Heb sinds kort een 1.4 maar helaas is de riem gesprongen dus blok is niet meer te redden. Nu is mijn vraag als ik een 18 16v blok erin wil lepelen wat ik er allemaal aan moet veranderen qua aandrijving ofzo??
Het is een 1.4 met stuurbekrachtiging dus weet niet of dat ook allemaal gaat passen. Neem aan dat iemand hier het al eens gedaan heeft maar heb gezocht maar kon er geen topic over vinden.
Alvast bedankt en als ik eraan ga beginnen blijf ik jullie op de hoogte houden met foto's en verhaal.
16v blok in een Clio 14 '97
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Dat was mijn vraag niet. Ik wil weten of iemand hier ervaring mee heeft en wat er allemaal nog meer aan veranderd moet worden qua ophanging.
Dus naar de sloop, zoek een passende 1.4, lepel die erin, clio weg en een 16v terugkopen. Das het meest logische wat je kan doen. Heb je gelijk de complete auto met bijbehorende remmerij, onderstel etc.
Je bent niet de eerste die denkt 'slim' te zijn door alleen een blok om te lepelen, als het logisch was zou je uiteraard ook een hoop topics terugvinden.
Je bent niet de eerste die denkt 'slim' te zijn door alleen een blok om te lepelen, als het logisch was zou je uiteraard ook een hoop topics terugvinden.

-
- Contacteer:
Ja OK. dan ga ik maar voor die optie
Was benieuwd of het makkelijker kon
ga ik vandeweek maar ff wat sloops af voor zo een blok
Bedankt voor de info

Bedankt voor de info