en je moet jezelf afvragen of je daar wel aan wilt beginnen. Misschien beter om een goed/beter exemplaar te zoeken?
Hou er rekening mee dat je er duizenden euro's aan kwijt gaat zijn, terwijl een goeie 21 Turbo dat misschien niet hoeft te kosten.
Desalniettemin wens ik je veel succes met je project!

En houd ons vanzelfsprekend op de hoogte.