motorswap 16V foto's

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Gebruikersavatar
Daan2D
Berichten: 2250
Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Locatie: Limburg

Vreemd verhaal,..

Hoop dat je alles boven water krijgt.

Dat je ecu niet werk op een ander blok kan, er zijn immers verschillende ecu's en kabelbomen geweest voor de F7P :wink:
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Dit is wel rob zijn blok en is zelfs nog regelmatig door mij aan gesleuteld.

Gewone 1.8 met links en rechts wat aanpassingen, wat exact? Geen idee. Blok schjijnt van Achterberg te zijn, maar Rob heeft het van Emile overgekocht en het in die staat gelaten.

Hij deed 167pk op de Gtech en voelde bloedsnel aan, dus dat ie niet standaard was weet ik zeker. Kijk nog maar eens goed naar die nokken, wellicht heb jij je misschein verkeken? En hoe is de kop zelf, bewerkt? Grootte kleppen?

Verder is deze auto nog één á twee keer verkocht daarna, dus wat de laatste eigenaren vertellen ... ;)

Maar plezier ermee, blokje was een echt scheurkanon! Netjes maken en vlammen!

Als je interesse hebt in het telefoonnummer van de persoon die dit blok erin gezet heeft, stuur maar PM.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Bart V
Berichten: 6424
Lid geworden op: wo 18 apr 2001 0:00
Locatie: Graz

167 pk is niet gek voor een F7P. Daar zitten dan absoluut andere nokken in, anders ga je dat echt niet halen.
iwan16V
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 12 mei 2008 18:50
Contacteer:

Riël Notermans schreef:Dit is wel rob zijn blok en is zelfs nog regelmatig door mij aan gesleuteld.

Gewone 1.8 met links en rechts wat aanpassingen, wat exact? Geen idee. Blok schjijnt van Achterberg te zijn, maar Rob heeft het van Emile overgekocht en het in die staat gelaten.

Hij deed 167pk op de Gtech en voelde bloedsnel aan, dus dat ie niet standaard was weet ik zeker. Kijk nog maar eens goed naar die nokken, wellicht heb jij je misschein verkeken? En hoe is de kop zelf, bewerkt? Grootte kleppen?

Verder is deze auto nog één á twee keer verkocht daarna, dus wat de laatste eigenaren vertellen ... ;)

Maar plezier ermee, blokje was een echt scheurkanon! Netjes maken en vlammen!

Als je interesse hebt in het telefoonnummer van de persoon die dit blok erin gezet heeft, stuur maar PM.
tja wat moet ik hier op zeggen zal nog eens naar de nokken gaan kijken... iedereen maakt fouten en dus ik kan er ook wel eens naast zitten natuurlijk
trouwens wat mij net wel opviel... er zijn gaatjes geboord in de nokken... kan daar iets mee te maken hebben want dat heb ik nog nooit gezien :smoke:

kop zelf... wat zijn de originele matem van de kleppen en dergelijke want kan nu wel dingen gaan roepen maar dat weet ik dus niet

en eigenaren robH heeft de clio verkocht aan een jonge uit nijmegen dat is een vriend van een vriend van mij ken hem persoonlijk niet maar door die vriend van mij weet ik dat hij niks heeft gedaan aan de clio en later heeft die vriend van mij de clio over genomen en die heeft ook niks gedaan want heb ik toen aan gesleuteld andere uitlaat schroefset enz

en je heb pm :wink:
iwan16V
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 12 mei 2008 18:50
Contacteer:

oke ook ik kan me wel ens vergissen en dat is nu dus ook gebeurd want het zijn idd geen standaard nokkenassen
heb er andere naar laten kijken en origineel zijn ze niet maar wat het wel is weet ik nog niet...

en heb net achterberg gebeld en komt wel degelijk daar vandaan alleen wat ze precies hebben gedaan konden ze me niet meer vertellen want dat schijnt al jaren geleden te zijn

wel kreeg ik meerdere optie's wat ze gedaan kunnen hebben
dus alles op een rijtje

die man noemde het geprepareerd en dat was die maar op welk nineau..?
als ze het minimale hebben gedaan dan zou de clio op 152 pk zitten
uitgebrijde versie zou de clio op 165 pk zitten

ook had hij een groot vermoede dat hij toen het onderblok van een magane 2L met de kop van de clio erop had gezet en dan zou ik op een vermogen komen van 175pk of 200 pk

maar helaas is dit niet aan het blok te zien of te meten alleen op de toeren rijden zou je dit kunnen zien

en dus in de 5e versnelling volgas als die tot de 6800 toeren gaat is het een 1800 onderblok
of...
in de 5e versnelling vol gas 7500 toeren draaid is het de 2 liter

wel fijn om dat nu te weten te komen nu ik het blok eruit heb liggen |:


en iemand een idee hoe ik kan zien of de kop bewerkt is?
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

iwan16V schreef:oke ook ik kan me wel ens vergissen en dat is nu dus ook gebeurd want het zijn idd geen standaard nokkenassen
heb er andere naar laten kijken en origineel zijn ze niet maar wat het wel is weet ik nog niet...

en heb net achterberg gebeld en komt wel degelijk daar vandaan alleen wat ze precies hebben gedaan konden ze me niet meer vertellen want dat schijnt al jaren geleden te zijn

wel kreeg ik meerdere optie's wat ze gedaan kunnen hebben
dus alles op een rijtje

die man noemde het geprepareerd en dat was die maar op welk nineau..?
als ze het minimale hebben gedaan dan zou de clio op 152 pk zitten
uitgebrijde versie zou de clio op 165 pk zitten

ook had hij een groot vermoede dat hij toen het onderblok van een magane 2L met de kop van de clio erop had gezet en dan zou ik op een vermogen komen van 175pk of 200 pk

maar helaas is dit niet aan het blok te zien of te meten alleen op de toeren rijden zou je dit kunnen zien

en dus in de 5e versnelling volgas als die tot de 6800 toeren gaat is het een 1800 onderblok
of...
in de 5e versnelling vol gas 7500 toeren draaid is het de 2 liter

wel fijn om dat nu te weten te komen nu ik het blok eruit heb liggen |:


en iemand een idee hoe ik kan zien of de kop bewerkt is?
Je ziet het wel degelijk aan een onderblok of het een 2.0 of 1.8 is. Check eens het typeplaatje, en anders zie je aan de achterkant uitstulpingen die een 1.8 niet heeft.

Een bewerkte cilinderkop heeft vaak geflowde kanalen, dit houd in dat ze netjes glad gemaakt worden om een snellere luchtstroom te creeren.

Achterberg heeft blauwe cilinderkoppen, en blauwe onderblokken. Wanneer alles blauw is heb je een full option motor, en enkel de kop is natuurlijk niet full option.

Die punten in de nokkenassen zijn er overigens vaker, dat wil niet zeggen dat ze speciaal zijn. Die toeren zeggen verder niks, daar hoef je niet vanuit te gaan.

Wel vreemd dat hij een clio kop gebruikt, een megane kop is flowtechnisch beter dan de clio (I)
PtrGte
Berichten: 1550
Lid geworden op: di 25 feb 2003 16:20
Locatie: Made
Contacteer:

Jean-Paul-S schreef:
iwan16V schreef:oke ook ik kan me wel ens vergissen en dat is nu dus ook gebeurd want het zijn idd geen standaard nokkenassen
heb er andere naar laten kijken en origineel zijn ze niet maar wat het wel is weet ik nog niet...

en heb net achterberg gebeld en komt wel degelijk daar vandaan alleen wat ze precies hebben gedaan konden ze me niet meer vertellen want dat schijnt al jaren geleden te zijn

wel kreeg ik meerdere optie's wat ze gedaan kunnen hebben
dus alles op een rijtje

die man noemde het geprepareerd en dat was die maar op welk nineau..?
als ze het minimale hebben gedaan dan zou de clio op 152 pk zitten
uitgebrijde versie zou de clio op 165 pk zitten

ook had hij een groot vermoede dat hij toen het onderblok van een magane 2L met de kop van de clio erop had gezet en dan zou ik op een vermogen komen van 175pk of 200 pk

maar helaas is dit niet aan het blok te zien of te meten alleen op de toeren rijden zou je dit kunnen zien

en dus in de 5e versnelling volgas als die tot de 6800 toeren gaat is het een 1800 onderblok
of...
in de 5e versnelling vol gas 7500 toeren draaid is het de 2 liter

wel fijn om dat nu te weten te komen nu ik het blok eruit heb liggen |:


en iemand een idee hoe ik kan zien of de kop bewerkt is?
Je ziet het wel degelijk aan een onderblok of het een 2.0 of 1.8 is. Check eens het typeplaatje, en anders zie je aan de achterkant uitstulpingen die een 1.8 niet heeft.

Een bewerkte cilinderkop heeft vaak geflowde kanalen, dit houd in dat ze netjes glad gemaakt worden om een snellere luchtstroom te creeren.

Achterberg heeft blauwe cilinderkoppen, en blauwe onderblokken. Wanneer alles blauw is heb je een full option motor, en enkel de kop is natuurlijk niet full option.

Die punten in de nokkenassen zijn er overigens vaker, dat wil niet zeggen dat ze speciaal zijn. Die toeren zeggen verder niks, daar hoef je niet vanuit te gaan.

Wel vreemd dat hij een clio kop gebruikt, een megane kop is flowtechnisch beter dan de clio (I)
Moet je toch niet altijd vanuit gaan :beer:
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

PtrGte schreef:
Jean-Paul-S schreef:
iwan16V schreef:oke ook ik kan me wel ens vergissen en dat is nu dus ook gebeurd want het zijn idd geen standaard nokkenassen
heb er andere naar laten kijken en origineel zijn ze niet maar wat het wel is weet ik nog niet...

en heb net achterberg gebeld en komt wel degelijk daar vandaan alleen wat ze precies hebben gedaan konden ze me niet meer vertellen want dat schijnt al jaren geleden te zijn

wel kreeg ik meerdere optie's wat ze gedaan kunnen hebben
dus alles op een rijtje

die man noemde het geprepareerd en dat was die maar op welk nineau..?
als ze het minimale hebben gedaan dan zou de clio op 152 pk zitten
uitgebrijde versie zou de clio op 165 pk zitten

ook had hij een groot vermoede dat hij toen het onderblok van een magane 2L met de kop van de clio erop had gezet en dan zou ik op een vermogen komen van 175pk of 200 pk

maar helaas is dit niet aan het blok te zien of te meten alleen op de toeren rijden zou je dit kunnen zien

en dus in de 5e versnelling volgas als die tot de 6800 toeren gaat is het een 1800 onderblok
of...
in de 5e versnelling vol gas 7500 toeren draaid is het de 2 liter

wel fijn om dat nu te weten te komen nu ik het blok eruit heb liggen |:


en iemand een idee hoe ik kan zien of de kop bewerkt is?
Je ziet het wel degelijk aan een onderblok of het een 2.0 of 1.8 is. Check eens het typeplaatje, en anders zie je aan de achterkant uitstulpingen die een 1.8 niet heeft.

Een bewerkte cilinderkop heeft vaak geflowde kanalen, dit houd in dat ze netjes glad gemaakt worden om een snellere luchtstroom te creeren.

Achterberg heeft blauwe cilinderkoppen, en blauwe onderblokken. Wanneer alles blauw is heb je een full option motor, en enkel de kop is natuurlijk niet full option.

Die punten in de nokkenassen zijn er overigens vaker, dat wil niet zeggen dat ze speciaal zijn. Die toeren zeggen verder niks, daar hoef je niet vanuit te gaan.

Wel vreemd dat hij een clio kop gebruikt, een megane kop is flowtechnisch beter dan de clio (I)
Moet je toch niet altijd vanuit gaan :beer:
Tja ja,

uitzonderingen bestaan :wink: (Y) :) Echter Achterberg heeft volgens mij nooit onderblokken opgeboord en uitgefreesd?
Bart V
Berichten: 6424
Lid geworden op: wo 18 apr 2001 0:00
Locatie: Graz

Frezen durfde ie niet geloof ik..... :p
iwan16V
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 12 mei 2008 18:50
Contacteer:

Jean-Paul-S schreef:
iwan16V schreef:oke ook ik kan me wel ens vergissen en dat is nu dus ook gebeurd want het zijn idd geen standaard nokkenassen
heb er andere naar laten kijken en origineel zijn ze niet maar wat het wel is weet ik nog niet...

en heb net achterberg gebeld en komt wel degelijk daar vandaan alleen wat ze precies hebben gedaan konden ze me niet meer vertellen want dat schijnt al jaren geleden te zijn

wel kreeg ik meerdere optie's wat ze gedaan kunnen hebben
dus alles op een rijtje

die man noemde het geprepareerd en dat was die maar op welk nineau..?
als ze het minimale hebben gedaan dan zou de clio op 152 pk zitten
uitgebrijde versie zou de clio op 165 pk zitten

ook had hij een groot vermoede dat hij toen het onderblok van een magane 2L met de kop van de clio erop had gezet en dan zou ik op een vermogen komen van 175pk of 200 pk

maar helaas is dit niet aan het blok te zien of te meten alleen op de toeren rijden zou je dit kunnen zien

en dus in de 5e versnelling volgas als die tot de 6800 toeren gaat is het een 1800 onderblok
of...
in de 5e versnelling vol gas 7500 toeren draaid is het de 2 liter

wel fijn om dat nu te weten te komen nu ik het blok eruit heb liggen |:


en iemand een idee hoe ik kan zien of de kop bewerkt is?
Je ziet het wel degelijk aan een onderblok of het een 2.0 of 1.8 is. Check eens het typeplaatje, en anders zie je aan de achterkant uitstulpingen die een 1.8 niet heeft.

Een bewerkte cilinderkop heeft vaak geflowde kanalen, dit houd in dat ze netjes glad gemaakt worden om een snellere luchtstroom te creeren.

Achterberg heeft blauwe cilinderkoppen, en blauwe onderblokken. Wanneer alles blauw is heb je een full option motor, en enkel de kop is natuurlijk niet full option.

Die punten in de nokkenassen zijn er overigens vaker, dat wil niet zeggen dat ze speciaal zijn. Die toeren zeggen verder niks, daar hoef je niet vanuit te gaan.

Wel vreemd dat hij een clio kop gebruikt, een megane kop is flowtechnisch beter dan de clio (I)

tja ikke niet weten
dit is wat die man mij vertelde het lijkt mij ook sterk dat het niet te zien is

maar ik trek het andere blok er weer uit dan heb ik iets om te vergelijken want dit is tenslotte ook me eerste clio

tevens is het onderblok wel blauw
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Dat kan dan een motor zijn wat Achterberg een "cup"motor noemt. Volgens achterberg moet dat 160-165pk geven.

Hij deed dan het onderblok en klepdeksel blauw verven :)
iwan16V
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 12 mei 2008 18:50
Contacteer:

Jean-Paul-S schreef:Dat kan dan een motor zijn wat Achterberg een "cup"motor noemt. Volgens achterberg moet dat 160-165pk geven.

Hij deed dan het onderblok en klepdeksel blauw verven :)
klopt dat heeft hij mij ook verteld maar onderblok is ook blauw en kleppendeksel niet
dus of iemand heeft de deksel weer zwart gemaakt
of hij is nooit bij achterberg geweest en iemand hooft het onderblok blauw gemaakt...???

en heb net de andere nokken ernaast gehouden en daar zit op de precies de zelfde plek de zelfde gaatjes in en lijk mij sterk dat ik hier nou 4 scherpe nokkenassen heb liggen :smoke:

en heb de kop schoongemaakt en daar is niks aan te zien niks is glad of wat dan ook

en het blok is idd gewoon een 1800 volgens de label die erop zit

dus ja of ik nou iets wijzer ben geworden... nee niet echt haha
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

iwan16V schreef:
Jean-Paul-S schreef:Dat kan dan een motor zijn wat Achterberg een "cup"motor noemt. Volgens achterberg moet dat 160-165pk geven.

Hij deed dan het onderblok en klepdeksel blauw verven :)
klopt dat heeft hij mij ook verteld maar onderblok is ook blauw en kleppendeksel niet
dus of iemand heeft de deksel weer zwart gemaakt
of hij is nooit bij achterberg geweest en iemand hooft het onderblok blauw gemaakt...???

en heb net de andere nokken ernaast gehouden en daar zit op de precies de zelfde plek de zelfde gaatjes in en lijk mij sterk dat ik hier nou 4 scherpe nokkenassen heb liggen :smoke:

en heb de kop schoongemaakt en daar is niks aan te zien niks is glad of wat dan ook

en het blok is idd gewoon een 1800 volgens de label die erop zit

dus ja of ik nou iets wijzer ben geworden... nee niet echt haha
iets blauw verven kan iedereen ja :)

Gaatjes in je nokkenassen is normaal, en betekend niet dat ze anders zijn. Hoe is het nokprofiel verder?

Achterberg ging altijd maar heel even door de cilinderkop heen, en ziet dus niet ontzagwekkend gepolijst uit :wink: Zo heb je toch nog wat werveling om je mengsel beter te kunnen mengen :)

Uit jouw woorden kun je dus opmaken dat er een f7p inzit?
iwan16V
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 12 mei 2008 18:50
Contacteer:

hey f7p dat is wat er op staat en de kop tja is net schuurpapier dus misschien hebben ze er alleen na gekeken :smoke:

maar ik zal zo wel is paar foto's maken en hier plaatsen is misschien wel handiger praten
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31515
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

F7P is gewoon een 1.8 16V blok uit een Clio 16V. Maar ja, in hoeverre is die nog standaard? :P
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Zo spectaculair is Achterberg niet, het is een beetje hier en een beetje daar. En dan met een leuk commercieel (blauw :p ) jasje.

Let wel, hij kan zich niet veroorloven om mega pk motoren te bouwen, want wanneer er 1 stukgaat is hij meteen de slechte monteur :beer:
iwan16V
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 12 mei 2008 18:50
Contacteer:

nou hier wat foto's van de nokkenassen kunnen jullie zelf oordelen of dit standaard is of niet
en wat al eerder verteld werd in dit topic... verstelbare nokkenaspoeli hmmzz denk niet dat deze verstelbaar zijn
en ook de kleppen durf ik niks over te zeggen maar mijn idee is dat ze ook standaard zijn

en de kanalen lijk mij ook niks aan gedaan te zijn

maar oordeel zelf maar ben benieuwd wat jullie ervan zeggen


[img]http://i210.photobucket.com/albums/bb70 ... C00153.jpg[/img]
[img]http://i210.photobucket.com/albums/bb70 ... C00152.jpg[/img]
[img]http://i210.photobucket.com/albums/bb70 ... C00151.jpg[/img]
[img]http://i210.photobucket.com/albums/bb70 ... C00150.jpg[/img]
[img]http://i210.photobucket.com/albums/bb70 ... C00149.jpg[/img]
[img]http://i210.photobucket.com/albums/bb70 ... C00148.jpg[/img]
[img]http://i210.photobucket.com/albums/bb70 ... C00147.jpg[/img]
[img]http://i210.photobucket.com/albums/bb70 ... C00146.jpg[/img]
[img]http://i210.photobucket.com/albums/bb70 ... C00145.jpg[/img]
[img]http://i210.photobucket.com/albums/bb70 ... C00144.jpg[/img]
[img]http://i210.photobucket.com/albums/bb70 ... C00143.jpg[/img]
[img]http://i210.photobucket.com/albums/bb70 ... C00142.jpg[/img]
Bart V
Berichten: 6424
Lid geworden op: wo 18 apr 2001 0:00
Locatie: Graz

Ziet er allemaal erg standaard uit. Die kleppen zijn sowieso standaard, evenals de kanelen. En die nokkenas moet je gewoon eens opmeten voor zover mogelijk (nokhoogte, basiscirkel)
iwan16V
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 12 mei 2008 18:50
Contacteer:

hmmmz wel jammer...
iedereen zecht dat het blok niet standaard is en hoop aan gedaan is
en nu ik foto's heb geplaats waar op grote deel te zien is dat die dus wel standaard is zijn we allemaal stil :p op eentje na dan (Y)
Glekke
Berichten: 347
Lid geworden op: di 28 jun 2005 20:33
Locatie: Belgium, Diest
Contacteer:

Komt wrs omdat de meesten niet uit een foto kunnen opmaken of het al dan niet standaard spul is... buite die nokkenastandwielen dan :P
ChaP
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 19 jun 2006 7:04

Het lijkt wel dat de koppakking tussen die 2 cilinders eruit lag, ook prestatie verlies natuurlijk :beer:

Hoe zag de pakking er zelf uit?



Gr
iwan16V
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 12 mei 2008 18:50
Contacteer:

ChaP schreef:Het lijkt wel dat de koppakking tussen die 2 cilinders eruit lag, ook prestatie verlies natuurlijk :beer:

Hoe zag de pakking er zelf uit?



Gr
klopt daarom liep die helemaal niet meer goed
maar daarvoor had ik geen gevoel dat die meer vermoge dan standaard
en ja die foto's lijken mij wel duidelijk
jeroen-rti
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 24 mar 2006 18:38
Locatie: wijk bij duurstede

hallo ik weet misschien wel wat er is maar dan moet ik je kenteken weten
want ik weet de geschiedenis van de auto maar hij is laatst verkocht met een andere motor,de auto is namelijk door de zoon van mijn baas, uit de duitse racerij gehaald 10 jaar terug misschien wel langer , maar toen draaide hij 215 pk en door de rdw keurings eisen ivm 4 gas meting terug gedraaid naar +\- 190 maar dat is niet dit blok
canonballman
Berichten: 4222
Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
Locatie: Hilvarenbeek

Hoop indianen hier!


die verhaaltjes vertellen :p
Gebruikersavatar
Daan2D
Berichten: 2250
Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Locatie: Limburg

Importer uit December 1995.

Lijkt me niet dat deze uit de racerij komt, de vroege foto's die ik ervan heb lijken nou niet direct op een circuit clio |: |:
En voor de invoer ervan hoef je niet aan een 4 gassen meeting, is immers een clio uit 1991 :~
iwan16V
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 12 mei 2008 18:50
Contacteer:

ja de verhalen worden steets mooier :lol:
maar het lijkt mij idd heel sterk dat dat zo is
maar ben benieuwd dus bij deze
ng-pf-83
Rob.H
Berichten: 642
Lid geworden op: wo 12 nov 2003 20:35
Locatie: Stein

De motor komt uit een clio 16v met dit kenteken: XJ-SH-34
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Waar is die laatste motor uit die Clio eigenlijk heen gegaan :p
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

De soep ingedraaid door een knuppel??? :lol: :p
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Robke schreef:De soep ingedraaid door een knuppel??? :lol: :p
Dat was niet de planning opzich :p
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

Robke schreef:[img]http://pic20.picturetrail.com/VOL1432/5 ... 616837.jpg[/img]

Da's deze dus. :D
is dat die tent waarik mijn schakelstang heb gehaald? :D
canonballman
Berichten: 4222
Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
Locatie: Hilvarenbeek

Haas schreef:
Robke schreef:[img]http://pic20.picturetrail.com/VOL1432/5 ... 616837.jpg[/img]

Da's deze dus. :D
is dat die tent waarik zo gruwelijk hard gen@@id ben? :D
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

Haas schreef:is dat die tent waarik zo gruwelijk hard gen@@id ben? :D
Die tent is het ja. :lol:
Plaats reactie