Ik heb tenslotte een parkeergarage tot mijn beschikking

Uhupierre schreef:GEEN testpiloten dus......
Verdorie. 2 weken geleden was ie nog 1500 euro of zo......Priyantha schreef:Ik heb ge-mailt
Dat is dus de bedoelingHessel schreef:red m Priyantha
-jo- schreef:Nee joh, die van mij staat ook te koop. Als ik nog 1 bouw is het een nieuwe. Denk dat ik alles eruit gehaald heb wat erin zit. Tis tijd om men andere projecten wat aandacht te geven.
-PAZ- schreef:-jo- schreef:Nee joh, die van mij staat ook te koop. Als ik nog 1 bouw is het een nieuwe. Denk dat ik alles eruit gehaald heb wat erin zit. Tis tijd om men andere projecten wat aandacht te geven.
Wat komt er dan terug voor de 21T jo??
Twingo is zeker niet van de baan. In men vorige post gaf ik als reden van verkoop: "uitbreiding van men magazijn". Dat betekent dat ik een lasapparaat wil aanschaffen voor zowel Tig als Mig, met alle benodigdheden.Haas schreef:twingo 21t toch? of is dat weer van de baan?
Ik hoop ook dat het wat isWillem-Jan schreef:@ Priyantha: Ik hoop dat het wat is! Zou erg gaaf zijn als die 21 T binnen de club komt![]()
@ Jo: hele gave plannen. Heb je al foto's?
Die 21 ?Nenad1916v schreef:In de advertentie staat dat ie verkocht is, heeft iemand m van hier gekocht ?
Priyantha schreef:Die 21 ?Nenad1916v schreef:In de advertentie staat dat ie verkocht is, heeft iemand m van hier gekocht ?
Ik heb hem op voorwaarde dat hij rijdbaar richting Amsterdam krijg gekocht
Jups-PAZ- schreef:Priyantha schreef:Die 21 ?Nenad1916v schreef:In de advertentie staat dat ie verkocht is, heeft iemand m van hier gekocht ?
Ik heb hem op voorwaarde dat hij rijdbaar richting Amsterdam krijg gekocht
Rijden doet ie toch nog ?? Volgens de advertentie zit er niet nieuwe apk op