2-componenten lak, niet speciaal voor carbon ofzo, maar zit een UV filter in als ik het goed hebSteven schreef:Hehe sta je nu ook gewoon in de woonkamer te spuiten?
Wat is DD lak precies? Ik las het in dat topic van avmj ookal, isda speciale heldere lak voor carbon oid?
niet te spuiten kan gewoon met de roller (stinkt nog het hele appartementSteven schreef:Hehe sta je nu ook gewoon in de woonkamer te spuiten?
Wat is DD lak precies? Ik las het in dat topic van avmj ookal, isda speciale heldere lak voor carbon oid?
En die kooi eruit, daar weet ik nog wel een koper voorBart V schreef:Ik zou toch echt die angeleyes-meuk eraf halen, en de ori koplampen monteren. Dan is dat ding echt af icm 17 inch
nee is helaas geen foto bedrogHaas schreef:wat ligt die klep raar en je achterlichten? of is dat fotobedrog...?
preciesRobke schreef:Dat linker achterlicht zit waarschijnlijk gewoon niet goed onderin het klemmetje gehaakt, gewoon even loshalen en wat heen en weer wrikken, dan schiet hij waarschijnlijk zo vast.
idd was even wrikken maar ze zitten nu wel recht(er) moest ook die plastic pinnetjes verwijderen anders kreeg ik ze niet zoals ik wouHaas schreef:preciesRobke schreef:Dat linker achterlicht zit waarschijnlijk gewoon niet goed onderin het klemmetje gehaakt, gewoon even loshalen en wat heen en weer wrikken, dan schiet hij waarschijnlijk zo vast.
Omdat de wielkasten veel verder naar buiten komen dan de wielen (goed te zien op onderstaande foto) en dat los je niet op met verlagen.Dnns schreef:Waarom spoorverbreders en andere wielen