Owkee bedankt voor deze reactie ,daar kan ik tenminste iets mee.pierre schreef:ze zijn uitwisselbaar, fase 1 stuurhuis heeft extra nylon bus eromheen.oldskool schreef:Ja goeie dag vraagje
Is het stuurhuis van de ph1 het zelfde als de ph2.
Zoniet wat is er anders aan want ik kan me stuurwiel nu helemaal ronddraaien , maar de wielen weigeren te bewegen .
ACT: 5 GT Turbo
Holy crap, dat moe tje niet onder het rijden gebeuren.
Zou zelfs totaal niet mogen gebeuren met het stuurhuis. Zit het niet in de stuurstang?
Zou zelfs totaal niet mogen gebeuren met het stuurhuis. Zit het niet in de stuurstang?
-
- Car: R19.R
haha inderdaad, vrienden van mij hebben dat een keer met een gewoon vijfje gehad, reden zo rechtdoor de sloot in
verder geen schade gelukkig en achteraf kunnen ze er wel om lachen

verder geen schade gelukkig en achteraf kunnen ze er wel om lachen

Is het verschil niet een kwestie van inklemmen versus vastbouten?pierre schreef:ze zijn uitwisselbaar, fase 1 stuurhuis heeft extra nylon bus eromheen.oldskool schreef:Ja goeie dag vraagje
Is het stuurhuis van de ph1 het zelfde als de ph2.
Zoniet wat is er anders aan want ik kan me stuurwiel nu helemaal ronddraaien , maar de wielen weigeren te bewegen .
rev it like a rental
-
- Contacteer:
kijk dit dan :
[img]http://i24.ebayimg.com/04/i/000/fa/5c/420b_1.JPG[/img]
http://cgi.ebay.nl/Renault-5-GT-Turbo-C ... otohosting
[img]http://i24.ebayimg.com/04/i/000/fa/5c/420b_1.JPG[/img]
http://cgi.ebay.nl/Renault-5-GT-Turbo-C ... otohosting
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Poeh, flink apart ding zeg. Verlengd, 19 achterkant, mercedes motorkap. Helemaal verbreed. Maar ziet er niet eens heel erg slecht uit. Netjes werk daar.
-
SEC haube roeleert
moet er alleen wel een mercedesster inzitten.....

moet er alleen wel een mercedesster inzitten.....
jawohl!Merijn schreef:Niet op een Renault...
Ik ben stiekem een beetje aan het kijken naar een Mercedes 560 SEC... Dan mag het natuurlijk wel.
http://link.marktplaats.nl/163211428
Immer wieder die verdammte Holländer
ipv de 560 kan je beter een 500 pakken .-Ray- schreef:jawohl!Merijn schreef:Niet op een Renault...
Ik ben stiekem een beetje aan het kijken naar een Mercedes 560 SEC... Dan mag het natuurlijk wel.
http://link.marktplaats.nl/163211428
-
Tss. als je een Sec koopt, moet je een GOEIE kopen:
linkje
linkje
wtf is dat dan voor een ding 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
die is wel gaaf

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Is niks voor in de racer, maar leuk voor in de GTE
Racer moet ik echt alles aan gaan passen dan, geen zin, tijd en kennis

Racer moet ik echt alles aan gaan passen dan, geen zin, tijd en kennis

Laffe tak dat je d'r bent. 
Dit is serieus stappen maken ipv een paar nokkenstokken die slechts de helft zijn van wat dit moet kosten. En de blokken zijn nagenoeg identiek, dus je hoeft niet veel aan te passen hoor.
Als je die Sadev goed verkoopt houd je nog dik geld over, kun je daarna rustig op zoek naar een leuk sper en evt. nog een bijpassende dogbox.

Dit is serieus stappen maken ipv een paar nokkenstokken die slechts de helft zijn van wat dit moet kosten. En de blokken zijn nagenoeg identiek, dus je hoeft niet veel aan te passen hoor.
Als je die Sadev goed verkoopt houd je nog dik geld over, kun je daarna rustig op zoek naar een leuk sper en evt. nog een bijpassende dogbox.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dit blok heeft zich bewezen.
Na de verbreding deze winter wil ik een beetje verder voorin meedraaien in de sportklase.
Met dit blok wat te koop staat zal ik dan door moeten naar de supersport, daar heb ik dan denk ik niks te zoeken.
Een serieuze dogbox kost ook geld hoor, en die sadev levert los misschien 3500 op.
En wat denk je van de verdere kosten, banden gaan naarmate je harder gaat ook veel sneller slijten en er is meer dan alles uitgeven aan het racen, heb hier in de loods en aan het huis ook nog wel wat te doen
Na de verbreding deze winter wil ik een beetje verder voorin meedraaien in de sportklase.
Met dit blok wat te koop staat zal ik dan door moeten naar de supersport, daar heb ik dan denk ik niks te zoeken.
Een serieuze dogbox kost ook geld hoor, en die sadev levert los misschien 3500 op.
En wat denk je van de verdere kosten, banden gaan naarmate je harder gaat ook veel sneller slijten en er is meer dan alles uitgeven aan het racen, heb hier in de loods en aan het huis ook nog wel wat te doen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als jij nou eerst eens goed leert lezenTom schreef:Wij zeuren niet dat je harder moet gaan rijden, dat wil je zelfLuco/Alpine-racer schreef:banden gaan naarmate je harder gaat ook veel sneller slijten
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
... de bochten door kwa snelheid.Merijn schreef:Volgens mij niet, Tom... Luco geeft nergens aan dat ie harde wil, volgens mij.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik wil inderdaad snellee rondetijden gaan halen door die verbreding omdat ik nu vaak zie dat ik het op bochtensnelheid niet hal tegen de clio's enzo, met die verbreding hoop ik dat stukje verlies niet meer te hebben., maar dat is wat anders dan er een turbo inhangen, daar ben ik nooit over begonnen.
Als je dat namelijk doet gaat alles nog harder slijten en het moet wel leuk blijven.
Die verbreding gaat de bochtensnelheid wel iets van omhoog maar ik denk dat met zon turbomotor de banden en remmenslijtage vele malen hoger zal zijn dan met die verbreding.
Tevens heb ik dan nog niks te zoeken in de supersportklasse, ik wil met deze motor en bak en met aanpassingen aan de auto gewoon proberen om net boven die 2.00 te komen zodat ik in de sportklasse een beetje kans maak om vooraan mee te rijden.
Als je dat namelijk doet gaat alles nog harder slijten en het moet wel leuk blijven.
Die verbreding gaat de bochtensnelheid wel iets van omhoog maar ik denk dat met zon turbomotor de banden en remmenslijtage vele malen hoger zal zijn dan met die verbreding.
Tevens heb ik dan nog niks te zoeken in de supersportklasse, ik wil met deze motor en bak en met aanpassingen aan de auto gewoon proberen om net boven die 2.00 te komen zodat ik in de sportklasse een beetje kans maak om vooraan mee te rijden.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Was vanmiddag even kijken in de Meern, zag dat deze te koop stond.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 4/v7~4.JPG[/img]
Iets voor iemand hier??
Iets voor iemand hier??
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Zelf heb ik gehad dat ik een 180graden bocht maakte en dat het stuur zelf knapte. Dat was best een lastige situatie haha. Kon net nog druk uitoefenen zodat ik nog kon sturen
GR JW
GR JW
-
- Car: GTT
ligt eraan wat ie moet kosten en wat de staat is?WouterW schreef:Was vanmiddag even kijken in de Meern, zag dat deze te koop stond.
Iets voor iemand hier??
heb de gte-turbo zogoed als verkocht

-
- Car: GTT
hmmz ding brengt me meer ongeluk dan geluk, afgelopen week 2e relatie naar de klote gelopen door die wagen dusja geen zin meer in. en heb er een zeeeeer goed bod voor gekregen terwijl ik hem niet eens te koop had staan, en diegene kent ook de hele historie van de wagen. en bood echt grof geldFerdy schreef:hoezo dat dan ?